• ja over een paar weken gaat half nederland naar het goffert park in nijmegen.
    een paar tips om de nacht/dag door te komen

    - Als je de dag er van te voren al heen gaat neem een trui mee want het kan s avonds koud zijn
    - neem een oud kleed mee waar je op kan zitten want toen ik 4 maart naar tokio hotel ging had ik een vuilniszak meegenomen en dat was niet zo groot
    - neem genoeg te drinken mee dat je niet uitdroogt en vooral niet te zoet drinken want daar krijg je alleen maar dorst van
    - ook genoeg eten en vooral niet te veel snoep want daar word je misselijk van.
    - als je zelf achter de 1e of 2e rij van het concert staat vooral niet voor dringen want de mensen die in de 1e/2e rij staan zullen het niet opprijs stellen
    - ga ook niet de hele tijd gillen en schreeuwen of wij willen tokio hotel roepen of we willen een t een o enz
    - als je op de dag zelf gaat ga vrijdag de 13e optijd naar bed en maak je niet te druk
    - neem extra batterijen mee
    - neem iets mee wat je kunt doen tijdens het wachten
    - neem geen waarde volle spullen mee.
    - als je slim bent doe je alles in een tas die je daar achter kan laten maar gooi niks in het pad van een ander
    - trek met concert zelf iets aan wat niet te warm is want anders krijg je het snel benauwd
    - als je de dag van te voren gaat en de politie dwingt je om je kaartje af te geven NIKS AFGEVEN HET IS NIET HUN EIGENDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    nog meer tips zet ze er bij

    kus

    nog een TIP:
    drink zo weinig mogelijk! neem zo van die snoepjes mee die verfrissend werken (verdorie, weet ik de naam van dat merk dat ik altijd meedoe nii meer..) maar dat zijn zo snoepjes die het dorstgevoel doen verdwijne. want mn vriendin heeft wél gedronken, en stond te huilen omdat ze zodanig dringend naar het toilet moest xp


    nee wil jij daar half dood op de vloer liggen ....
    wel drinken want je wilt niet flauwvallen of een blaasontsteking krijgen

    Nee man, eet kauwgom! Dat maakt speeksel aan, en is goed voor je tanden ^_^ Dus ik raad aan, neem bubbelicious mee, of sportlife of zoiets. Heb ik op 4maart ook gedaan, en het hielp echt :D


    all I want for christmas is a girlfriend