• De titel zegt al genoeg, weet iemand hoe je een lekere salade moet maken? Ik weet niet echt hoe dat moet :$ alvast bedankt!

    Kip is altijd lekker bij een salade. En tomaat. Tomaten for life.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ehm. Volgens mij is een salade al best gezond van zich zelf, maar de dressing kan dat waarschijnlijk veranderen.
    Ik vind het altijd lekker om een frisse salade te hebben, dus met allemaal verschillende groenten. Sla, komkommer, stukjes tomaat, feta blokjes, olijven zonder pit,... (:
    Ohja, ik vergeet de kip. ;D

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 16:27 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik hou van vegetarische salades, ik had er één gemaakt met gegrilde champignons, gegrilde puntpaprika's, stukjes komkommer, stukjes wortel en plakjes radijs. Dat samen met ijsbergsla, maar je kan er ook nog andere slasoorten doorheen doen. Pijnboompitten erbij of sesamzaadjes. Dressing gebruik ik amper, als ik er al wat overheen doe is het citroensap.


    Your make-up is terrible

    Karev schreef:
    Ehm. Volgens mij is een salade al best gezond van zich zelf, maar de dressing kan dat waarschijnlijk veranderen.
    Ik vind het altijd lekker om een frisse salade te hebben, dus met allemaal verschillende groenten. Sla, komkommer, stukjes tomaat, feta blokjes, olijven zonder pit,... (:
    Ohja, ik vergeet de kip. ;D


    Dankje :') Ik ga dat eens zo uitproberen
    @Ichiya Jij ook bedankt :')

    radijzen, rapen, tomaten, feta, pijnboompitten, parmezaanschilfers, wortelen, komkommer, kip, paprika...
    dat doet mijn vader erin


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cas schreef:
    Ik hou van vegetarische salades, ik had er één gemaakt met gegrilde champignons, gegrilde puntpaprika's, stukjes komkommer, stukjes wortel en plakjes radijs. Dat samen met ijsbergsla, maar je kan er ook nog andere slasoorten doorheen doen. Pijnboompitten erbij of sesamzaadjes. Dressing gebruik ik amper, als ik er al wat overheen doe is het citroensap.


    Wauw dat klinkt echt super lekker! (Moet ik ooit eens proberen)

    Ik had net nog salade proberen klaar te maken. Ik sneed sla, komkommer, tomaat in een kommetje en verder kwam ik niet hahah :') Weet je misschien ook hoe ik verder met deze ingedrienten een lekkere salade kan maken?
    Thank youuu Xx