• Na lang twijfelen en overleg heb ik samen met Quinty besloten om dit topic nog een keer online te gooien.
    Deze keer dat het wel zo loopt als dat eigenlijk de bedoeling was.



    Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson;24121993
    -Liam James Payne; Appa
    -Harry Edward Styles; quin98
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader Llamarmy
    - Kelly Woods; Dallam
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    - Gereserveerd: Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Lake
    - Jared Matthew Horan MonkeySwag
    - Georgie Teddy Tomlinson iPayphone
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    Cas Michael Heartshot hazzakins



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Sommige rollen staan tijdelijk nog gereserveerd, want ik weet dat sommige mensen de rollen terug wilde.
    Is het niet zo dan zullen deze alsnog vervallen en komen de rollen vrij voor de mensen die het willen.
    De rollen zijn:

    - De vriendin van Harry


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik een zoontje van Niall?

    Of snap ik het nou niet helemaal xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    24121993 schreef:
    (...)

    Ik vind hem opnieuw geweldig (:


    Dankjewel ;D. Ik vond Alex wel zo gepast, alhoewel ik Drake ook leuk vond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lootus schreef:
    Ik wil mijn rol wel? Met Hailey enzo?


    Jij krijgt sowieso je rol ook terug (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Appa schreef:
    (...)

    Dankjewel ;D. Ik vond Alex wel zo gepast, alhoewel ik Drake ook leuk vond.


    Zeker weten ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mweeh, waarom is ze offline?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    DamnBieber schreef:
    Mag ik Zayn?


    Zayn is nog tijdelijk gereserveerd, maar als deze vervalt laat ik het je weten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Het zusje van de overleden vriendin van Liam.
    Naam: Leandra Eloïse Coaster.
    Leeftijd: Eénentwintig.
    Nationaliteit: Brits, Londen.
    Karakter: Leandra is heel lief, zorgzaam en betrouwbaar. Wel is ze nogal onzeker over zichzelf. Ze vind het ook belangrijk wat anderen denken en vinden. Ze wilt alles zo goed mogelijk doen en straft zichzelf nogal voor de fouten die ze maakt of denkt te maken. Ze is erg perfectionistisch, maar dat is meer tegen zichzelf. Voor anderen is ze zo iemand waarmee je geweldig kan praten en altijd je verhaal kwijt kan. Ze is een beetje onhandig en heeft hier echt een hekel aan. Leandra is dan wel erg verlegen, maar in haar schuilt een dapper en sterk meisje, zoals de betekenis van haar naam al verteld.
    De dood van haar zus, Sascha, waarmee ze een erg goede band had, nam Leandra zichzelf erg kwalijk. Sascha was voor haar niet alleen haar oudere zus, maar ook een hele goede vriendin. Iemand om tegenop te kijken. Toen Leandra klein was, en dan bijvoorbeeld bang voor het donker, ging ze altijd naar Sascha toe. Dit soort herinneringen maken het alleen maar pijnlijker. Ook al is Leandra nu een stuk ouder. Want Sascha was voor haar ook als een ouder, ze had met haar gewoon een betere band als met haar vader en moeder. Waarom weet ze niet, maar haar ouders wisten ook nooit zo goed wat ze met het verlegen meisje aan moesten. Na de dood van Sascha is Leandra veranderd, zowel in de positieve als in de negatieve richting. Aan de ene kant is ze minder verlegen, maar zegt ze wel regelmatig dingen waar ze achteraf spijt van had. Ook is ze spontaner geworden.
    Hoewel Leandra een heel afhankelijk meisje is is ze heel zelfstandig over het algemeen, ze kan dan ook af en toe best wel een einzelgänger zijn. Dit is meer omdat ze anderen niet lastig wilt vallen.
    Uit onzekerheden is er bij Leandra een eetstoornis ontwikkeld. Alleen Sascha wist hiervan en met hulp van haar had ze het aardig onder controle. Nu word het juist steeds erger, alleen heeft niemand het door, want Leandra weet dit heel goed te verbergen.
    Uiterlijk:


    Leandra heeft lange bruine lokken, die een beetje krullen. Haar huid is blank en ze heeft vele sproetjes. Haar ogen zijn bruin en omlijst door lange wimpers. Haar lippen zijn redelijk vol. Ze is 1.73 lang en heel erg slank gebouwd. Te mager dus. Ze is een natuurlijke schoonheid en draagt amper make-up en hakken. Ook rokken en jurken vind ze niks.
    Extra: Leandra woont op zichzelf en heeft nog nooit een serieuze relatie gehad. Ze probeert Liam te helpen met Drake, gewoon omdat ze het jongetje zo lief vind en ze Liam graag helpt. Maar ook omdat ze op die manier een beetje van het schuldgevoel af probeert te komen.


