• Ja, dat is wel te zien. Vanaf vandaag is Jaimes veranderd naar Crave.

    Ik heb echt duizenden usernames afgezocht en toen dacht ik er eindelijk eentje te hebben -Wanderer- en toen lukte dat somehow ook niet. Dus toen ben ik heel mijn muzieklijst af gaan zoeken ^^



    Zelf vind ik het een mooi liedje, maar ja, dat ligt natuurlijk ook aan wat je mooi vindt (:

    Sorry voor degene die het niet mooi vinden, maar ik wilde gewoon af van mijn oude username aangezien ik niet meer kon weten of mensen mij bij mijn username noemden of mijn bijnaam (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wow dit gaat echt wennen worden :x maar wel leuk (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Younique schreef:
    Wow dit gaat echt wennen worden :x maar wel leuk (:


    Haha, ja, eigenlijk wil ik gewoon één username aanhouden, maar ik had een bloedhekel aan Jaimes vanaf het moment dat ik de username had. Ik houd wel gewoon mijn eigen foto hoor :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oeh me likes. (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dit wordt wennen c:
    Me likey! :')


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Dit wordt wennen c:
    Me likey! :')


    Do what people say you can't.

    Ik heb echt duizenden dingen geprobeerd, maar deze is het uiteindelijk geworden haha! Ik baalde er vooral van toen Mayer al was ingenomen en Wanderer, maar ja. Ik ben echt super blij dat deze dan wel kon ^^

    And thanks c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Graag gedaan Jaimy!


    Some people are art and do art at the same time

    Gheheheh, de eerste fout is al gemaakt :Y) iemand gebruikte alsnog mijn oude username (krul) Stiekem is het dan wel grappig en leuk om te zien dat mensen me echt zo gewend zijn (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dit wordt wennen :X


    -

    Ik blijf gewoon trouw Jaimsie zeggen, maar Crave vind ik ook echt wel awesome!

    Whaha ik ben nu 9 maanden lid, en heb nog altijd niet m'n username veranderd, en ben het waarschijnlijk ook bij lange nog niet van plan gewoon omdat ik hem veel te hard lief :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    JAIMES[IE]! :Y).

    Crave is ook leuk haha, alleen voor mij blijf je toch je oude username hoor. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I like it ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @Juus, haha ik ken jou inderdaad ook niet anders. ^^ Maar ja, zelfs al neem je een nieuwe, dan raken mensen er wel aan gewend (:

    @Maia, ghehe, ik had ook niets anders van je verwact hun (;

    @Evelien thanks C:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat heb ik laatst ook gedaan, het is echt vreemd om je username na zo'n lange tijd te veranderen :p Maar het went wel snel gelukkig. Ik vind Crave trouwens wel echt een leuke username, ook leuker dan je oude (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Super leuke naam...

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi