• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling


    Meisjes:
    - Tigerlily Templesmith || Celebration
    - Armilla Rose Trinket || xImaginary
    - Aaliyah Snow || Rippertjiep
    - Jonylinne Hardwels || GwenxVeer
    - Millicent Gardner || Unimaginable
    - Capri Overwhill || MinnieMouseX
    - May Avalon Vestra || After
    - Tania Sunder || BeMe





    De arena: Het water is zoet en diep. De nachten zijn koud en de dagen heel warm. Het bos is oud en krukdroog, met maar een paar bomen die goed zijn om in te kunnen klimmen. De rest van de arena, behalve de beek, is ook droog. Er zijn geen fruitbomen/struiken te vinden. Voor de duidelijkheid: De link met de geïmproviseerde afbeelding van de arena heeft niet de goede verhoudingen. In werkelijkheid is het water zo'n 15 meter breed, en is het bos ongeveer een kilometer breed. De afmetingen kloppen dus niet!!



    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders het liefst 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 5 zinnen lang.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Bestuur de personages van anderen niet.
    ~ Zet boven je post de naam van de tribuut én de plaats waar hij/zij zich op dat moment bevindt.
    ~ Kletsen, afspraken en discussies voeren kan in het praattopic.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet(:


    Het wordt weer dag, alweer bloedheet.


    Het hele systeem zit even in de knoei nu in de vakantie, dus ik ben van plan pas weer lootjes te trekken na de vakantie.


    Rollentopic.
    Klets- en Discussietopic.



    Enjoy the Games,

    Holes.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 22:03 ]


    :)

    (Mijn topics, zal zo meteen reageren^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (alvast mijn topics ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Unimaginable schreef:
    (Mijn topics, zal zo meteen reageren^^)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Mijn topics, aha.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Millicent Gardner || Hoorn
    Ik ademde zenuwachtig uit en keek schichtig om me heen. Ik snapte dit niet, er had er altijd zo leuk uitgezien als ik keek, maar nu? Nu was ik doodsbang. Ik zou moeten rennen, rennen voor mijn leven. Mijn blauw paarse haar was voor het eerst in sen staart gepropt en mijn gezicht had is een keer geen make-up. Ik voelde me raar en oncomfortabel. Zodra de gong ging begon ik met rennen, zo hard als ik kon. Bij de hoorn pakte ik een boog, omdat dat er altijd vrij makkelijk uitzag. Ik pakte er een pijlenkoker bij en draaide me om. Ik griste nog een brood mee voordat ik even nadacht. Waar moest ik nu heen? Ik rende weg en draaide me om en sloeg mezelf nog net niet. Hoe kon ik zo stom zijn om geen waterfles te pakken. Ik kon helaas niet meer terug, tenzij ik dood wilde, dus rende ik, richting de duinen. Dat leek me het veiligst en er slimst, al had ik geen idee wat er achter de duinen lag. Niet dat hier blijven heel aantrekkelijk klonk. Als ik eerlijk moest zijn haatte ik mijn opa nu even echt. Waarom moest hij zo nodig een hoofdspelmaker zijn? Ik wist het niet meer en ik had niet het idee, dat ik hem het ooit nog kon vragen. Ik ging hier dood, dat was wat ik wist. Ik keek over mijn schouder en beet zacht op mijn lip. Een angstig gevoel overspoelde me en al mijn hoop verdween, misschien kon ik nog naar het bos vluchten. Dan zou ik nog even veilig zijn, misschien zelfs nog proberen te winnen. Ik wist niet.


    (Oh trouwens, Millicent heeft een boog en een koker met pijlen gepakt en een brood...)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:23 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik heb een set met pijlen, een boog en een literfles gepakt.^^]

