• Hai hai,
    ik heb voor Frans een boek gelezen (Bonjour Tristesse) en nu moet ik een poster maken om het boek aan te prijzen. Het probleem is dat er in het boek helemaal niet veel gebeurt. Het gaat over een meisje dat met haar vader en zijn minares op vakantie gaat, maar haar vader begint dan een relatie met een andere vrouw. Ondertussen leert zij zelf ook een jongen kennen met wie ze een relatie begint.
    Ik kan echt alleen aan cliché beelden denken en het moet nog wel vrij snel af zijn, dus dit wordt problematisch.
    Het enige beetje oké idee dat ik tot nu toe heb gehad is een foto van een meisje en dan zinnetjes er rond alsof ze uit haar dagboek gescheurd zijn à la 'je t'aime', om een makkelijk voorbeeld te geven.
    Heeft iemand betere ideeën? En zo niet, weet iemand hoe je zo'n zinnetjes zou moeten maken?

    Ja, ik weet dat ik mijn huiswerk niet door Q moet laten maken. Maar eigenlijk is de franse uitleg bij de poster wel belangrijker dan de poster zelf. Alleen zit ik dus helemaal vast bij het creatieve gedeelte.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind jouw idee al erg leuk. ^^ Ik zou gewoon een foto van een meisje uitprinten en die zinnetjes er omheen schrijven (misschien in een soort cirkel of spiraal?), of ze van ander papier afscheuren en op de poster plakken als je dat mooier vindt. Als het digitaal ingeleverd moet worden heb je dan natuurlijk wel een scanner nodig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vind jouw idee al erg leuk. ^^ Ik zou gewoon een foto van een meisje uitprinten en die zinnetjes er omheen schrijven (misschien in een soort cirkel of spiraal?), of ze van ander papier afscheuren en op de poster plakken als je dat mooier vindt. Als het digitaal ingeleverd moet worden heb je dan natuurlijk wel een scanner nodig.

    Dank je (: Ik had ondertussen al een nieuw idee dat ik ga gebruiken, maar ik zal dit als reserve houden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.