• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa -Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn

    Tinychat

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 21:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juni 2013 - 10:36 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Hellup,

    Zal ik Don't let me go of If You Could See Me Now gebruiken als soundtrack? Ze passen beiden bij het verhaal :/


    Don't let me go is wel heel mooi. c:


    Danmarks Dynamite.

    Karev schreef:
    HOI<3

    YOODO


    •*• Lululu •*•

    Tot straks. <3


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    Tot straks. <3

    Baai<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Titel verhaal: Softly Into Me // Liam James Payne.
    Korte samenvatting: Beschrijving verhaal:

    A. was het populairste meisje van de klas, de school en zelfs het dorp. Net als vele jongens had Liam Payne altijd al een oogje op haar. Ook zij wist dat hij een dikke crush op haar had. Maar na één keer het bed gedeeld te hebben bestond hij niet meer voor haar. Ze kreeg een relatie met de beste voetballer van het dorp. Liam zijn hoop was vergaard.
    Toen A. een half jaar later niet meer op school kwam en ook van de voetballer geen spoor meer te vinden was gingen er allemaal geruchten te ronde. Haar vader deed alsof ze nooit had bestaan.
    Met de loop van de tijd werd het steeds minder belangrijk waar ze nou was, iedereen dacht dat ze met de voetballer was vertrokken. Alleen Liam bleef de ijdele hoop houden haar ooit nog te zien.
    Maar wat nou als die hoop niet voor niks blijkt? Wat nou als hij haar op een dag toevallig tegenkomt? Maar het meisje is niet meer wie ze was. En hoewel zij hem zo ver mogelijk op afstand wilt houden begint Liam steeds meer naar haar te verlangen.


    *One Direction doesn't excist.
    *16+, I don't warn.
    *A little bit badboy Payne.

    Je kunt A. trouwens gewoon Aurrisea noemen haha.
    Sfeer: Nou het is zo'n echt 16+ verhaal, maar heeft ook met het straatleven enzo te maken. (Hij vind Aurrisea bij een groep hangjongeren.)
    Liedje: Kijk maar wat er bij past. Maar het moet instrumententaal zijn als het ware. Dus zonder zingend persoon erbij... (Ik ben het goede woord even kwijt...) (Behalve als heet heel goed past haha.)
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Nou, een beetje als in de beschrijving.
    Evt. al een paar youtube filmpjes: Heb ik niet :( Sorry.
    Evt. ideeën voor de trailer: Jupps, gewoon iets als de beschrijving en tja uhm, dus van die stukjes waarvan je weet dat het van die 16+ stukjes zijn :$ (Haha, slecht Nederlands, maar je snapt wat ik bedoel toch?) Voor Aurrisea (A. dus. Noem haar alsjeblieft gewoon Aurrisea in de trailer.) een heel knappe brunette het liefst haha. Het liefst met krullend haar. Liam spreekt voor zich. De rest van 1D ook als je ze wilt gebruiken. Er word ook veel gebruik gemaakt van flashbacks, dromen en forwards. Nou ja, als je meer wilt weten moet je het maar vragen ;)

    Euhm, het verhaal zelf word vanuit Liam en Aurrisea geschreven. Om het hoofdstuk in 'Past' en 'Today'. Nou ja, zie maar ;)

    (Het verhaal is nog niet geactiveerd, ik ben vooruit aan het schrijven. Als je meer informatie nodig hebt. (Wat waarschijnlijk zo is) moet je me maar waarschuwen.)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 14:58 ]


    Reality's overrated.

    Ik ga even tv kijken en wat leren. Baai<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    BYE LOVELY.<3


    •*• Lululu •*•

    Maliksch schreef:
    (...)

    Ja !
    Jou heb ik lang niet meer gesproken, lieverd ! c:

    that's right, maar heb nog 4 dagen pww en daarna zul je me weer vaker zien! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Berna! Dat is lang geleden! :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dempsey schreef:
    BYE LOVELY.<3

    Ook bye.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben over twaalf dagen jarig kom ik nu achter...


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    Ik ben over twaalf dagen jarig kom ik nu achter...

    Hoe oud word je?(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    (...)
    Ook bye.

    Ik had het niet tegen jou, nogsteeds niet. Je zit een meter van mij vandaan.--'


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    (...)
    Ik had het niet tegen jou, nogsteeds niet. Je zit een meter van mij vandaan.--'

    daarom zei ik het ook niet enthousiast.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lake schreef:
    Titel verhaal: Softly Into Me // Liam James Payne.
    Korte samenvatting: Beschrijving verhaal:

    A. was het populairste meisje van de klas, de school en zelfs het dorp. Net als vele jongens had Liam Payne altijd al een oogje op haar. Ook zij wist dat hij een dikke crush op haar had. Maar na één keer het bed gedeeld te hebben bestond hij niet meer voor haar. Ze kreeg een relatie met de beste voetballer van het dorp. Liam zijn hoop was vergaard.
    Toen A. een half jaar later niet meer op school kwam en ook van de voetballer geen spoor meer te vinden was gingen er allemaal geruchten te ronde. Haar vader deed alsof ze nooit had bestaan.
    Met de loop van de tijd werd het steeds minder belangrijk waar ze nou was, iedereen dacht dat ze met de voetballer was vertrokken. Alleen Liam bleef de ijdele hoop houden haar ooit nog te zien.
    Maar wat nou als die hoop niet voor niks blijkt? Wat nou als hij haar op een dag toevallig tegenkomt? Maar het meisje is niet meer wie ze was. En hoewel zij hem zo ver mogelijk op afstand wilt houden begint Liam steeds meer naar haar te verlangen.


    *One Direction doesn't excist.
    *16+, I don't warn.
    *A little bit badboy Payne.

    Je kunt A. trouwens gewoon Aurrisea noemen haha.
    Sfeer: Nou het is zo'n echt 16+ verhaal, maar heeft ook met het straatleven enzo te maken. (Hij vind Aurrisea bij een groep hangjongeren.)
    Liedje: Kijk maar wat er bij past. Maar het moet instrumententaal zijn als het ware. Dus zonder zingend persoon erbij... (Ik ben het goede woord even kwijt...) (Behalve als heet heel goed past haha.)
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Nou, een beetje als in de beschrijving.
    Evt. al een paar youtube filmpjes: Heb ik niet :( Sorry.
    Evt. ideeën voor de trailer: Jupps, gewoon iets als de beschrijving en tja uhm, dus van die stukjes waarvan je weet dat het van die 16+ stukjes zijn :$ (Haha, slecht Nederlands, maar je snapt wat ik bedoel toch?) Voor Aurrisea (A. dus. Noem haar alsjeblieft gewoon Aurrisea in de trailer.) een heel knappe brunette het liefst haha. Het liefst met krullend haar. Liam spreekt voor zich. De rest van 1D ook als je ze wilt gebruiken. Er word ook veel gebruik gemaakt van flashbacks, dromen en forwards. Nou ja, als je meer wilt weten moet je het maar vragen ;)

    Euhm, het verhaal zelf word vanuit Liam en Aurrisea geschreven. Om het hoofdstuk in 'Past' en 'Today'. Nou ja, zie maar ;)

    (Het verhaal is nog niet geactiveerd, ik ben vooruit aan het schrijven. Als je meer informatie nodig hebt. (Wat waarschijnlijk zo is) moet je me maar waarschuwen.)


    Ghehe, ik ga het proberen. Mijn trailer is pas bij dertien seconden en ik ben al een uur bezig, haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.