• Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen klagen over het feit dat er te veel One Direction en dergelijke is hier op Quizlet. Dus nu kom ik met een idee dat ik eerder ingezet heb om Onbekende Personen verhalen een kans te geven. Ik presenteer u 'The hype of unknown stories!'




    Het is eigenlijk 'De onbekende personen hype' maar dan in een nieuw jasje. Voor de mensen voor wie dit allemaal nieuw is zal ik dit uitleggen: Als je mee doet post je hier jouw onbekende personen verhaal of dat van een ander. Als er veel mensen meedoen gaan we proberen om de verhalen, die we verzamelt hebben, de top in te helpen om het meer aandacht te geven. Hier mag je uiteraard ook tips vragen voor je verhaal als je vastloopt.

    Dus, wie doet er mee?

    Lijst van deelnemers:
    Alecia
    Merrow
    Insurgent
    Gingercheeks
    Unimaginable
    Croyance
    AvatarKyoshi
    Crave
    Frodo
    KillTheSun
    VladiFerr
    Silverton
    Assasino
    Mebarak
    Cuthalion
    Macabre
    Euterpe
    Kaeru
    Younique
    Scorpia
    Sempra
    Lootus
    fireflower
    Ninuturu
    Alois
    Abstract
    Fennec
    Parachutes
    Rayvenious
    Lalaloveyaa
    Knight
    Liberacorpus
    Excito
    Lolicia
    Cherbourg
    Rydel
    Pezz
    Maniae
    Phantasticae
    Antagonistic
    Square
    xSunshineee
    Lizor


    Lijst van stories:
    1Daybreak revelation (Fantasy, 16+, Thriller, Actie, Drama)
    2 White feathers (Drama, Actie)
    3 De tijd is om (Drama, Fantasy, Actie, Avontuur, Romantiek)
    4 Levensruil (Drama, Fantasy)
    5 3 golden rings (Drama)
    6 The odd tea-parties from atypical Mrs. Johnson [Afgelopen]
    7 Birds (Drama)
    8 Hotel Atkinson (Horror)
    9 Sons Of War (Fantasy)
    10 Adventurer (Fantasy, Avontuur)
    11 A ghost, a human (Fantasy)
    12 Wolvenmeisje (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    13 The war against our death (Thriller, Fantasy)
    14 Winter falls (Drama, Fantasy, Romantiek)
    15 IJskristallen en ivoren knoopjes
    16 I'm coming home (Fantasy, Avontuur)
    17 Shaylon | Lesbian story (Actie, Romantiek)
    18 Ophelia (Fantasy, Historisch, Avontuur)
    19 Aurora (Fantasy, Romantiek)
    20 The Seasons (Fantasy, Avontuur)
    21 Fake smile (Actie)
    22 Pagina drie (Horror, Thriller, Drama)
    23 Gevallen lichten doven niet (Drama, Fantasy, Romantiek)
    24 Wolf at School (Fantasy, Stand Alone, Avontuur)
    25 Was it all just a dream (Fanfiction, Onbekende personen, Actie)
    26 The uncommon (Thriller, Fantasy, Romantiek)
    27 Once upon a vintage time (Drama, Fantasy, Avontuur)
    28 De huichelaar (Fantasy, Avontuur)
    29 Elven princess (Fantasy)
    30 Vlinder zonder vleugels (Science fiction/Fantasy, Drama)
    31 Criminal (Drama, Misdaad)
    32 The producer (Horror, Fantasy)
    33 Het verdict van de Maan (Fantasy, Romantiek)
    34 Spiegel van water (Fantasy, Avontuur)
    35 The door (Thriller, Drama, Fantasy)
    36 Elusive (Drama, Romantiek, Historisch)
    37 Shattered (Drama, Actie, Romantiek)
    38If I had known what I know now (Drama, Romantiek)
    39 Catch me if you can (Fantasy)
    40 Ignorance (Horror, Thriller, Drama)
    41 Killer whale (Fantasy, Waargebeurd, Avontuur)
    42 For the kind (Fantasy, Avontuur)


    Als je een leuke story weet, zet hem dan in dit topic met de link en ik zet hem op de lijst. Vermeld a.u.b ook het genre. Als de story inactief is of afgelopen, meld het dan ook even. Ook zou ik het zeer waarderen als naamveranderingen ook gemeld worden (;

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:24 ]


    26 - 02 - '16

    Crave schreef:
    (...)

    Dat heeft niet zo heel veel zin :3 want stel dat het nu eindigt op 5, als je aan het einde van de lijst ben, dan verandert de hele indeling aangezien de eerste twee van het begin dan toch weer gaan? C:
    en nu nederland :Y) nee ik sta nog op geschiedenis mode denk ik


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Anders geef ik de stories gewoon nummers (;


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Oh ja, en in de top gaat het exact hetzelfde. In de stories wordt gewoon om kudo's gevraagd en wordt het ook aangespoord, dus waarom zouden wij dat niet mogen?


    Dit

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:14 ]


    16 - 09 - '17

    Het zijn toch steeds de eerste zeven en daarna de volgende zeven?

    Sempra schreef:
    Het zijn toch steeds de eerste zeven en daarna de volgende zeven?


    Yep


    26 - 02 - '16

    HStylicious schreef:
    Ik ben het met Square eens.
    Sommige mensen hier doen te negatief over fanfictions

    Sommige fanfictions zijn gewoon echt goed geschreven en verdienen ook de top. Net zoals OP's. Het is niet dat fanfictions het meer verdienen dan OP's en ook niet dat OP'S het meer verdienen dan fanfictions. En mensen zeuren altijd dat de stories die in de top staan, vaak niet eens zo goed zijn (Ik beschuldig niet iedereen en ook niet de meerderheid, maar ik zie het wel vaker staan en ik irriteer me er mateloos aan als mensen een story niet leuk vinden omdat het simpelweg een fanfiction is of vaak in de top staat). Nou zijn de fanfictions die in de top staan wel mijn favorieten.

    En dit idee vind ik ook wel goed, maar nu word er alleen maar kudo's gegeven aan de OP's omdat ze OP's zijn en op de lijst staan en niet omdat ze per se goede verhalen zijn. (Dat moest ik even kwijt).


    Inderdaad, je zegt sommige. Veel fanfics zijn gewoon met 1D gehusseld en daarom oh zo geweldig. Dát is iets waar ik me mateloos aan erger. Wij willen gewoon laten zien dat OP's ook aandacht verdienen. Dingen waar je alles zelf creëert. Misschien dat de stories die in de top staan, inderdaad wel goed zijn, maar het is gewoon in mijn ogen belachelijk dat mensen een zin als; Karel pakte een mes en smeerde daarmee zijn boterham, ineens veel meer bejubelt wordt wanneer er staat; Harry pakte een mes en smeerde daarmee zijn boterham. Want dat gebeurt tegenwoordig heel vaak wel met 1D stories. Nee, niet alle inderdaad, maar ik heb wel meerdere stories bekeken. Alles wat los en vast zit wordt met 1D gecombineerd. En dat is iets waar ik echt gek van word :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vandaag kudoën we nummer 1 t/m 7. (Voor de mensen die dit nog niet gedaan hebben)


    26 - 02 - '16

    Ik heb weer een langere abolijst. :'D

    haha dit topic is bijna vol O_o


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sempra schreef:
    Ik heb weer een langere abolijst. :'D


    Die van mij begint ook weer langer te worden, hehe


    16 - 09 - '17

    Hahaha, inderdaad (;
    Zo zie je maar weer hoeveel succes dit heeft


    26 - 02 - '16

    Phantasticae schreef:
    (...)

    Pff, als meer mensen een goede smaak hadden zouden ze jouw story lezen. Jouw story is echt goed geschreven en de inhoud is ook geweldig. ;)


    Ah dit vind ik echt zo lief <3 dit maakt mijn dag alleen maar beter en beter! Hopelijk is het leuk nieuws, maar ik hoop dat ik vanavond of anders morgen weer een nieuw hoofdstuk kan plaatsen c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sempra schreef:
    Ik heb weer een langere abolijst. :'D
    ik ook (lees: ik had er amper een nadat ik alle fanfic had verwijderd)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Crave schreef:
    (...)

    Ah dit vind ik echt zo lief <3 dit maakt mijn dag alleen maar beter en beter! Hopelijk is het leuk nieuws, maar ik hoop dat ik vanavond of anders morgen weer een nieuw hoofdstuk kan plaatsen c:


    Ik lees jouw story ook. C;
    I love it


    26 - 02 - '16

    Crave schreef:
    (...)

    Inderdaad, je zegt sommige. Veel fanfics zijn gewoon met 1D gehusseld en daarom oh zo geweldig. Dát is iets waar ik me mateloos aan erger. Wij willen gewoon laten zien dat OP's ook aandacht verdienen. Dingen waar je alles zelf creëert. Misschien dat de stories die in de top staan, inderdaad wel goed zijn, maar het is gewoon in mijn ogen belachelijk dat mensen een zin als; Karel pakte een mes en smeerde daarmee zijn boterham, ineens veel meer bejubelt wordt wanneer er staat; Harry pakte een mes en smeerde daarmee zijn boterham. Want dat gebeurt tegenwoordig heel vaak wel met 1D stories. Nee, niet alle inderdaad, maar ik heb wel meerdere stories bekeken. Alles wat los en vast zit wordt met 1D gecombineerd. En dat is iets waar ik echt gek van word :'D


    Ja, maar niet alle fanfictions met 1D erin zijn slecht, met uw welnemen, ik heb heel goede gelezen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife