• MARAUDER ERA


    Vol verbazing kijkt hij toe hoe ik de tussen mijn lippen geklemde sigaret aansteek met de zwarte aansteker. Zijn wenkbrauwen schieten omhoog als ik mijn blonde haar over mijn schouder zwaai, en hem een van mijn beroemde knipogen stuur.
          Want zie je, Sirius Black en ik hebben een geschiedenis.



    Het verhaal speelt zich vooral af in het zevende jaar. Alleen de eerste hoofdstukken spelen zich af in het vierde jaar.
    Ik weet niet zeker of het verhaal op Quizlet komt, maar ik heb wel rollen nodig. Dus als mensen zin hebben, :--)

    Ik heb geen specifieke rollen nodig, meer leerlingen om het verhaal op te vullen. Dus niet allemaal Gryffindors en Slytherins svp. Je mag meerdere rollen invullen, als je dat leuk vindt. Ook mag je bestaande personages maken, het is inmiddels marauder era.

    Naam (voor+achternaam):
    Bloedstatus:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte):
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):
    Geschiedenis:
    Extra (niet verplicht):

    CAST SO FAR (& face claims):

    Gryffindor < EERST GENOEG
    Sky Ferreira as Lesley Ellis
    Karen Gillian as Lily Evans
    Mila Kunis as Marlene McKinnon
    Barbara Palvin as Juliet Reaser {Sempra}
    Sahaja Poet Zipporah {Kortajarena}

    Aaron Johson as James Potter
    Ben Barnes as Sirius Black
    Jamie Bell as Peter Pettigrew
    Andrew Garfield as Remus Lupin
    Logan Lerman as Matthew Irwin {Tigress}

    Slytherin < GRAAG NOG DRIE JONGENS
    Louis Garrel as Severus Snape
    Zac Efron as Brace Baltera {primarsum}

    Behati Prinsloo as Emma Dashwood {Tigress}
    Selena Gomez as Devonne Haines {Melorfors}
    Amy Lee as Fainne Lilith Black {GhostCider}

    Ravenclaw <EERST GENOEG

    Francisco Lachowski as Jayden McJohnson (Sempra}
    Justin Raymond {Traitor}
    Brandon Alliser {xHappinessx}
    Jack Harries as Andrew Price {Ramsays}
    Finn Harries as Victor Price {Ramsays}

    Naya Rivera as Santana Lopez {MissAlice}
    Chrishell Stubbs as Doris Mackenzie {Tigress}
    Sasha Pieterse as Anna Swan {Arryn}
    Eleanor Calder as Amelia Sparks {Fischer39}
    Avery Reds {StoryBrook}



    Hufflepuff < GRAAG JONGENS

    Louis Tomlinson as Rico Fox {LegolasBitch}
    Jeremy Sumpter as Jack Johnson


    Kate Riddleton {BlinkyMusic}
    Lucy Hale as Annalore Krieken {LegolasBitch}
    Elle Fanning as Winnie Curtis Tigress}
    Jennifer Lawrence as Helena Spinnett {peervreter} Ik vond de rol leuk bedacht, maar ik vind haar meer thuis passen in Hufflepuff, hope you don't mind!


    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 15:53 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Naam: Juwel Sparks
    Bloedstatus: Purebloed
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Slytherin
    Karakter: Juwel is een meisje met veel zelfvertrouwen. Ze komt meestal erg arrogant over en doet vaak bitchie tegen iedereen, maar niemand weet dat ze diep van binnen erg onzeker is en er achter haar schild een lief behulpzaam meisje schuilt. Juwel is best een meeloper.
    Uiterlijk :




