• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 16:07 ]

    Ik zou er eens met beiden of praten, sowieso. Het is zowel gemeen van de ene als de andere.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het echt lullig van die Femke. Ik kan je niet echt verder helpen, maar 'weet ik niet meer' is één van de stomste leugens die ik ooit heb gehoord.


    Some people are art and do art at the same time

    Wtf, echt óntiegelijk lullig dat je niet mag komen alleen ''omdat je te druk bent''. Ik vind dat echt een reden van niks. Maarja.

    Maar die situatie met Femke... ik zou niet weten wat je ermee moet doen. Even rustig met haar praten over dat je dit maar niks vind, denk ik. Sowieso kun je die Femke niet verbieden om te gaan, maar ze mag wel even weten dat je het niet leuk vind dat ze wel gaat. Juist omdat jullie hadden afgesproken om niet te gaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Slaan? ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind het gewoonweg lullig wat ze allebei doen.
    1. Je bent er altijd voor haar en nu kan je niet komen omdat je druk bent?
    2. Femke gaat toch en kom met het domste leugen ooit???
    Ik weet niet wat ik kan zeggen wat je beter kan laten voelen, maar zo zie je weer hoe de mensheid in elkaar ligt.


    -

    Anarose schreef:
    Slaan? ^^



    Ik dacht hetzelfde


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat is dat nu voor een uitvlucht?
    Gewoon omdat je druk bent mag je niet komen. (cat)
    Ikzelf ben 18, kan me soms mentaal als een kind van 5 gedragen en heb niet eens ADHD.
    Dus dat is geen excuus...Als ik jou was zou ik hen gewoon dumpen.
    Zulke vrienden kan je echt missen in je leven, ze komen alleen af als ze iets van je willen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vraag me serieus af hoe de 'jeugd' zo ongelofelijk kansloos en verpest is.
    Maar goed, ze gedragen zich behoorlijk kinderachtig naar mijn idee, zeker die Femke. Wanneer jij uitgenodigd zou zijn, en zij niet .. en jij gaat wel, dan zou je waarschijnlijk oorlog hebben.
    Ik zou gewoon een keer alle feiten voor d'r voeten smijten.


    To infinity and beyond •

    Dat is echt heel triest. Geweld lost alles op. Ook niet bepaald de beste vriendin. Ik vind het echt erg voor je, maar ik zou sowieso met beiden praten.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 17:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    majorlazer schreef:
    Ik vraag me serieus af hoe de 'jeugd' zo ongelofelijk kansloos en verpest is.
    Maar goed, ze gedragen zich behoorlijk kinderachtig naar mijn idee, zeker die Femke. Wanneer jij uitgenodigd zou zijn, en zij niet .. en jij gaat wel, dan zou je waarschijnlijk oorlog hebben.
    Ik zou gewoon een keer alle feiten voor d'r voeten smijten.


    Dat heb ik gedaan, maar ze zegt telkens dat ik gewoon pissed ben omdat ik niet ben uitgenodigd.
    Maar om eerlijk te zijn; dat boeit me niet, alleen dat zij wel gaat terwijl we een afspraak hadden.

    Oh, ze zond met net dit:

    ik weet het echt niet meer maar als jij dat het slapste excuus vind ooit, moet je dat lekker zelf weten. (cat)

    Ze blijft maar doorzagen over dat alles aan mij ligt.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 18:00 ]

    Sempra schreef:
    (...)

    Dat heb ik gedaan, maar ze zegt telkens dat ik gewoon pissed ben omdat ik niet ben uitgenodigd.
    Maar om eerlijk te zijn; dat boeit me niet, alleen dat zij wel gaat terwijl we een afspraak hadden.

    Oh, ze zond met net dit:

    ik weet het echt niet meer maar als jij dat het slapste excuus vind ooit, moet je dat lekker zelf weten. (cat)

    Ik ga d'r gewoon negeren lol.


    Ja nee precies, maar wanneer het andersom zou zijn, zou ze waarschijnlijk flippen.
    Zou er voorlopig geen aandacht meer aan besteden, laat d'r maar weten hoe kinderachtig ze is!


    To infinity and beyond •

    majorlazer schreef:
    (...)

    Ja nee precies, maar wanneer het andersom zou zijn, zou ze waarschijnlijk flippen.
    Zou er voorlopig geen aandacht meer aan besteden, laat d'r maar weten hoe kinderachtig ze is!


    Goed idee, maar ik fiets elke morgen met haar naar school maar nu heb ik geen idee wat ik moet doen.
    Gewoon met haar fietsen of niet. Ik heb geen zin om met haar te fietsen, maar als ik gewoon alleen naar school ga is dat zo kinderachtig.
    Dilemma *zucht*

    Sempra schreef:
    (...)

    Goed idee, maar ik fiets elke morgen met haar naar school maar nu heb ik geen idee wat ik moet doen.
    Gewoon met haar fietsen of niet. Ik heb geen zin om met haar te fietsen, maar als ik gewoon alleen naar school ga is dat zo kinderachtig.
    Dilemma *zucht*


    Fiets gewoon alleen, en als ze zegt dat jullie een afspraak hadden, zeg je gewoon 'dat weet ik niet meer'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Fiets gewoon alleen, en als ze zegt dat jullie een afspraak hadden, zeg je gewoon 'dat weet ik niet meer'

    Dit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    slaat dus nergens op,

    eerst wou ik zeggen ga naar het feest en verziek het maar nee da tga ik niet zeggen

    Misschien kun je ze laten zien dat je heus wel rustig kunt doen soms,. en darbij als je ADHD hebt kun je er niets aan doen. ik zouhet ze ook gewoon zeggen, vraag eens hoe zij het zou vinden in jou situatie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan