• Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen klagen over het feit dat er te veel One Direction en dergelijke is hier op Quizlet. Dus nu kom ik met een idee dat ik eerder ingezet heb om Onbekende Personen verhalen een kans te geven. Ik presenteer u 'The hype of unknown stories!'




    Het is eigenlijk 'De onbekende personen hype' maar dan in een nieuw jasje. Voor de mensen voor wie dit allemaal nieuw is zal ik dit uitleggen: Als je mee doet post je hier jouw onbekende personen verhaal of dat van een ander. Als er veel mensen meedoen gaan we proberen om de verhalen, die we verzamelt hebben, de top in te helpen om het meer aandacht te geven. Hier mag je uiteraard ook tips vragen voor je verhaal als je vastloopt.

    Dus, wie doet er mee?

    Lijst van deelnemers:
    Alecia
    Merrow
    Insurgent
    Gingercheeks
    Unimaginable
    Croyance
    AvatarKyoshi
    Crave
    Frodo
    KillTheSun
    VladiFerr
    Silverton
    Assasino
    Mebarak
    Cuthalion
    Macabre
    Euterpe
    Kaeru
    Younique
    Scorpia
    Sempra
    Lootus
    fireflower
    Ninuturu
    Alois
    Abstract
    Fennec
    Parachutes
    Rayvenious
    Lalaloveyaa
    Knight
    Liberacorpus
    Excito
    Lolicia
    Cherbourg
    Rydel
    Pezz
    Maniae
    Phantasticae
    Antagonistic
    Square
    xSunshineee
    Lizor


    Lijst van stories:
    1Daybreak revelation (Fantasy, 16+, Thriller, Actie, Drama)
    2 White feathers (Drama, Actie)
    3 De tijd is om (Drama, Fantasy, Actie, Avontuur, Romantiek)
    4 Levensruil (Drama, Fantasy)
    5 3 golden rings (Drama)
    6 The odd tea-parties from atypical Mrs. Johnson [Afgelopen]
    7 Birds (Drama)
    8 Hotel Atkinson (Horror)
    9 Sons Of War (Fantasy)
    10 Adventurer (Fantasy, Avontuur)
    11 A ghost, a human (Fantasy)
    12 Wolvenmeisje (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    13 The war against our death (Thriller, Fantasy)
    14 Winter falls (Drama, Fantasy, Romantiek)
    15 IJskristallen en ivoren knoopjes
    16 I'm coming home (Fantasy, Avontuur)
    17 Shaylon | Lesbian story (Actie, Romantiek)
    18 Ophelia (Fantasy, Historisch, Avontuur)
    19 Aurora (Fantasy, Romantiek)
    20 The Seasons (Fantasy, Avontuur)
    21 Fake smile (Actie)
    22 Pagina drie (Horror, Thriller, Drama)
    23 Gevallen lichten doven niet (Drama, Fantasy, Romantiek)
    24 Wolf at School (Fantasy, Stand Alone, Avontuur)
    25 Was it all just a dream (Fanfiction, Onbekende personen, Actie)
    26 The uncommon (Thriller, Fantasy, Romantiek)
    27 Once upon a vintage time (Drama, Fantasy, Avontuur)
    28 De huichelaar (Fantasy, Avontuur)
    29 Elven princess (Fantasy)
    30 Vlinder zonder vleugels (Science fiction/Fantasy, Drama)
    31 Criminal (Drama, Misdaad)
    32 The producer (Horror, Fantasy)
    33 Het verdict van de Maan (Fantasy, Romantiek)
    34 Spiegel van water (Fantasy, Avontuur)
    35 The door (Thriller, Drama, Fantasy)
    36 Elusive (Drama, Romantiek, Historisch)
    37 Shattered (Drama, Actie, Romantiek)
    38If I had known what I know now (Drama, Romantiek)
    39 Catch me if you can (Fantasy)
    40 Ignorance (Horror, Thriller, Drama)
    41 Killer whale (Fantasy, Waargebeurd, Avontuur)
    42 For the kind (Fantasy, Avontuur)


    Als je een leuke story weet, zet hem dan in dit topic met de link en ik zet hem op de lijst. Vermeld a.u.b ook het genre. Als de story inactief is of afgelopen, meld het dan ook even. Ook zou ik het zeer waarderen als naamveranderingen ook gemeld worden (;

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:24 ]


    26 - 02 - '16

    Crave schreef:
    (...)