    Gemma Ward

    Geschiedenis: Juwel is het enige kind van twee erg bekende tovenaars in het ministerie. Ze is erg verwend als kind vroeger als kind, en dacht dus dat dat hier ook zo zou zijn. Maar dat viel even zwaar tegen.
    Extra: Heeft een jong, zwart katje dat haar overal volgt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Naam (voor+achternaam): Jamie Hales
    Bloedstatus: Muggleborn
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Hufflepuf
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Jamie is een lieve, zorgzame jongen die altijd het beste in iedereen ziet. Hij gedraagt zich opgewekt maar er zit onverwerkt verdriet in hem, waardoor hij zich nooit echt gelukkig voelt. Als de mensen om hem heen zich maar gelukkig voelen, is dat voor hem genoeg.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende): Logan Lerman


    Geschiedenis: Jamie is opgegroeid in een arme wijk van Londen en zijn vader is een alcoholist. Hij werd mishandeld door zijn vader terwijl zijn moeder nietdoend toekeek.
    Extra (niet verplicht): Jamie had een twee jaar jonger zusje waar hij dol op was. Jammer genoeg werd ze op achtjarige leeftijd aangereden toen ze de weg overstak om naar Jamie te komen aan de andere kant van de weg. Ze was opslag dood en Jamies ouders hebben dit ongeluk altijd aangezien als Jamies schuld.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 14:08 ]


    "We're all stories in the end. Just make it a good one." - the Doctor

    Naam (voor+achternaam): Isabella Jane Marie
    Bloedstatus: Pureblood
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Slytherin
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Isabella is een lieve en zorgzame meid maar ze heeft ook sluwe kanten.
    Ze kan heel bichtie doen. en gemeen maar ze MOEST in Slytherin zitten vanwege haar ouders
    Uiterlijk: Blond/wit haar en grijze ogen fotomodel Katerina Krucká
    Geschiedenis:Isabella's ouders zijn/waren dooddoeners en zijn van Pureblood.
    Maar Isabella's vader was toen ze tien was vermoord.
    Sindsdien is ze niet meer zo sprekend.
    Haar moeder gebruikt haar als een stuk vuil
    en mishandelt haar.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 16:39 ]


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...

    Naam: Elisabeth Elena Jarreau
    Bloedstatus: Halfbloed
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Huffelpuf
    Karakter: Ze is erg slim en rustig. Ze vertrouwt mensen moeilijk, maar als ze je eenmaal vertrouwt, is ze heel loyaal. Als mensen haar verraden wordt ze heel boos. Van buitenaf is ze erg gesloten, ook voor haar beste vriendin. Je krijgt haar niet zo heel snel boos, maar als ze echt boos is, herken je haar niet. Ze is ook een erge dagdromer.
    Uiterlijk: Emily Osment met bruin lang haar
    Geschiedenis: Haar moeder is een mens, haar vader een tovenaar. Daardoor weet ze veel van beide werelden af.
    Extra: Ze kan zichzelf veranderen in een jaguar. Ze speelt in het zwerkbal team. Ze is een echte natuur en dierliefhebber. Ze is in elk vak wel goed. Dus voor elk vak een U. Haar Patronus is een jaguar

    Naam: Justin Raymond
    Bloedstatus: Pureblood
    Leeftijd: 17 geworden op 8 december
    Afdeling: Ravenclaw
    Karakter: Justin is heel slim, maar is echt lui. Daarom heeft hij een allergie voor leren.
    Hij hangt liever achterover op de bank met een goed boek. Hij doet heel gek en mensen die hem niet kennen zijn verbaasd dat hij in Ravenclaw zit.
    Maar soms heeft hij zijn filosofie moment en kan heel slim uit de hoek komen. Hij kan ook goed emotities aanvoelen. En in zijn filosofie momenten raad hij het meeste wat een ander wilt zeggen. Mensen vertrouwen doet hij moeilijk, maar mensen vertrouwen hem snel. Hij is ook zo'n persoon die Just In is.
    Zijn beste vriend noemt hem ook Party-Girl. Hij besteed weinig tijd aan zijn uiterlijk en is een goede vriend van de marauders.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Zijn ouders zaten allebei in Gryffindor en verwachte daarom ook dat Justin een Gryffindor zou worden.
    Hij had eerder op een Muggle school gezeten en weet daarom ook veel van die wereld. Hij de basisschool afgemaakt.
    Hij was eerder ook verliefd op een muggle meisje van zijn school. Maar het bleek dat ze een regelrechte bitch was.
    Extra:Hij heeft van zijn ouders geleerd, voor hij naar school ging, hoe hij een Animagus kon worden en net als zijn patronus is het een wolf.


