• Hey,
    In dit topic kan je je eigen stories plaatsen. Ik vind het zelf vaak irritant als er allemaal reclame in mijn gb staat dus ik dacht plaats hier je stories.
    Als de onderwerpen me leuk lijken lees ik ze!
    Ik hou vooral van sciencefiction, hunger games verhalen, drama, horror eigenlijk alles een beetje.
    Ik heb een hekel aan 1D stories! (sorry)

    Wat moet je in je bericht zetten?
    -De link
    -Een korte samenvatting
    -Als je een cover hebt de cover

    Xxx FairyMoon

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Strange how you can be living your dreams and your nightmares at the very same time

    Crave you

    De negentienjarige Collin Foster is kapot na het overlijden van zijn een jaar jongere vriendin Charlotte Thompson.
    Wanneer hij met vrienden naar een chique club gaat, ontmoet hij Brooklyn. Zij kan in het begin geen hoogte krijgen
    van Collin, maar later begint ze gevoelens voor hem te ontwikkelen, gevoelens van liefde. Tot haar spijt beantwoordt
    hij deze liefde niet en ze denkt dat hij haar 'gewoon' niet leuk vindt, maar de reden hierachter licht veel, veel dieper...

    Ik zou het in ieder geval leuk vinden als je even zou kijken! =)

    1206



    Het is een donkere herfst avond, twee menselijke gedaante lopen vlug langs de deuren.. De vrouw houdt een klein wezentje in haar armen. Vol verdriet staarde ze naar de baby, ze wenste dat ze een fijne jeugd zal krijgen. De man belde bij een groot huis aan en hij keek naar zijn vrouw. “Het komt goed met haar.” De vrouw zei helemaal niks en legde haar baby voor de grote witte deur neer en snel liepen ze weg. “Ik kom terug, Eviera.” Fluisterde ze zachtjes in de wind.

    Het gaat over Eviera ze woont bij haar ouders in een groot landhuis, haar ouders zijn de graaf en de gravin.
    Eviera ontdekt dat haar ouders niet echt haar ouders zijn.
    En ze beschikt over krachten.
    Dan komt Lort Jack ook nog eens, een mysterieuze man, hij vind haar erg aantrekkelijk en wilt met haar trouwen. Maar als ze dat niet wilt, maar dan onverwacht wordt ze dan toch verliefd op hem..

    -romantiek, drama, fantasie, onbekende personen.
    -plaatje is de link.

    I do not want to lose you, stay with me


    Het is 1940 de oorlog is al een halfjaar bezig in Nederland.
    Lotte woont vlakbij het dorpje Elsloo in Friesland.
    Ze is 16 jaar en woont bij haar moeder en vader en broertje in een kleine knusse boerderijtje.
    Ze is een rustig meisje die van lezen houdt, Elsloo is klein dorpje die in de 11 eeuw werd gesticht.
    Het dorpje licht vlak bij het Loo het bos. Ze rijdt graag paard in het bos, maar het bos is niet meer veilig, en ze mag daar niet komen van haar ouders.
    Als ze toch een ritje gaat maken in het bos, ontdekt ze daar een grote groep mensen op de vlucht voor de Duitsers.
    De mensen zijn Joodse mensen die in het bos schuilen. Lotte belooft aan hen dat ze hen niet verraden, ze ontmoet een man Ilya Levi Polak.
    Hij doet erg afstandelijk tegen haar en vertrouwt haar niet. Tot dat de dreiging komt van de Duitsers en helpt Lotte hen.
    Dan bloeit er liefde tussen Lotte en Ilya.


    -Romantiek, drama, onbekende personen.
    -Plaatje is ook de link.
    -Mijn prologen zijn altijd slecht, maar doe mijn best.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Curious Adversity || Onbekende Personen


    "This is part of life. The way it should be."
    "I've never known life the way others have known it."
    "Don't worry, you still can."
    "Why do you care so much about me doing whatever it is I'm supposed to do in this world?"
    "I just... I just want you to see what beauty there can be in life."

    ~

    "So this is what you call beauty?"
    "I guess I was wrong."


    - Onbekende personen, science fiction
    - Geschreven in het Engels
    - Net gestart


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen



    Vier vriendinnen willen doorbreken in de muziekwereld. Ze hebben alles, het talent en the looks, maar het blijkt harder te zijn dan ze hadden gedacht, zeker als er problemen voordoen


    http://www.quizlet.nl/stories/120984/wings-remain/


    Real bands save fans, real fans save bands.