• MARAUDER ERA


    Vol verbazing kijkt hij toe hoe ik de tussen mijn lippen geklemde sigaret aansteek met de zwarte aansteker. Zijn wenkbrauwen schieten omhoog als ik mijn blonde haar over mijn schouder zwaai, en hem een van mijn beroemde knipogen stuur.
          Want zie je, Sirius Black en ik hebben een geschiedenis.



    Het verhaal speelt zich vooral af in het zevende jaar. Alleen de eerste hoofdstukken spelen zich af in het vierde jaar.
    Ik weet niet zeker of het verhaal op Quizlet komt, maar ik heb wel rollen nodig. Dus als mensen zin hebben, :--)

    Ik heb geen specifieke rollen nodig, meer leerlingen om het verhaal op te vullen. Dus niet allemaal Gryffindors en Slytherins svp. Je mag meerdere rollen invullen, als je dat leuk vindt. Ook mag je bestaande personages maken, het is inmiddels marauder era.

    Naam (voor+achternaam):
    Bloedstatus:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte):
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):
    Geschiedenis:
    Extra (niet verplicht):

    CAST SO FAR (& face claims):

    Gryffindor < EERST GENOEG
    Sky Ferreira as Lesley Ellis
    Karen Gillian as Lily Evans
    Mila Kunis as Marlene McKinnon
    Barbara Palvin as Juliet Reaser {Sempra}
    Sahaja Poet Zipporah {Kortajarena}

    Aaron Johson as James Potter
    Ben Barnes as Sirius Black
    Jamie Bell as Peter Pettigrew
    Andrew Garfield as Remus Lupin
    Logan Lerman as Matthew Irwin {Tigress}

    Slytherin < GRAAG NOG DRIE JONGENS
    Louis Garrel as Severus Snape
    Zac Efron as Brace Baltera {primarsum}

    Behati Prinsloo as Emma Dashwood {Tigress}
    Selena Gomez as Devonne Haines {Melorfors}
    Amy Lee as Fainne Lilith Black {GhostCider}

    Ravenclaw <EERST GENOEG

    Francisco Lachowski as Jayden McJohnson (Sempra}
    Justin Raymond {Traitor}
    Brandon Alliser {xHappinessx}
    Jack Harries as Andrew Price {Ramsays}
    Finn Harries as Victor Price {Ramsays}

    Naya Rivera as Santana Lopez {MissAlice}
    Chrishell Stubbs as Doris Mackenzie {Tigress}
    Sasha Pieterse as Anna Swan {Arryn}
    Eleanor Calder as Amelia Sparks {Fischer39}
    Avery Reds {StoryBrook}



    Hufflepuff < GRAAG JONGENS

    Louis Tomlinson as Rico Fox {LegolasBitch}
    Jeremy Sumpter as Jack Johnson


    Kate Riddleton {BlinkyMusic}
    Lucy Hale as Annalore Krieken {LegolasBitch}
    Elle Fanning as Winnie Curtis Tigress}
    Jennifer Lawrence as Helena Spinnett {peervreter} Ik vond de rol leuk bedacht, maar ik vind haar meer thuis passen in Hufflepuff, hope you don't mind!


    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 15:53 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Naam : Annelin Jonie
    Bloedstatus : fulblood
    Leeftijd : 17
    Afdeling : Ravenclaw
    Karakter : Annelin kan goed leren, begrijpt snel dingen die ze ergens voor moet weten. Ze heeft weinig vrienden, omdat ze moeilijk vrienden kan maken. Ze is erg verlegen aangelegd, zit liever thuis met een boek dan dat ze naar een feest gaat.
    Uiterlijk : (Kirsten Dunst)
    Geschiedenis : Annelin heeft ouders die beide tovenaars zijn. Vanaf haar vaders kant heeft ze een lange rij tovenaars, haar moeder was de dochter van een 'modderbloedje'. Annelin heeft een broertje, die 3 jaar jonger is dan zij
    Extra : Annelin's toverstok is gemaakt van essenhout, met als kern feniksveer. De flexibiliteit is hard.
    (Dit is mijn toverstok op pottermore, vandaar ;))

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 18:03 ]


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Naam: Devonne Haines.
    Bloedstatus: Modderbloed.
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Slytherin.
    Karakter: Ze is erg stil en verlegen, maar omdat ze andere gedachten heeft dan anderen, werd ze in Slytherin geplaatst. Ze kan snel boos worden, en heeft een hekel aan haar mede slytherin genoten.
    Uiterlijk: Like Selena Gomez.
    Geschiedenis: In het eerste was ze bevriend met Lily, maar omdat ze zo erg verschilden van afdeling verbraken ze het contact. Stiekem heeft ze een oog op Remus. Dit was al vanaf het eerste.

