• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Het gaat überhaupt nog wel vier á vijf maanden duren voordat het rond is met het wisselen van organisatie :C


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Het gaat überhaupt nog wel vier á vijf maanden duren voordat het rond is met het wisselen van organisatie :C


    Dat is echt de grootste bullshit ever, wat kut voor je, Erieka. ;c


    Your make-up is terrible

    Morgen offerfeest. Heb er zin in :3

    Ghehe lol, meest vage droom ooit. Voor een of andere wedstrijd met geen idee wie moest ik aan mensen in een woonkamer vragen of ze een sticker opgeplakt wilden hebben. En dat wilden veel mensen wel. Dus ik gehaast stickers plaatsen en zelfs bij twee gasten op de buik.
    Draai ik me om, roept freaking Vilder van HP me met de meest aardige stem ooit (!!!) dat de honden Blondie en Piepoei hun stickers eraf gevallen zijn. Zijn die twee gasten in honden veranders, een golden retriever en een teckel! Wtf. En ik weet niet eens of ik de wedstrijd heb gewonnen of niet. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dat is echt de grootste bullshit ever, wat kut voor je, Erieka. ;c


    Ja, echt balen. Ook was het vaag toen ik mijn organisatie opbelde; de eerste keer werd ik opgehangen, de tweede keer (ik probeerde een ander nummer) klopte het nummer niet en toen ik de derde keer met hetzelfde nummer belde werd er wel opgenomen. :/


    26 - 02 - '16

    Plaats je tas op je schoot of op de grond. Tenzij je 2 tickets hebt om 2 zitplaatsen in te nemen. (cat)

    ik moet echt stoppen met minstens een teen knoflook toevoegen aan alles wat ik eet.


    i put the fun in funeral

    Aan de ene kant ben ik excited en aan de andere kant ben ik bang. :')


    Caution first, always.

    Kittens maken slechte dagen meteen weer goed. Wat een schatjes waren die twee.

    Ja, ik heb zo'n beetje zeker weten toestemming om mijn eindpaper van television studies over LGBT-representatie in mijn favoriete show te doen! Dat maakt 2 uur bijna in slaap vallen goed.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb een Assassins Creed vest *-* So bloody happy *-*


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Okay, ik weet genoeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is zo leuk om een Nederlander met een Nazar kraaltje te zien haha c;

    Bedankt, weet ik ook weer waar ik sta... Don't worry, it's just gonna be my 18th birthday...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Awh, het shirtje dat ik leen van een vriendin is zo leuk. ;3


    Pretty is just a pretty word.