    Mortis Ray Heavensbee

    Zenuwachtig sta ik stil. Ik ga alvast in een renhouding staan om zo snel mogelijk weg te komen.
    10....9.....8....7.....6.....5.....4.....3....2....1.....START!
    Ik haal diep adem en begin hard te rennen naar de hoorn. Snel gris ik een boog, een set met pijlen, en een literfles.
    Opeens staat er iemand voor me. Angstig ontwijk ik hem en hij valt voorover.
    Hard begin ik weer weg te rennen, richting het water, eerst moet ik over de duinen heen. Het duurt lang voordat ik bij het water ben.
    Snel spring ik in het water en begin te zwemmen, terwijl ik mijn spullen goed vast hou.
    Na wat een eeuwigheid lijkt ben ik aan de overkant en begin weer te rennen. Ik blijf doorrennen, bang dat iemand me zal zien.
    Als ik een goede boom tegen kom, begin ik erin te klimmen. Met een zucht ga ik op een tak zitten en mijn hoofd leunt tegen de boomstam aan.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:18 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    May Avalon Vestra.
    Ik kijk rond als het licht uit mijn ogen is verdwenen. Ik sta op een soort strand met duinen er omheen. De rest van het gebied wordt erdoor aan het oog ontrokken. Ik snuif de lucht op. Ik ruik de natuur. Dat betekent dat er hier ook ergens bomen moesten zijn. 10, 9, 8, 7... Ik keek naar de hoorn, waar een boog lag. Perfect. Ook zag ik een literfles liggen,. Dat was van mij. 3, 2, 1... Het geluid van de hoorn gonst in mijn oren, en ik ren er op af. Mijn blauw-paarse paardenstaart wappert achter me aan, en al snel heb ik de pijl en boog, waarna ik een sliding maak en dan ook de literfles in handen heb. Helaas had iemand anders deze literfles ook op het oog, en ik voel een steek in mijn zij. Een snee had zich gevormd in mijn zij, en zo snel ik kan hobbel ik over de duinen. Water. Ik kon wel redelijk zwemmen, maar was niet heel snel. Ik stak de literfles tussen mijn riem, en de pijlenkoker en boog trok ik over mijn schouder. Ik waadde me het water in, en was toen ik aan de andere kant was helemaal uitgeput. Toch besefte ik dat ik verder moest als ik veilig wilde zijn. Nog een steek van pijn schoot door me heen, ditmaal bij mijn bovenarm. Ik zag een seconde later een minimes trillend in een boomschors steken. Ik haalde hem er uit en liep door, en zette me neer onder een boom.

    (Gepakt: 8 Pijlen, boog, literfles en minimes. Als het te veel is, zeg het maar.)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gionni Flickerman || Hoorn
    Ik keek om me heen. De Hoorn stond voor me, met om me heen verscheidene tributen. Ik slikte en voelde een zwaar gevoel opkomen in mijn buik toen ik de bekende gezichten, die ik zo liefhad, zag, wetend dat ik ze snel zou verliezen.
    De plaat waarop ik stond lag op zand, en ik kon niet ver de arena in kijken aangezien de zandvlakte rond de Hoorn omgeven was door hoge duinen. Ik kreeg een hol gevoel in mijn maag bij het idee dat dit misschien wel het enige was waar de arena uit bestond: zand.
    Intussen telde Claudius Templesmith af. Zijn stem deed me denken aan Lily. LILY. Waar was ze eigenlijk? Ik keek direct de kring van tributen rond en vond haar uiteindelijk, gelukkig maar een aantal plaatsen verderop. Ik glimlachte naar haar, blij met het idee dat ik een bondgenootschap met haar had gesloten. En blij dat ik haar dan hopelijk in het begin niet meteen zou verliezen. Nee, deze tijd zouden we samen doormaken.
    Ik slikte de tranen in die opkwamen. Claudius Templesmith was haar bloedeigen vader. Hij moest de ergste dingen op zijn dochter afsturen. Mutilanten, vleesetende planten, vuur.. ik wilde er niet aan denken.
    '5.. 4.. 3..' ik ging klaar staan, zonder te weten waarvoor. '2.. 1..' en ik was weg.

    [1x zwaard + 1x rugzak]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:24 ]


    :)

    [Godver, zie ik dat ik echt net te laat post voor een pijlenkoker en boog. Zou er please nog een meer mogen? Dan laat ik het minimesje vallen. Maar dit was echt het enige wapen waar May mee om kon gaan.
    Lol, ik kijk net en zie dat boogschieten zo ongeveer het enige was wat een voordeel voor haar was. En ze was redelijk snel. :(]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik kan nu niet reageren, maar mag ik een speer en een rugzak met overleef-dingen?)


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    (ma topics)


    imperfection is beauty

    [@Hour. Ow ehm. Okay. Maar dan heb je 3 pijlen. Deal?]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:23 ]


    :)

    Months schreef:
    (...)
    [Sorry, maar de pijlen en boog zijn al gepakt:( anders doe je er nog een mes bij? :X]


    [Zou er dan please een extra mogen? Boogschieten is zo ongeveer het enige waar May goed in is :(

    Edit, dat is echt heel weinig pijlen. Ik baal nu zo erg... Ehm, een kleine waterfles dan? voor 8 pijlen?]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:24 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    [Zou er dan please een extra mogen? Boogschieten is zo ongeveer het enige waar May goed in is :(

    Edit, dat is echt heel weinig pijlen. Ik baal nu zo erg... Ehm, een kleine waterfles dan? voor 8 pijlen?]

    [Idk. eigenlijk waren ze al op, hè. 5 pijlen dan. maar echt niet meer, okay?]


    :)