    Ik hoop dat dit voldoende is. (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Naam (voor+achternaam): Lysandra Mayflower
    Bloedstatus: Mudblood
    Leeftijd: 14
    Afdeling: Hufflepuff
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Verlegen, maar aardig als je haar leert kennen meisje. Is niet erg populair, maar is wel erg behulpzaam. Ze is verschrikkelijk in toverdranken, maar is daarentegen weer wel heel goed in Verzorging van Fabeldieren.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):

    =Emma Watson

    Geschiedenis: Komt uit een Muggle-familie, en heeft nooit het bestaan van Hogwarts geweten. Niet veel bijzonders dus
    Extra (niet verplicht): Ze heeft een klein rood kitten waar ze dol op is.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:13 ]


    Nypmh > Yaspis

    Naam (voor+achternaam): Alice McCloud
    Bloedstatus: Halfbloed
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Griffoendor
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Ze is aardig , maar stoms te naief. Ze is dol op eten, maar komt bijna niet aan.
    Stoer is ze zeker. Maar kan ook weleens aarzelen. Ze zal haar vrienden nooit laten stikken voor niets.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):


    Geschiedenis: Alice heeft zoals de meesten gewoon een vader en een moeder. Haar moeder is een dreuzel. Ook heeft ze een zusje dat 2 jaar jonger is dan zij zelf. Ze wist van jongs af aan al dat ze speciaal was. Maar wat er zo speciaal aan was wist ze niet. Het was voor haar dan ook niet echt een verassing dat ze ook een heks was.
    Extra (niet verplicht): Geeeeeeeeeeeeeen Ideeeeee

    Naam (voor+achternaam):
    Juliet Reaser.
    Bloedstatus:
    Juliet is een volbloed.
    Leeftijd:
    Ze is zeventien.
    Afdeling:
    Griffoendor.
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte):
    Juliet is een lief, enthousiast en spontaan meisje. Ze is bijna nooit chagrijnig. Als ze geen gewaad aan heeft, loopt ze vaak rond in een lekker zittende joggingsbroek. Ze houd er wel van om in de spotlights te staan maar ze gaat niet zover dat ze allemaal gekke dingen doet. Ze is heel betrouwbaar en zal nooit een geheim doorvertellen. Juliet heeft veel fantasie en de meesten beschrijven haar als de grappige. Ze is altijd in voor een geintje. Ze houd ervan om te sporten.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):


    Barbara Palvin.

    Geschiedenis:
    Juliet's ouders zijn allebei omgekomen. Juliet weet niet waarom aangezien niemand dit aan haar wilt vertellen. Ze woont nu bij haar tante en oom, die haar goed verzorgen. Pas op haar achtiende krijgt ze te horen wat er is gebeurd met haar ouders.
    Extra (niet verplicht):
    Juliet heeft soms last van woedeaanvallen. Ze stort zich zo in een gevecht voor haar vrienden.

    Naam: Bella
    Bloedstatus: Volbloed
    Leeftijd: 12
    Afdeling: Griffoendor
    Karakter : Slim maar geen betweter ook aardig en vertrouwd iemand niet zo snel.
    Uiterlijk: lang blond haar met slag super mooi want ze heeft een heel oud familie lid die Glamorgana is ze is alleen heel erg mooi
    maar gen aantrekkings tracht.
    Geschiedenis: Heeft een broer collin swift haar vader is dood gegaan aan kanker haar moeder leeft nog.
    Extra: ze moet verkering krijgen met fred wemel!!

    Naam (voor+achternaam): Kate Riddleton
    Bloedstatus: Fullblood
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Hufflepuff
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Ze is nogal hyper. Ze stuitert het hele huis rond als ze te veel suiker heeft gegeten. Kate is niet de slimste van de klas. Ze heeft echt geluk dat ze blond is. Heeft ze nog iets om het op af te schuiven.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):

    ( ik weet , niet de beste foto , maar de rest van de blondos waren hoertjes ;)
    Geschiedenis: Kate is een echte volbloed. Haar ouders zaten allebei in Slytherin en wilde natuurlijk dat zij daar ook kwam. Niet gelukt , maar ze is nu een echte Hufflepuff.
    Extra (niet verplicht): Ik had niets te doen dus heb ik er maar 2 gemaakt :D

    Naam:Annalore
    (voor+achternaam): Annalore Krieken
    Bloedstatus: Dreuzel
    Leeftijd:  17
    Afdeling: Hufflepuff
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Annalore is een onzeker, meisje. Ze maakt niet snel vrienden. Maar ze is super gek als je haar echt leert kenne! Ze houd van grapjes uit halen met kinderen die jonger zijn. Ze leert snel en is een goede heks.
     Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende): Lucy Hale