    Zo heeft hij veel streken uitgehaald het eerste jaar. En is ook te weten gekomen over Remus. (In het eerste jaar.)

    Geschiedenis wordt verder uitgewerkt en ik zie dat veel mensen schrijven over het gouden trio (Harry, Ron, Hermione).
    Het gaat over de vader van Harry mensen!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 13:19 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Annelin Jonie is klaar by the way....


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Naam : Mike vakelen
    Bloedstatus: vol
    Leeftijd: 17
    Afdeling: huffelpuf
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Mike, is spontaan, en vaak blij. Maar mensen vinden hem daar door snel irirtant. Hij is de beste vriend van Annalore. Samen klote ze heel vaak.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende): Zayn malik


    Geschiedenis: Hij woont bij zijn tante want zijn ouders wilde hem niet. Hij woont daar samen met zijn tante en zijn oudere neef(die is al afgestuurdeert)
    Extra (niet verplicht): Hij heeft een tattoo die je niet ziet.


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Naam: Elijah Durand
    Bloedstatus: Volbloed
    Leeftijd: 19 years
    Afdeling: Slytherin
    Karakter: Elijah is niet iemand die je direct kan vertrouwen, ondanks zijn onschuldige uiterlijk. Hij is een leugenaar en een bedrieger en zou mensen zo laten vallen als een baksteen als het hem beter uitkomt. Toch schuilt er ergens wel een lieve kant onder die arrogante grijns en opschepperij, een kant die best moeilijk te bereiken is. De jongen heeft een goed gevoel voor humor -al gaat dat meestal ten koste van iemand anders- en heeft emmers vol geduld. Het is moeilijk om hem echt kwaad te krijgen omdat hij altijd bijna alles in het belachelijke trekt, dat is waarschijnlijk ook direct de reden dat hij twee keer een jaar heeft moeten overdoen.
    Uiterlijk:


    Nico Tortorella

    Geschiedenis: Elijah is opgevoed door zijn grootouders omdat zijn vader en moeder zijn omgekomen bij een ongeluk -iets dat ze hem toch hebben wijsgemaakt- Net zoals alle tovenaar ging hij op zijn elfde naar Hogwarts en bleef twee keer hangen, een keer in het derde en een keer in het vijfde jaar). Hierdoor is hij de oudste student op Hogwarts en daar maakt hij gretig gebruik van.
    Extra: -


    I thought, let's give it a try

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 17:39 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Naam:
    Garrus Potts
    Bloedstatus:
    Halfbloed
    Leeftijd:
    17
    Afdeling:
    Huffelpuf
    Karakter:
    Garrus is een stille jongen. Maar hij durft voor zijn mening uit te komen. Hij is niet als andere mensen van Hufflepuf hij is dapper en sterk. Hij geeft snel op maar weet z'n hoofd erbij te houden als dat moet. Je moet een beetje dezelfde karakter al Neville Longbottom voor je nemen.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis:
    Garrus Potts werd geboren als zoon van Dan Potts en Marry Tuss. Zijn vader was tovenaar. Hij was leeraar in Verweer tegen de Zwarte kunsten op een andere toverschool. Garrus is een talent in Verweer. Zijn intresse ligt ook daar. Zijn moeder vind toveren maar niks. Dit komt vooral omdat ze het niet begrijpt. Vroeger had Garrus geen vriendjes en werd gepest. In het 1ste jaar van Zweinsten maakte hij al snel vrienden in Hufflepuf. In het 3de jaar werd hij verliefd op een meisje (op zweinsten dan) . aan het einde van het 7de jaar hadden ze een relatie. (Je mag helemaal zelf verzinnen wie dat word)
    Extra:
    Word later Leraar van Verweer. Krijgt 2 kinderen. 2 dochters. Hij is altijd bevriend gebleven met zijn vriend. (maakt niet uit wie en hoe). Hij is Jager in het Zwerkbalteam. Zijn Patronus is een Egel. Zijn lieveling spell is Stupefy.

    Ik hoop dat je er iets aan hebt! Veel succes met je verhaal nog!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 17:51 ]

    heb je nog nodig?
    zo ja wat zoek je nog??
    Xx


    You can't touch music but music touch you

    Naam:Jacob Smith
    Foto: Haha Justin Bieber
    Afdeling:Slytherin
    Leeftijd:17
    Bloedstatus:Pureblood
    Geschiedenis:Jacob heeft een lange en heel slechte jeugd achter zijn rug.
    Hij is een Deat eater (tegen zijn zin) Geworden,
    Hij heeft ook nog gevoelige kanten maar dat laat hij niet zien.
    Hij heeft geleerd dat als je huilt of als je je gevoelige kanten laat zien
    Je een waardeloos mietje bent.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 20:03 ]


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...

    Rollen kunnen nog worden ingevuld, maar ik heb tot volgende week woensdag nog niet de tijd om rollen uit te zoeken ivm school.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Rollen kunnen nog worden ingevuld, maar ik heb tot volgende week woensdag nog niet de tijd om rollen uit te zoeken ivm school.


    Maakt niet uit joh doe het op je tijd Lol


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...

    Ik verveel me, dus ja nog maar eentje ^^
    Naam (voor+achternaam):
    Lucius Malfoy
    Bloedstatus:
    Puurbloed
    Leeftijd:
    17
    Afdeling:
    Slytherin
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte) :
    Lucius is een redelijk serieuze jongen en kan vaak uit de hoogte doen tegenover anderen. Zijn humor is eerder sarcastisch en redelijk grof. Hij houdt zich strikt bij zijn eigen vriendengroepje en de mensen die daar buiten staan, negeert hij liever. Binnen zijn vriendenkring kan hij echter aangenaam en leuk gezelschap zijn. Lucius is iemand die sociale hiërarchie erg apprecieert en beschouwt zichzelf als iemand die tot de hoogste trap hoort, aangezien hij van een lange lijn van puurbloed afkomstig is.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):
    Jamie Campbell


    Geschiedenis:
    Zijn vader Abraxus is een niet zo geliefd man onder de tovenaarsbevolking. Hij wordt eerder gevreesd dan geliefd, iets waar Lucius naar op kijkt.
    Extra (niet verplicht):
    Hij is een prefect van Slytherin en goed bevriend met Snape.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 19:30 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Naam (voor+achternaam): Nickita Winslow
    Bloedstatus: Zuivebloed
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Huffelpuf
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Nickita is altijd vrolijk en geniet van het leven en ze helpt graag anderen mensen, ze heeft apsoluut geen geduld en eten hekel aan wachten ook is ze best een verlegen typen en als zenuwachtig word of is kan ze best onwijs klunsig worden
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):



    (op foto Hayley Williams)

    Geschiedenis: Nikita haar ouders zaten zelf ook in huffelpuf daarom was het voor haar ook geen verassing dat ze er zelf ook in terech kwam, toen ze 2 jaar oud was zat ze ooit es opgesloten in een kleine kast daar door heeft ze haar claustrofobie opgelopen.
    Extra (niet verplicht): nickita heeft claustrofobie dus zet haar niet in kleine ruimtes dan word ze helemaal gek

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 2:10 ]


    You can't touch music but music touch you