• Deze story wordt volledig herschreven. Ze wordt door mij (als co-auteur eigenlijk) geschreven, omdat MeandJonas nu heel weinig tijd heeft en ik voordien al de stukjes geschreven had.
    Dus neem zeker een kijkje, misschien bevalt het je wel.

    "Start bij 20 abo's" Nee, dankje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    "Start bij 20 abo's" Nee, dankje.

    Waarom niet?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Waarom niet?


    Nogal egoïstisch, niet? Alsof je story zo al iedereen interesseert.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Melieke schreef:
    "Start bij 20 abo's" Nee, dankje.


    26 - 02 - '16

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Waarom niet?


    Omdat je het dan duidelijk voor de abo's doet en niet voor het schrijven zelf.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Appa schreef:
    (...)

    Nogal egoïstisch, niet? Alsof je story zo al iedereen interesseert.

    Nee ik had het daar niet op ik had het op het feit dat ze dat van die start bij 20 abo's er bij betrok.
    Je kan op deze wereld jammer genoeg niet iedereen plezieren of tevreden stellen.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Waarom niet?


    Schrijven doe je voor jezelf, niet voor de abo's. Abo's mogen hoogstens een motivatie zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mundane schreef:
    (...)

    Omdat je het dan duidelijk voor de abo's doet en niet voor het schrijven zelf.

    Euhm nee helemaal niet, maar het is gewoon fijn als je veel abos hebt.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Euhm nee helemaal niet, maar het is gewoon fijn als je veel abos hebt.


    Dat is nogal triest.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Dat is nogal triest.

    Wat dat abo's een motivatie zijn? Sorry, maar daar zie ik niets triest in en dat heeft hier ook helemaal niets mee te maken.

    Heb het er trouwens afgehaald zodat jullie niet zouden zeuren dat het enkel om de abo's gaat.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Euhm nee helemaal niet, maar het is gewoon fijn als je veel abos hebt.


    Die abo's komen vanzelf wel hoor. Maar als je erom vragen gaat klinkt het heel erg alsof je het wél voor de abo's doet en niet voor het verhaal. En dat vinden de meesten storend.
    En sowieso, ''vragen worden overgeslagen'' dus heel veel Q'ers zullen een story per definitie niet lezen als er om abo's gevraagd wordt. Doe ik zelf tenminste ook niet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind dat men voor zichzelf zou moeten schrijven, niet voor de abo's.


    26 - 02 - '16

    Wat gaan jullie op haar katten? Ze wilt gewoon graag wat abo's om mee te beginnen, zodat ze motivatie heeft om te schrijven. Anders hoeft ze het niet eens online te zetten. Als je 1 abo hebt op een verhaal, weet ik zeker dat jij dat verhaal echt niet af gaat schrijven.


    Pretty is just a pretty word.

    Alleen al met 'start bij 20 abo's' laat je zien dat je het waarschijnlijk alleen doet om mensen, schrijven doe je omdat je het zelf leuk vind en niet om het aantal mensen dat je verhaal leest. :')


    Don't be like the rest of them, darling

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Die abo's komen vanzelf wel hoor. Maar als je erom vragen gaat klinkt het heel erg alsof je het wél voor de abo's doet en niet voor het verhaal. En dat vinden de meesten storend.
    En sowieso, ''vragen worden overgeslagen'' dus heel veel Q'ers zullen een story per definitie niet lezen als er om abo's gevraagd wordt. Doe ik zelf tenminste ook niet.

    Dit is tenminste een uitleg waar ik me in kan vinden. Het was niet de bedoeling iets te vragen eigenlijk, het was gewoon omdat ik het bij zovele populaire stories zie staan, dat ik het ook automatisch gewoon deed. Maar kom, ik heb het er afgehaald en ik hoop dat de mensen inzien dat het een hopelijk mooi verhaal zal worden en het willen lezen en anders schrijf ik gewoon lekker verder zonder dat mensen het lezen.