• MARAUDER ERA


    Vol verbazing kijkt hij toe hoe ik de tussen mijn lippen geklemde sigaret aansteek met de zwarte aansteker. Zijn wenkbrauwen schieten omhoog als ik mijn blonde haar over mijn schouder zwaai, en hem een van mijn beroemde knipogen stuur.
          Want zie je, Sirius Black en ik hebben een geschiedenis.



    Het verhaal speelt zich vooral af in het zevende jaar. Alleen de eerste hoofdstukken spelen zich af in het vierde jaar.
    Ik weet niet zeker of het verhaal op Quizlet komt, maar ik heb wel rollen nodig. Dus als mensen zin hebben, :--)

    Ik heb geen specifieke rollen nodig, meer leerlingen om het verhaal op te vullen. Dus niet allemaal Gryffindors en Slytherins svp. Je mag meerdere rollen invullen, als je dat leuk vindt. Ook mag je bestaande personages maken, het is inmiddels marauder era.

    Naam (voor+achternaam):
    Bloedstatus:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte):
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):
    Geschiedenis:
    Extra (niet verplicht):

    CAST SO FAR (& face claims):

    Gryffindor < EERST GENOEG
    Sky Ferreira as Lesley Ellis
    Karen Gillian as Lily Evans
    Mila Kunis as Marlene McKinnon
    Barbara Palvin as Juliet Reaser {Sempra}
    Sahaja Poet Zipporah {Kortajarena}

    Aaron Johson as James Potter
    Ben Barnes as Sirius Black
    Jamie Bell as Peter Pettigrew
    Andrew Garfield as Remus Lupin
    Logan Lerman as Matthew Irwin {Tigress}

    Slytherin < GRAAG NOG DRIE JONGENS
    Louis Garrel as Severus Snape
    Zac Efron as Brace Baltera {primarsum}

    Behati Prinsloo as Emma Dashwood {Tigress}
    Selena Gomez as Devonne Haines {Melorfors}
    Amy Lee as Fainne Lilith Black {GhostCider}

    Ravenclaw <EERST GENOEG

    Francisco Lachowski as Jayden McJohnson (Sempra}
    Justin Raymond {Traitor}
    Brandon Alliser {xHappinessx}
    Jack Harries as Andrew Price {Ramsays}
    Finn Harries as Victor Price {Ramsays}

    Naya Rivera as Santana Lopez {MissAlice}
    Chrishell Stubbs as Doris Mackenzie {Tigress}
    Sasha Pieterse as Anna Swan {Arryn}
    Eleanor Calder as Amelia Sparks {Fischer39}
    Avery Reds {StoryBrook}



    Hufflepuff < GRAAG JONGENS

    Louis Tomlinson as Rico Fox {LegolasBitch}
    Jeremy Sumpter as Jack Johnson


    Kate Riddleton {BlinkyMusic}
    Lucy Hale as Annalore Krieken {LegolasBitch}
    Elle Fanning as Winnie Curtis Tigress}
    Jennifer Lawrence as Helena Spinnett {peervreter} Ik vond de rol leuk bedacht, maar ik vind haar meer thuis passen in Hufflepuff, hope you don't mind!


    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 15:53 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Naam (voor+achternaam): Brace Baltera

    Bloedstatus: Volbloed

    Leeftijd: 17
    Afdeling: Zwaderich

    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Het is een hele stoere jongen die zich neit snel laat kisten.. omdat mensen hem heel stoer vinden en soms bang voor hem zijn is hij ook af en toe arrogant maar als hij je leert kennen dat is het een schat en doet hij alles voor je! het is een enorme flirt

    Uiterlijk: Zac Efron



    Geschiedenis: Hij is opgegroeid in een niet zo fijne buurt en heeft dus geleerd van zich af te bijten en is nergens bang voor... Hij is er altijd voor zijn familie en beschermt ze uit ale macht. zijn vader is overleden maar zijn moeder is een geweldige vrouw die haar kindren met liefde opvoed

    Extra: hij heeft een Zusje van 6 (Mery) en een broertje van 14 (Lex) die ook naar Hogwarts gaat maar HEEELL anders is als hem en in Hufflepuf zit waar Brace zich soms voor schaamt

    Naam (voor+achternaam): Dani McGraw
    Bloedstatus: pureblood
    Leeftijd: 18
    Afdeling: zwadderich
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Dani is een echte bitch... ze krijgt altijd wat ze wil, wanneer ze dat wil. je zou zeggen dat ze daardoor zo'n verwend sletje zou zijn geworden maar niets is minder waar. ze weet wat werken is en heeft meer dingen gezien en meegemaakt in haar korte leventje dan anderen in een heel mensenleven lang. daardoor heeft ze geleerd hard te zijn. keihard, als een steen. het is moeilijk een band met haar op te bouwen.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende): look alike Demi lovato
    Geschiedenis: haar moeder is gestorven toen Dani 10 jaar oud was. daardoor werdt ze achtergelaten bij haar vader. haar ouders waren gescheiden en ze had nooit echt wat gehad met haar vader. vanwaar ze hem op een afstand houdt
    Extra (niet verplicht): sorry. verder inspi loos


    Mr. Dead is the only man who ALWAYS will keep his worth

    Naam: skylar Bright
    Leeftijd: 14 jaar
    Afdeling: ravenclaw
    Karakter: ze is slim, verlegen en houd heel erg van lezen. Ze luisterd goed en kan heel goed geheimen bewaren. Omdat ze gedachten kan lezen antwoordt ze perongeluk vaak op wat ze denken en niet op wat ze zeggen. Ook kan ze moeilijk vrienden maken.
    Status: halfbloed
    Uiterlijk : ziet eruit als olivia holt
    Geschiedenis: haar vader is een muggle en toen hij erachter kwam dat haar moeder een heks was kregen ze ruzie maar zijn ze toch bij elkaar gebleven. Haar moeder zat ook in ravenclaw en haar vader is een advocaat
    Extra : ze kan gedachten lezen en is vrienden met severus en Lily, ook heeft ze een uil genaamd Bruno

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 20:38 ]

    Naam (voor+achternaam):
    Emma Dashwood
    Bloedstatus:
    Volbloed
    Leeftijd:
    16
    Afdeling:
    Slytherin
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte):
    Emma is een enthousiast, praatgraag meisje maar met een sterke eigen wil. Als ze iets wil dan gaat ze daar ook voor, wat of wie dat haar ook kost. Op dat vlak kan ze ook erg koppig zijn. Haar mening is meestal de enige juiste. Toegeven dat ze fout zit, doet ze wel maar wel met een enorme tegenzin. Verder houdt ze van een goed feestje en durft school wel eens te verwaarlozen om plezier te maken. Net zoals vele puurbloed tovenaars heeft ze een lichte afkeer van modderbloedjes. Het is niet dat ze ze pest, maar ze gaat ze gewoon liever uit de weg.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):
    Behati Prinsloo


    Geschiedenis:
    Emma's ouders stammen beiden af van een lange lijn van puurbloederen. Haar koppige gedrag heeft ze duidelijk van hen mee. Haar vader werkt op het ministerie en haar moeder verdoet haar tijd voornamelijk met roddelen en shoppen. Emma heeft niet zo'n goede band met haar moeder. Daar botsen hun karakters te hard voor.
    Extra (niet verplicht):
    Stiekem heeft ze een enorme crush op Remus, maar ze is veel te trots omdat toe te geven.

    Naam (voor+achternaam):
    Matthew Irwin
    Bloedstatus:
    Halfbloed
    Leeftijd:
    17
    Afdeling:
    Gryffindor
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte):
    Matthew is een goedslachse jongen die je moeilijk kwaad krijgt. Het begrip stress kent hij niet en hij leeft zijn leven dag per dag. Beledig zijn vrienden vooral niet of je krijgt het met hem aan de stok. Verder kan hij soms ook echt verschrikkelijk lui zijn en kun je hem soms uren op dezelfde plek vinden, nietsdoend.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):
    Logan Lerman;


    Geschiedenis:
    Zijn moeder is een dreuzel en zijn vader is een tovenaar. Ze hebben lang door een moeilijke tijd gegaan, aangezien Matthews vader pas bij de geboorte van zijn zoon zijn vrouw heeft verteld dat hij een tovenaar was.
    Extra (niet verplicht):
    Hij is een jager in het zwerkbalteam.

    Naam (voor+achternaam):
    Winnie Curtis
    Bloedstatus:
    Modderbloed
    Leeftijd:
    13
    Afdeling:
    Hufflepuff
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte):
    Na 2 jaar op Hogwarts te zitten is Winnie nog steeds zo enthousiast over het feit dat ze een tovenaar is. Ze is enorm nieuwsgierig en steekt vaak haar neus in anderen hun zaken, maar dat is helemaal niet slecht bedoeld. Winnie zou geen vlieg kwaad doen. Ze kan wel nogal verlegen uit de hoek komen en heeft daardoor vaak problemen om snel vrienden te maken
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):
    Elle Fanning


    Geschiedenis:
    Winnie's ouders zijn beide dreuzels. Ze zijn dolblij voor Winnie dat ze magie door haar aderen heeft stromen en steunen hun dochter door en door.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 19:32 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Nou ehhm ik wil ook wel een rolletje doen
    Naam : Santana Lopez
    Bloedstatus: Volbloed
    Leeftijd: 18
    Afdeling: Ravenclaw
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Ze is nogal Bitchy en kibbelt vaak met mensen, vooral de jongens uit zwadderich zijn haar favoriete tegenstanders, verder is ze best sluw en slim, haar favoriete plek is de oude uilentoren.
    Ze is eigenlijk een zowat de enige die tegen Professor Sneep durft in te gaan, ze word dan ook vaak uit de les gezet n,n
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende): 1.65 lang , slank


    Geschiedenis: Santana 's ouders zijn beiden volbloed en Santana kent dus al wel wat van de toverwereld.
    Extra afbeelding : Haar toverstok :




    EN dan ook nog een jongen ...

    Naam : Hedwig Hellevee
    Bloedstatus : Halfbloed
    Leeftijd: 17
    Afdeling : Mag Zwadderich ? Please?
    Karakter: Hij word enorm gepest in Zwadderich aangezien hij (één van de) enige halfbloedjes is in die afdeling.
    Hij was normaal altijd vrolijk maar sinds zijn tweelingzus Felice zelfmoord heeft gepleegd is hij dichtgeklapt, hij draagt ook altijd een ketting van haar.

    Hierdoor word hij nog erger gepest, voor hem is het echter een aandenken aan zijn zus , die het werkelijk al sinds haar geboorte droeg.
    uiterlijk
    Austin Mahone LookIlike
    Geschiedenis; Hedwig was een tweeling, maar zijn zus heeft zelfmoord gepleegd een jaar of twee geleden, sinsdien is Hedwig van een vrolijke naar een stille knaap gegaan die nogal met zichzelf in de knoop zit.
    Hun vader is een volbloed, hun moeder een dreuzel.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 19:41 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Naam (voor+achternaam): Sahaja Poet Zipporah
    Bloedstatus: Mudblood
    Leeftijd: Sahaja is 17 jaar
    Afdeling: Griffoendor
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte):
    De eerste indruk dat iedereen krijgt van Sahaja is dat ze een stil meisje lijkt, maar als je haar beter leert kennen zul je haar moeten smeken om een keer voor 5 minuten even stil te zijn. Ze is behulpzaam en een van de loyaalste persoon die je ooit zult ontmoeten, maar Sahaja is te goedgelovig. Je kan haar alles wijsmaken. Ze houdt van lezen vooral gedichten. Sahaja kan heel goed geheimen bewaren en is dol op een beetje lol hebben. Ze trekt zich niks van aan wat andere van haar vinden. Wat er ook gebeurd en gezegd wordt over haar, ze blijft altijd zichzelf. Daarom is haar nummer 1 advies 'Stay true to yourself' Als het om advies gaat kan je altijd bij haar terecht.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):


    Geschiedenis: Sahaja's ouders zijn overleden tijdens de oorlog tussen India en China (Ik weet het de oorlog was in 1962). Ze woont bij haar oma Kiva. Haar oma betekent heel veel voor haar. Ze zegt dat ze haar hele hart is. Ze houdt van haar net zoals Romeo van Julia hield. All haar goede adviezen heeft ze te danken aan haar oma. Haar opa, Silas, is overleden kort nadat Sahaja was geboren. Hij beschreef haar als een 'bijzondere kind. Vroeger op haar oude 'normale' school werd ze gepest en had ze geen vrienden. Om geen pijn meer te lijden zat ze, in elke pauze, op de dak haar eten op te eten.
    Extra (niet verplicht): Sahaja kan horen wat iedereen denkt.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    En ook nog even een Ravenclawer :')
    Naam (voor+achternaam):
    Doris Mackenzie
    Bloedstatus:
    Halfbloed
    Leeftijd:
    17
    Afdeling:
    Ravenclaw
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte):
    Doris kan soms echt als een echt nerd uit de hoek komen. Ze verslindt het ene boek achter het andere, is een enorme fan van stripverhalen, is praktisch verslaafd aan koreaanse cliché series en houdt ervan om Japanse anime te lezen en te kijken. Daarnaast vind je haar nooit zonder haar schetsboek bij de hand. Het is niet dat ze een natuurtalent qua tekenen is, maar ze doet het gewoon omdat ze het leuk vind. Net zoals vele Ravenclawers houdt Doris ook van leren. Ze kan echter heel slecht tegen kritiek. Als je haar op iets negatiefs wijst, wordt ze snel chagrijnig. Rep ook nooit een woord over haar huidskleur of je krijgt haar nagels in je gezicht.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):
    Chrishell Stubbs


    Geschiedenis:
    Doris moeder is afkomstig uit een klein dorpje Afrika en is haar land samen met Doris ontvlucht omwille van de politieke problemen. Ze weet dus niet wie haar echte vader is, maar dat vindt ze niet erg.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 20:43 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Naam: Anna Swan
    Bloedstatus: Volbloed
    Leeftijd: 17 jaar oud
    Afdeling: Ravenclaw
    Karakter: Anna's goede karaktereigenschappen is dat Anna heel erg betrouwbaar is, je kan elk geheim bij haar kwijt en het zal dan ook altijd geheim blijven. Anna is erg leergierig en leert graag en snel, ze houdt er ook van om andere te ondersteunen bij het leren van iets. Anna is een ambitieus en optimistisch persoon en zal altijd naar alle mogelijkheden kijken om iets te bereiken. Anna's slechte eigenschappen zijn dat ze heel betweterug is en al gauw een meeloper wordt. Ze is erg stil en erg verwend door haar ouders.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis: Anna is enig kind. Ze wordt erg verwend door haar ouders en heeft voor school dan ook de nieuwste spullen gekregen waarbij niets tweedehands is. Anna's moeder van een Zwadderich en haar vader een Ravenklauwer.
    Extra: Ze heeft een sneeuwuil.

    Beroemdheid is Sasha Pieterse.


    Chaos is a ladder.

