• Weet niet of het hier goed staat :Y)
    Maar staan er nou OP stories in de Top Stories Vandaag?! *O*
    Laten we met zijn allen 13 Juni tot een nationale Quizlet feestdag dopen *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dragneel schreef:

    Jaaa! :D
    En om de revolutie compleet te maken, moeten we het afsluiten met een historische executie :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Voor het eerst sinds ik hier (inmiddels al bijna drie(!) jaar geleden kwam omg


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rhaenys schreef:
    Voor het eerst sinds ik hier (inmiddels al bijna drie(!) jaar geleden kwam omg


    Nou sorry hoor maar dan ben je toe aan een bril want er hebben heus wel eerder OP's in de top gestaan.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou sorry hoor maar dan ben je toe aan een bril want er hebben heus wel eerder OP's in de top gestaan.x)

    Jep, zoals een van mijn verhaal :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou sorry hoor maar dan ben je toe aan een bril want er hebben heus wel eerder OP's in de top gestaan.x)

    Haha, het kan ook zijn dat ik het gemist heb. Ben hier een hele tijd niet geweest en kijk echt nooit naar de top xd Ik kan het me in iig niet herinneren :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou sorry hoor maar dan ben je toe aan een bril want er hebben heus wel eerder OP's in de top gestaan.x)
    ja maar bitter weining


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Parachutes schreef:
    Lang leve de comeback van de OP's! *O*
    En nu moeten we het volhouden. x]


    The odds are néver in our favor.

    Parachutes schreef:
    Lang leve de comeback van de OP's! *O*
    En nu moeten we het volhouden. x]


    Don't walk. Run, you sheep, run.