• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa -Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn

    Tinychat

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 21:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juni 2013 - 10:36 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    hii lovely's.Ben ik weer na heel veel tijd! (:
    Nu mogen jullie me allemaal even vertellen hoe het met jullie gaat! (;

    Exit » Madhouse


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Spammers. Ik ben ook een avondje vroeg naar bed gegaan


    Miep

    En Berna, ik heb hem aangepast c:


    Miep

    Donoghue schreef:
    En Berna, ik heb hem aangepast c:

    Hehe, badass mod skills. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Hehe, badass mod skills. (:


    I know, right?


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    I know, right?

    (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sempra->Limits.

    Limits schreef:
    Sempra->Limits.

    Awesome name! (:
    En ik ga mezelf even voorstellen, want ik heb nog niet met je gesproken, omdat ik amper onlin ben door de drukte op school. Ik ben dus Berna, 16 jaartjes oud, 4 vwo is te moeilijk voor me, ik ben verliefd en verslaafd aan het woord awesome!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Awesome name! (:
    En ik ga mezelf even voorstellen, want ik heb nog niet met je gesproken, omdat ik amper onlin ben door de drukte op school. Ik ben dus Berna, 16 jaartjes oud, 4 vwo is te moeilijk voor me, ik ben verliefd en verslaafd aan het woord awesome!


    Dankje :D, hallo Berna, ik ben Amber, 13 jaar en ik zit in 2 Havo/Vwo -omdat ik een groep heb overgeslagen- en ik houd van het woord ‘epic’ en ja, dat is het wel ^-^

    Hoi. Ik ben Melissa, veertien jaartjes oud, Belgje, zit in het vierde jaar Grieks-Latijn en ik heb ook een jaartje over geslagen. ^^
    Mijn hobby's zijn zwemmen, lezen en schrijven. En nu heb ik examens dus ga ik voort leren. c:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 11:56 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hiiiiiiii, alles goed????


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Met mij wel, maar als ik denk aan de immense hoeveelheid geschiedenis en bio die ik moet leren, niet meer. :')
    Met jou?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Met mij wel, maar als ik denk aan de immense hoeveelheid geschiedenis en bio die ik moet leren, niet meer. :')
    Met jou?

    Gaat wel, ik krijg tussen de middag wel spaghetti in plaats van smaakloze aardappelpuree. :)


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Limits schreef:
    Sempra->Limits.


    Wat erg, waar zijn mijn manieren? Ik zal mezelf ook even voorstellen.
    Hi, ik ben Anouk, ik ben 16 jaar, zit op dit moment in 4vwo. Ik heb N&G (én N&T) dus de vakken biologie, scheikunde, wiskunde b, natuurkunde, Frans, Cambridge English en economie. Ik hockey in mijn vrije tijd, hou heel erg veel van schrijven en heb op dit moment een verhaal wat erg goed loopt. Ik vind het heerlijk om in de keuken te helpen met koken, werk bij de lokale Albert Heijn. Eh, ik ben sinds 2e kerstdag dit jaar columnist en nog niet zo heel lang moderator, iets wat enorm leuk is om te doen. Ik hang hier een beetje rond, in mijn vrije tijd, wat heel erg gezellig is omdat dit een hele hechte groep is, dus welkom bij de familie*O*


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Wat erg, waar zijn mijn manieren? Ik zal mezelf ook even voorstellen.
    Hi, ik ben Anouk, ik ben 16 jaar, zit op dit moment in 4vwo. Ik heb N&G (én N&T) dus de vakken biologie, scheikunde, wiskunde b, natuurkunde, Frans, Cambridge English en economie. Ik hockey in mijn vrije tijd, hou heel erg veel van schrijven en heb op dit moment een verhaal wat erg goed loopt. Ik vind het heerlijk om in de keuken te helpen met koken, werk bij de lokale Albert Heijn. Eh, ik ben sinds 2e kerstdag dit jaar columnist en nog niet zo heel lang moderator, iets wat enorm leuk is om te doen. Ik hang hier een beetje rond, in mijn vrije tijd, wat heel erg gezellig is omdat dit een hele hechte groep is, dus welkom bij de familie*O*


    2de kerstdag vorig jaar hoop ik? Tenzij je in de toekomst leeft. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.