    Arryn schreef:
    Naam: Anna Swan
    Bloedstatus: Volbloed
    Leeftijd: 17 jaar oud
    Afdeling: Ravenclaw
    Karakter: Anna's goede karaktereigenschappen is dat Anna heel erg betrouwbaar is, je kan elk geheim bij haar kwijt en het zal dan ook altijd geheim blijven. Anna is erg leergierig en leert graag en snel, ze houdt er ook van om andere te ondersteunen bij het leren van iets. Anna is een ambitieus en optimistisch persoon en zal altijd naar alle mogelijkheden kijken om iets te bereiken. Anna's slechte eigenschappen zijn dat ze heel betweterug is en al gauw een meeloper wordt. Ze is erg stil en erg verwend door haar ouders.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis: Anna is enig kind. Ze wordt erg verwend door haar ouders en heeft voor school dan ook de nieuwste spullen gekregen waarbij niets tweedehands is. Anna's moeder van een Zwadderich en haar vader een Ravenklauwer.
    Extra: Ze heeft een sneeuwuil.


    Beroemdheid is Sasha Pieterse.


    die afbeelding heb ik ook gekozen maar dan een andere van haar


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...

    I hope you don't mins, maar ik heb een super idee voor een Slytherin. Ik vul hem straks in, kay? Eerst ff leren


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Naam (voor+achternaam): Amelia Sparks.
    Bloedstatus: fullblood.
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Ravenclaw.
    Karakter (niet alleen goede, ook slechte): Als je haar (goed) kent is ze aardig anders is ze een regelrechte bitch. Wraak is haar tweede naam. Wanneer je één van haar vrienden/vriendinnen iets aandoet, is het oorlog. Ze is echt wel een hele goede vriendin. Ze kan soms wel wat opvliegend en ongeduldig zijn. Ze zou even goed in Slytherin of Gryffindor kunnen zitten.
    Uiterlijk (bekend persoon, geen uitleg, foto/naam is voldoende):


    Eleanor Calder.
    Geschiedenis: Ze heeft op jonge leeftijd kanker gehad, maar is hier helemaal van hersteld en genezen. Ze kan soms wel last hebben van duizeligheid.
    Extra (niet verplicht): Haar beide ouders werken op het Ministerie. Ze zijn een bekende familie uit de hoogste en rijkste klasse. Er wordt veel van haar verwacht. Ze zit in het zevende en heeft nog een jonger broertje in het vijfde. Hij noemt Frederic. Ze kan het goed met de Marauders vinden.

    Naam: Avery Reds
    Bloedstatus: Halfbloed
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Ravenklauw
    Karakter: Avery is erg betrouwbaar, maar onder stress en druk kan ze soms haar mond voorbij praten. Ze heeft meestal snel door wanneer ze teveel heeft gezegd en voelt zich snel schuldig, waardoor ruzies snel zijn bijgelegd. Iedereen kan met zijn problemen bij haar terecht, want ze heeft bijna overal een oplossing op, of weet mensen gerust te stellen. Maar als het om haar eigen problemen gaat is ze een gesloten boek. Ze heeft haar gevoelens namelijk jaren geleden samen met haar geheimen opgesloten, omdat ze bang was dat niemand haar begreep of kon helpen.
    Uiterlijk: Foto komt eraan.
    Geschiedenis: Avery is vroeger erg gepest met haar intelligentie en bewering van een toverwereld. Hierdoor was ze een keer zo verdrietig, dat ze midden in de winter in een ijskoud meer sprong, met kleding en schoenen aan, waardoor ze naar de bodem werd getrokken. Vanaf dat moment vertelde ze niemand meer over haar problemen, omdat niemand haar begreep en alleen maar boos werd.
    Extra: Avery heeft een sneeuwuil; Wendy.

    -Ik hoop dat 't goed genoeg is.


    Everybody wants happiness, nobody wants pain. But you can't have a rainbow, without a little rain.

    Uiterlijk:


    Everybody wants happiness, nobody wants pain. But you can't have a rainbow, without a little rain.

    RandomDancin schreef:
    die afbeelding heb ik ook gekozen maar dan een andere van haar

    Oh, sorry. Dat zag ik niet. (:


    Chaos is a ladder.

    Arryn schreef:
    (...)
    Oh, sorry. Dat zag ik niet. (:


    haha geeft niet


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...