    Geschiedenis: Annalore heeft een broertje Willy en alleen haar moeder. Haar vader is overleden. Alleen kan zij alleen maar toveren en niemand anders in de familie. En de meeste hate haar daar door.
    Extra (niet verplicht): Ze lacht als er iets erg gebeurd! En ze heeft een oogje op Remus

    Lijkt me een leuk verhaal ik zou hem wel op quiz zette

    Xxx als je hem.er op zet laat me iets weten

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 20:20 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Naam katherine salvatore
    Bloedstatus:volbloed
    Leeftijd: 17
    Afdeling:zwaderig
    Karakter:een echt bitch tegen de andere af deelling ,ze haal graag grapen uit
    Uiterlijk katherine van the vampire diaries
    Geschiedenis:ze is als van af het eerste jaar beste vrienden met draco malfoy (en ze is ok verlieft op draco
    Extra (niet verplicht):ik zou het niet weten

    Naam (voor+achternaam):
    Justintina Malfoy.
    Bloedstatus: Volbloed.
    Leeftijd: 17.
    Afdeling: Zwadderich.
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Zorgzaam voor Zwadderaars, Vrienden Met harry en het groepje.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende): komt later.
    Geschiedenis: RPG.
    Extra (niet verplicht): Dunno


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam (voor+achternaam):
    Jayden ‘Jay’ McJohnson.
    Bloedstatus:
    Jayden is een mudblood.
    Leeftijd:
    17, hij zit in het zevende jaar.
    Afdeling:
    Ravenclaw.
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte):
    Jayden is een spontane, enthousiaste jongen. Hij is niet verlegen en maakt snel nieuwe vrienden. Jayden houd van feesten maar hij heeft ook een rustige kant, hij houd van goede boeken. Actie en thrillers, tevens ook zijn lievelingsfilms. Iets waar Jayden absoluut niet tegen kan is opschepperij. Jayden kan snel boos worden en zich ergens aan irriteren. Hij doet dan erg bot. Soms trekt hij zich even terug in zijn kamer, waar hij een boek leest. Jayden is erg muzikaal en houd ervan om gitaar/piano te spelen.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):


    Francisco Lachowski.

    Geschiedenis:
    Jayden’s ouders zijn beiden Muggles. Zijn vader heeft een eigen bakkerszaak en zijn moeder is dokters assistente.
    Extra (niet verplicht):
    Jayden heeft een lichte vorm dwangneurose.
    De obsessieve-compulsieve stoornis[1] (OCS, ook: OCD), ook zeer dikwijls obsessief-compulsieve stoornis[2] genoemd, is een psychische aandoening die in het DSM-IV is gecategoriseerd als angststoornis. De oude naam van de aandoening is dwangneurose. OCS komt in verschillende vormen voor, maar het meest voorkomende kenmerk is een obsessieve drang om bepaalde handelingen uit te voeren, die rituelen worden genoemd. De OCS-patiënt voert deze handelingen (compulsies) uit als reactie op dwangmatige gedachten (obsessies). Voor anderen lijken deze handelingen overbodig en zij hebben ook geen oog voor de details, maar voor de patiënt zijn deze handelingen van vitaal belang en moeten ze volgens een bepaald patroon worden uitgevoerd om vermeende nadelige gevolgen te voorkomen. Voorbeelden zijn het zeer vaak controleren of een deur gesloten is of het overmatig vaak wassen van de handen (niet te verwarren met de specifieke smetvrees of mysofobie).

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 18:42 ]

    Naam: Alexia Pontivra

    Bloedstatus: Volbloed

    Leeftijd: 17

    Afdeling: Grifoendor

    Karakter: het is een aardig meisje dat je snel vertrouwd maar een van haar slechte gewoonte is dat ze snel dingen verluld... behalve als je haar echt duidelijk verteld dat ze het niet mag doen.. ze staat voor haar vrienden klaar en het enige moment dat ze van aandacht houd is als ze voor haar vrienden opkomt maar anders is ze het liefst zo on opvallend mogelijk!

    Uiterlijk: zoek op google: Voe



    Geschiedenis: Ze heeft een normale jeugd gehad al is ze wel verwend door haar ouders die opzich wel rijk zijn en veel macht hebben maar ze is er normaal onder gebleven.

    Extra: Ze is DOL op dieren en gaat alle uitdagingen altijd aan

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 19:17 ]

    Naam:Isabel Marie Ariana
    Leeftijd:17
    Uiterlijk:


    Houd van:Chocola,Haar Vriendinnen.
    Bloed:Halfblood
    Jaar:7ende
    Afdeling:Slytherin
    Foto:Sasha Pieterse
    geschiedenis:vroeger werd ze mishandeld en geslagen
    haar moeder is Spaans en haar vader is Engels

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 19:53 ]


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...

    .


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...

    De eerste rollen zijn bekend, ze staan nu onder CAST. Morgen ga ik verder als de andere rollen compleet zijn.


    Alleen maar tranen van geluk