    Ah dit vind ik echt zo lief <3 dit maakt mijn dag alleen maar beter en beter! Hopelijk is het leuk nieuws, maar ik hoop dat ik vanavond of anders morgen weer een nieuw hoofdstuk kan plaatsen c:


    Welke is van jou? Er staan er zoveel xp


    16 - 09 - '17

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ja, maar niet alle fanfictions met 1D erin zijn slecht, met uw welnemen, ik heb heel goede gelezen.


    Ik geef toe dat ik ook wel een keer een hele goede heb gelezen, ben alleen de naam kwijt.
    Maar ik heb helaas ook heel veel slechte gelezen en daar begin ik me aan te ergeren.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Als je hier alleen maar bent om kritiek te geven had je me ook wel mogen pb'en.
    Oh ja, en in de top gaat het exact hetzelfde. In de stories wordt gewoon om kudo's gevraagd en wordt het ook aangespoord, dus waarom zouden wij dat niet mogen?


    Ik geef niet alleen maar kritiek, ik zeg toch ook dat het een goed idee is, alleen de fanfictions die vaker in de top staan, krijgen zoveel kudo's omdat het gelezen word. En als het slecht zou zijn, zou het echt niet gelezen worden.
    OP's verdienen ook veel meer aandacht, daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik zeg dat gewoon de goede stories in de top moeten komen. Niet fanfictions omdat ze fanfiction zijn (zoals normaal gebeurd) of OP's omdat ze OP's zijn (zoals nu gebeurd).

    Er zijn maar 2 OP's die ik ooit gelezen heb en dat zijn de twee OP's die ik ook wel eens vaker in de top heb zien staan.


    Be crazy! Do stupid things! And explore the world. You have enough time to be bored the rest of your life.

    Mijn story staat er nog niet bij :'3 en mijn naam ook niet... ik weet niet of je nog bezig was, maar anders is hier mijn story:
    klik


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Damn, zoveel leuke OP-stories hier...
    Ik heb mezelf verboden om tot de proefwerkweek nog nieuwe abo's op stories te nemen, omdat ik van mezelf weet dat ik anders de hele dag ga zitten lezen, terwijl ik eigenlijk zou moeten leren. Maar zodra de proefwerkweek voorbij is...^^ Ik heb er nu al zin in :Y)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Lizor schreef:
    Mijn story staat er nog niet bij :'3 en mijn naam ook niet... ik weet niet of je nog bezig was, maar anders is hier mijn story:
    klik


    Oh dan heb ik je perongeluk over het hoofd gezien. Sorry ;x
    Ik zal je er onmiddellijk bij zetten (;


    26 - 02 - '16

    Liberacorpus schreef:
    Damn, zoveel leuke OP-stories hier...
    Ik heb mezelf verboden om tot de proefwerkweek nog nieuwe abo's op stories te nemen, omdat ik van mezelf weet dat ik anders de hele dag ga zitten lezen, terwijl ik eigenlijk zou moeten leren. Maar zodra de proefwerkweek voorbij is...^^ Ik heb er nu al zin in :Y)


    Goh, ik heb nu een proefwerkweek, en toch zit ik hier terwijl ik Grieks zou moeten leren... Ik kan het gwn niet laten, Quizlet is te leuk!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:22 ]


    Nypmh > Yaspis

    HStylicious schreef:
    (...)

    Ik geef niet alleen maar kritiek, ik zeg toch ook dat het een goed idee is, alleen de fanfictions die vaker in de top staan, krijgen zoveel kudo's omdat het gelezen word. En als het slecht zou zijn, zou het echt niet gelezen worden.
    OP's verdienen ook veel meer aandacht, daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik zeg dat gewoon de goede stories in de top moeten komen. Niet fanfictions omdat ze fanfiction zijn (zoals normaal gebeurd) of OP's omdat ze OP's zijn (zoals nu gebeurd).

