• Lieve quizlettertjes ik heb jullie hulp nodig!
    Voor een project ben ik op zoek naar 5 vrijwiliggers en ondanks vele oproepjes heb ik nog 0 reacties en de tijd begint te dringen! ik moet dit voltooien en ben echt een beetje wanhopig, dus roep ik julllie hulp in! Dus woon je in Zeeland of heb je zin om 2 daagjes naar Zeeland te komen (met mogelijkheid om te blijven slapen!) of heb je sociall media , deel dan alsjeblieft het volgende voor mij!

    Hallo!
    Ben jij tussen de 15 en 20 jaar oud en tussen 10 juli en 20 augustus 1 middag van ong 12-5 beschikbaar en zaterdag 26 augustus overdag? Ben je geïntereseerd in geschiedenis en vind je het leuk om op mensen af te stappen?
    Dan is dit wat voor jou!
    Als lid van het Anne Frank jongerenfonds sta ik zaterdag 26 augustus op Goes kinderstad om de kinderen kennis te laten maken met het verhaal van Anne Frank en te kijken of de vooroordelen die ze hebben eigenlijk wel kloppen. Dit kan ik echter niet alleen, hiervoor ben ik op zoek naar 5 vrijwilligers die het leuk vinden om mij te helpen.
    Dus herken jij je in bovenstaande omschrijving, ben je beschikbaar en vind je het leuk om mij te helpen? Stuur dan een mailtje naar sterreflits@gmail.com !
    Wat houd jij eraan over? 2 leuke dagen en een bijzondere ervaring


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ah, balen man... ik zou helaas niet kunnen op een aantal data die wel nodig zijn. Ook is Zeeland voor mij behoorlijk ver weg dus vrij duur. Anders had het me best leuk geleken!
    Heel veel succes! Ik hoop dat je snel nog wat mensen kan vinden. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Helaas is Zeeland een beetje ver weg voor mij. En ik heb helaas geen vrienden in de buurt van Zeeland, dus delen heeft geen nut voor mij helaas.
    Ik had je graag geholpen, maar ver :o


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Helaas is Zeeland een beetje ver weg voor mij. En ik heb helaas geen vrienden in de buurt van Zeeland, dus delen heeft geen nut voor mij helaas.
    Ik had je graag geholpen, maar ver :o


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb nog steeds 0 personen en ik ben wanhopig. Dit is echt ontzettend belangrijk en ik weet niet wat ik moet doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan helaas ook niet komen... Sorry!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Heb je geen vrienden of familie die kunnen helpen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cranston schreef:
    Heb je geen vrienden of familie die kunnen helpen?

    Nee, het moet ook echt met jongeren
    Ik ben al een maand aan het promoten en nog 0,0 reacties


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, sorry. Ik woon in Groningen en ik ken niemand die ook maar in de buurt van Zeeland woont. Ik hoop dat je nog iemand vindt!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Klasgenoten dan? Vrienden, neefjes, nichtjes van jouw leeftijd?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien zouden mensen makkelijker kunnen komen als je evt. een reiskostenvergoeding aan kan bieden?

    Als ik vrij was op de dagen die je noemt en inhoudelijk ook wat meer wist wat er van mij op zo'n dag precies wordt verwacht, had het me echt heel tof geleken. =)

    Vaak helpt viavia vragen trouwens wel heel goed, dus om een beetje in je eigen omgeving persoonlijk mensen te vragen. Dan zit je ook niet met de mogelijke afstand.

    Heel veel succes nog met je zoektocht! Hopelijk kom je er een beetje uit


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    De mogelijkheid is om de 25ste te komen slapen(en dan de bijeenkomst te doen)!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one