• Wat niet zo raar is, want het is bijna half twee. (krul)

    Anyway, er vloog al een tijdje een klein vliegje af en toe voor mijn beeldscherm langs. Ik ergerde me daaraan, dus zodra hij op mijn toetsenbord landde, deed ik een poging hem plat te slaan. Mijn poging was succesvol, maar de dode vlieg viel tussen de ruimtes tussen de toetsen door. Nu heb ik, naast een heleboel kruimels en wat stof, dus een lijk in het toetsenbord van mijn laptop zitten en ik krijg het er niet uit.

    Doen jullie ook zulke handige dingen midden in de nacht, of ben ik de enige? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik lees, dus veel kan ik niet verkeerd doen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh, ja dat ken ik wel. :'D
    Gelukkig heb ik nu een laptop waar niets tussen de toetsen kan vallen (die van mij zaten telkens bomvol met kruimels en andere shizzle).
    En 's nachts moet je me echt geen dingen laten doen waarbij ik daadwerkelijk moet nadenken of actief moet zijn, gewoon nee.

    Dat is best wel...dom :')
    Heb je al geprobeerd om het er uit te schudden?
    Het domste wat ik vandaag heb gedaan, was terwijl ik een klein potje van nog geen 3 cm breed open wilde doen, het uit mijn eigen handen sloeg, nog probeerde op te vangen en het uiteindelijk toch liet vallen.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Your keyboard became a graveyard.


    Searching heavens for another earth

    Hahaha, naaiend! En ja, gisteren rond een uur een half glas cola over mijn laptop gemieterd. Hoppa! Had echt teveel geluk dat hij er geen fuck om leek te geven. :'D


    ars moriendi

    Naaasstttyy.

    Ik heb zonet een mug doodgeslagen en ik heb geen zin om weg eraf te halen, dus er zit een dood muggenlijk op mijn muur. Erg hygiënisch. Hopelijk schrikt het wel de anderen af. c':


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Oh jummie, zolang niemand die vlieg daar vind word je niet verdacht


    16 - 09 - '17

    Niet echt haha.


    •*• Lululu •*•

    Awh balen. Why did you even kill the fly? WHAT HAD HE DONE TO YOU?


    Tijd voor koffie.

    Je kunt proberen het eruit te halen met de stofzuiger.
    En nee, ik slaap meestal als het nacht is, dus dan doe ik geen stomme dingen. :')


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Atomic schreef:
    Je kunt proberen het eruit te halen met de stofzuiger.
    En nee, ik slaap meestal als het nacht is, dus dan doe ik geen stomme dingen. :')

    Slaapwandelen?


    Tijd voor koffie.

    Puzzel schreef:
    (...)
    Slaapwandelen?


    Haha! Niet dat ik weet. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik wh'app altijd met mensen 's avonds/'s nachts en dan word ik vaag. Zoals Tumblr om 3 uur 's nachts. Dat ben ik.
    Mijn vrienden vinden het hilarisch :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ribery schreef:
    Hahaha, naaiend! En ja, gisteren rond een uur een half glas cola over mijn laptop gemieterd. Hoppa! Had echt teveel geluk dat hij er geen fuck om leek te geven. :'D


    Dat heb ik twee keer gedaan. (cat) Mijn toetsen gingen plakken van de fanta aan de onderkant van mijn toetsenbord en van een glas alcohol verbogen ze een beetje.
    Ik ben blij dat ik nu een toetsenbord heb die dicht is en waar amper iets tussen kan komen haha.


    Your make-up is terrible

    Dat is inderdaad niet zo handig :')
    Ik sla altijd muggen en andere insecten dood op witte ondergronden (muren, plafonds, matrassen, enzovoort). Vervolgens is de vlek nooit meer weg te krijgen...


    From these ashes, I will rise