• Na het eerste seizoen van Sabotage, een Nederlands programma, dat in Nederland geen groot succes is geworden, hebben de Britten bedacht dat zij het beter kunnen. En zo dus Sabotage UK. Veel veranderingen van het oorspronkelijke spel zijn er niet. Zelfde land, zelfde villa. Dit jaar zullen er alleen meer aantal deelnemers zijn. En verblijven ze ook langer in de villa.
    Dit jaar lijken zich er zelfs koppels te vormen. Maar hoe goed kan je iemand vertrouwen? Zelfs al is het je beste vriend? Zelfs al ben je verliefd? Misschien is de ander wel de zo gevreesde Saboteur?
    Zestien beroemdheden verblijven zes weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.
    Voor hoever kun je iemand vertrouwen?


    Dit is dus het praattopic.
    Hier kun je terecht voor alle vragen, opmerkingen, en alle off-topic dingen. (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 18:47 ]


    "Family don’t end in blood”

    Hello.


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    Hello.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aloha muchachos.

    Ofzo.

    Okee, wat is er allemaal gebeurd en waar is iedereen? Waar kan ik Pixie heen sturen? ^.^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Okee, wat is er allemaal gebeurd en waar is iedereen? Waar kan ik Pixie heen sturen? ^.^


    Naar Cara? Ze is bij de BBQ?

    Charlie zit op Rose's rug


    Bowties were never Cooler

    Ik meld alvast dat ik van 16-6 tot 23-6 afwezig zal zijn. Die week daarna heb ik proefwerkweek dus zal ik ook niet zoveel online zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    Ik meld alvast dat ik van 16-6 tot 23-6 afwezig zal zijn. Die week daarna heb ik proefwerkweek dus zal ik ook niet zoveel online zijn.


    Oke. x


    "Family don’t end in blood”

    Dit wordt nog heibel tussen Liam en Charlie


    Bowties were never Cooler

    Mijn topics.
    Ik zal proberen z.s.m weer te reageren, ik heb atm nogal wat problemen.


    26 - 02 - '16

    Ik weet dat ik nog niet heb gereageerd, maar ik zit nogal vast met school. 24-6 tot 27-6 heb ik proefwerkweek en zal ik niet online zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Llamarmy schreef:
    Dit wordt nog heibel tussen Liam en Charlie


    Haha, LOL ja... ;P


    Reality's overrated.

    Curlies schreef:
    Ik weet dat ik nog niet heb gereageerd, maar ik zit nogal vast met school. 24-6 tot 27-6 heb ik proefwerkweek en zal ik niet online zijn.


    Oke, x


    "Family don’t end in blood”