    Er zijn maar 2 OP's die ik ooit gelezen heb en dat zijn de twee OP's die ik ook wel eens vaker in de top heb zien staan.
    degene die ernu instaan zijn goed... anders zouden ze er niet blijven instaan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ja, maar niet alle fanfictions met 1D erin zijn slecht, met uw welnemen, ik heb heel goede gelezen.


    Daarom zeg ik ook dat ze best goed kunnen zijn, want eerlijk waar sommige fanfics zijn ook beter dan OP's. Dat geef ik ook best wel toe, maar vaak vind ik het ook niet verdiend. Ik heb zelf namelijk ook tussen de 1D stories gekeken, zodat ik geen vooroordeel heb.

    En @Sylvie, mijn story is Hotel Atkinson c:

    En @Erieka, ah, dat vind ik ook echt super tof en lief om te horen <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ja, maar niet alle fanfictions met 1D erin zijn slecht, met uw welnemen, ik heb heel goede gelezen.

    Natuurlijk zitten er goede tussen maar daar gaat dit hele topic niet om. Ons (ik denk dat ik wel voor iedereen mag spreken...) idee hiervan is gewoon dat de OP stories óók een keer in de top staan. Gewoon om ze wat bekender te laten worden etc.

    En wanneer zit dit topic vol dan?


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    @HStylicious: Ik kan ook zeker wel in je opmerking komen. Maar vergeet niet dat het zowat altijd dezelfde stories zijn die in de top staan. Zijn het nou nog andere 1D stories of andere fanfics, zou ik zeggen, oke je hebt gelijk. Maar ik zie toch zowat elke dag dezelfde titels. Met andere woorden, ook de andere en overige fanfics krijgen geen kans op een plekje in de top. Op deze manier krijgen teminste verschillende verhalen een kans om eens in de top te komen, en ik vind het zeker een goede zaak dat OP's voor de verandering ook eens gepromoot worden. Iets wat veel te weinig gebeurd.
    Ik heb niks tegen fanfics, absoluut niet, maar OP's verdienen ook een kans. En op deze manier is dat voor eens een keertje mogelijk.

    Daarbij is het volgende ook nog discutabel... wanneer is iets een goed verhaal? Wat de ene een goed verhaal vind, vind de ander absoluut niet. Er bestaat niet zoiets als een 'goed' verhaal, aangezien de meningen altijd verdeeld zullen zijn. Zo zijn er bijvoorbeeld stories met 100den abo's, en ikzelf vraag me echt af hoe dat mogelijk is, aangezien ik het barslecht vind (zowel geschreven als plot). Andere stories hebben amper 10 abo's die ik juist onzettend goed geschreven vind... dus in deze, wanneer is iets goed en wanneer niet?

    Misschien is dit idee ook niet optimaal, true that. Maar op deze manier krijgen ook OP verhalens eens de kans om onder de aandacht te komen en ziet de top er voor de verandering ook eens anders uit.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Euterpe schreef:
    (...)

    Goh, ik heb nu een proefwerkweek morgen een so, en toch zit ik hier terwijl ik Grieks zou moeten leren... Ik kan het gwn niet laten, Quizlet is te leuk!


    Stenenlikker

    Ik zal zo even een nieuw topic openen denk ik


    26 - 02 - '16

    Kaeru schreef:
    (...)
    Natuurlijk zitten er goede tussen maar daar gaat dit hele topic niet om. Ons (ik denk dat ik wel voor iedereen mag spreken...) idee hiervan is gewoon dat de OP stories óók een keer in de top staan. Gewoon om ze wat bekender te laten worden etc.

    En wanneer zit dit topic vol dan?


    Ja, ik doe ook een deze hype mee, hoor. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Euterpe schreef:
    (...)

    Goh, ik heb nu een proefwerkweek, en toch zit ik hier terwijl ik Grieks geschiedenis zou moeten leren... Ik kan het gwn niet laten, Quizlet is te leuk!



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque