• Ik vind het erg leuk om voorkanten te maken voor stories (:
    Daarom dacht ik, ik maak een topic en dan kan ik misschien iemand anders helpen!
    Ik maak graag covers voor alle stories! Maakt niet uit wat (:
    Als je een cover nodig hebt, laat dan gerust een bericht achter!
    Vragen kun je altijd stellen (:

    Benodigde informatie
    • Korte samenvatting
    • Fanfictie?
    Zo ja, over wie en is/zijn hij/zij beroemd?
    • Eventuele plaatjes
    • Eventuele tekst
    • Kleuren
    • Als je zelf nog iets wil toe voegen, kan dat natuurlijk gewoon (:

    Voorbeelden:
    Double Trouble
    London's Blod Shot
    The Story of Our Life
    Like a little tattoo
    Infinity

    Wachtlijst:
    Justforfun1D
    Euterpe
    • GwenxVeer
    • Aingeal
    • liz1Dxx
    • Imagined
    • RandomDancin
    • 1DMsLoverr


    Ik maak voorkanten, géén covers zo als deze.. Ik kan dat helaas niet...
    Ik maak graag titelpagina's!


    [ topic verplaatst door een moderator en ik heb er even een paar schrijffouten uitgehaald.]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 12:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juni 2013 - 15:49 ]


    It hurts because it mattered † - John Green

    Vinter schreef:
    Dan bedoel je geen covers :3
    Ik zou het inderdaad gewoon voorkanten noemen wat jij doet.


    Oké, het spijt me echt...
    Ik zou willen dat ik dat kon...


    It hurts because it mattered † - John Green

    Euhn, wat bedoel je dan eigenlijk juist? Het uitschrijven van wat er op de titelpagina zou komen?


    comfort in c h a o s

    Verhaal: You can call me a famous slut, but you don't know the person behind te fame ~ Harry Edward Styles
    Geschreven door: PurpleRose1D

    Benodigde informatie
    • Korte samenvatting: Tiffany, Charlotte, Jamie en Pekky vormen samen de band Diamond Princesses. Als ze op een dag te horen krijgen dat ze op tour mogen met One direction zijn ze compleet over hun toeren en willen ze zeker mee. Het klikt goed met de jongens, maar Tiffany verbergt vele geheimen voor de buitenwereld, ze heeft een goede band met haar broers, Cody en Olivier. Ze moet hen constant in de buurt hebben om haar gerust te stellen voor als ze flashbacks krijgt over haar verleden. Toen ze jong was, zijn er vreselijke dingen gebeurd waar ze liever niet over praat en angstvallig geheim houdt. Ze toont zich zeer gelukkig naar de buitenwereld toe, maar wordt doodongelukkig van alles wat de roddelpers over haar schrijft. Ze bezondigt zich soms aan drugs om even aan de ongelukkige gevoelens te ontsnappen en probeerde vroeger al zelfmoord te plegen. Nu al niet meer, maar wat als de jongens van One direction té nieuwsgierig op zoek gaan naar haar verleden? Zal haar poging tot zich gelukkig tonen in het water vallen en hervalt ze in haar oude gewoonten waarin drugs en betaalde seks een rol speelden of wordt ze enkel sterker door hun?
    • Fanfictie? Ja
    Zo ja, over wie en is/zijn hij/zij beroemd? One direction, vooral Harry Styles
    • Eventuele plaatjes
    Tiffany
    Pekky
    Jamie
    Charlotte
    Cody
    Olivier
    • Eventuele tekst: What doesn't kill you makes you stronger...
    • Kleuren: geen echte voorkeur voor bepaalde kleuren

    Mijn verhaal is al eventjes bezig, als je even kijkt bij mijn verhaal kom je misschien een beetje in de sfeer van wat het zou kunnen worden ongeveer, ik geef je de creatieve vrijheid om met de cover te doen wat je wilt. Dankje als je dit voor mij zou willen doen,
    X PurpleRose1D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 20:19 ]


    I'm your worst nightmare, but your best fantasy...

    Reid schreef:
    Euhn, wat bedoel je dan eigenlijk juist? Het uitschrijven van wat er op de titelpagina zou komen?


    Ja, dat, met plaatjes en alles er bij... :3

    Ik voel me echt héééél erg dom, echt sorry!


    It hurts because it mattered † - John Green

    xxHoran schreef:
    (...)

    Ja, dat, met plaatjes en alles er bij... :3

    Ik voel me echt héééél erg dom, echt sorry!

    Oh.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    Oh.


    Sorry


    It hurts because it mattered † - John Green

    Hey,
    Mijn verhaal heet Just Kidding ft. Harry Edward Styles. Ik heb het nog niet geactiveerd, ik wil eerst een voorraadje hebben opgebouwd (:
    Het gaat over Harry, die een weddenschap sluit met zijn vrienden. Hij moet Jade, een meisje dat door veel mensen gepest wordt door haar kledingsstijl en bril, meenemen naar het bal. Maar hij moet haar dumpen, vlak voor alle mensen.
    Hij heeft een jaar om haar voor zich te winnen, maar in dat jaar wordt hij verliefd op haar.

    Voor de rest heb ik 0,0 inspiratie voor mijn voorkant... :P

    Ik hoop dat je me kunt helpen!
    xxx


    Dream on, dreamer.