    Reality's overrated.

    XxPeetaxX schreef:
    Kan ik een zoontje van Niall?

    Of snap ik het nou niet helemaal xD


    ?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Ex- vriendin Harry
    Naam: Rosalie Lauren Holmes
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29): 22 jaar
    Nationaliteit: Brits, London
    Nieuw Beroep: Schrijft artikelen voor en vrouwentijdschrift
    Karakter: Rosalie is een jonge vrouw bij wie haar dochtertje op nummer één staat. Door haar baan heeft ze de mogelijkheid om thuis te werken en dat doet ze dan ook. Ze verzorgd Hailey in haar eentje, omdat ze te bang is om Harry in te lichten. Haar ouders hebben haar laten vallen door de keuze, dus staat ze er alleen voor. Ondanks de fout, is Rosalie een verstandige vrouw. Ze werkt hard, verdient veel geld en geeft haar dochter genoeg aandacht. Hailey heeft zeker niks te klagen, want ze word met liefde opgevoed. Door het harde werken, raakt Rosalie zo langzamerhand uitgeput. Hailey staat op nummer één en daardoor vergeet ze zichzelf. Dagen uit heeft ze niet meer en leuke dingen voor zichzelf gebeuren ook niet meer. Alles draait om Hailey. Daarom wenst ze soms dat Harry er zou zijn om te helpen, maar de angst staat in de weg. De angst voor het wegnemen van Hailey, maar ook om de woeden van Harry's kant.
    Verder is Rosalie redelijk sociaal en weet ze wat ze wilt. Als ze iets wilt, vecht ze er voor. Ze is ongelofelijk koppig en heeft een eigen wil. Wel weet ze wanneer ze moet stoppen. Rosalie zal je altijd vrolijk zien, daarom verwacht je ook dat het goed met haar gaat. Naast haar baan en Hailey, studeert ze ook nog. Een keer in de week gaat ze naar school. Daar doet ze een studie voor journalistiek. Haar grote droom is om een eigen tijdschrift te mogen ontwerpen en beheren. Daar zou ze dan zelf artikelen in willen schrijven, maar ook interviews zou ze willen houden.
    Rosalie kan je omschrijven als een doorzetter, maar eigenwijze vrouw. Ze geeft niet op en zal blijven vechten. Het enige waar ze minder zeker over is, is Harry. Ze heeft geen idee wat ze met hem aan moet. Hoewel hij van niks weet en haar misschien al vergeten is, zit hij nog elke dag in haar hoofd.

    Uiterlijk:





    Extra: Rosalie was in verwachting van een kindje van Harry toen het uitging, maar dit weet hij niet. Nu is het kindje geboren en al 3 jaar. Ze heet Hailey . De naam Hailey stamt af van; Ha > Harry en ley van Rosalie.
    Hailey heeft de bruine haren en groene ogen van haar vader, maar het steile haar heeft ze van haar moeder.
    Had nog contact met: Tot 3 jaar geleden met Harry, daarna niet meer, omdat ze te bang was.

    Is de bestuurder van Harry het er mee eens?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 16:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    XxPeetaxX schreef:
    (...)

    ?


    Ja, dat is mogelijk (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lootus schreef:

    Is de bestuurder van Harry het er mee eens?


    Ja hoor

    Wacht, ik wil wel een rol, kan ik de vriendin/vrouw van Niall?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik mocht Niall, dus ik zou hem graag willen reserveren^-^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Euhh.. Niall is 25 hoe moet hij dan een kind hebben die bestuurd kan worden?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol:
    Zoontje Niall Horan
    Naam:
    Jared Matthew Horan
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    8
    Nationaliteit:
    Iers
    Nieuw Beroep:
    School
    Karakter:
    Jared lijkt qua uiterlijk heel veel op zijn vader, maar qua innerlijk lijken het twee verschillende werelden. Jared is een stoere jongen, die durft te zeggen wat hij wil, en het niet uitmaakt wat mensen over hem zeggen. Hij kan goed tegen haat, en is eraan gewend dat sommige mensen raar tegen hem doen. Hij weet niks over One Direction, zijn vader heeft het nooit verteld, en daarom weet hij niet waar mensen het over hebben als ze het hebben over zijn vader.
    Uiterlijk:

    (de foto is van Niall toen hij klein was)
    Extra:
    Hij weet niks over 1D
    Had nog contact met:
    /
    Extra:
    Hij is geadopteerd

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:33 ]


    Spoiler alert: you will save yourself