• Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen klagen over het feit dat er te veel One Direction en dergelijke is hier op Quizlet. Dus nu kom ik met een idee dat ik eerder ingezet heb om Onbekende Personen verhalen een kans te geven. Ik presenteer u 'The hype of unknown stories!'




    Het is eigenlijk 'De onbekende personen hype' maar dan in een nieuw jasje. Voor de mensen voor wie dit allemaal nieuw is zal ik dit uitleggen: Als je mee doet post je hier jouw onbekende personen verhaal of dat van een ander. Als er veel mensen meedoen gaan we proberen om de verhalen, die we verzamelt hebben, de top in te helpen om het meer aandacht te geven. Hier mag je uiteraard ook tips vragen voor je verhaal als je vastloopt.

    Dus, wie doet er mee?

    Lijst van deelnemers:
    1 Alecia
    2 Merrow
    3 Insurgent
    4 Gingercheeks
    5 Unimaginable
    6 Croyance
    7 AvatarKyoshi
    8 Crave
    9 Frodo
    10 KillTheSun
    11 VladiFerr
    12 Silverton
    13 Assasino
    14 Mebarak
    15 Cuthalion
    16 Macabre
    17 Euterpe
    18 Kaeru
    19 Younique
    20 Scorpia
    21 Limits
    22 Lootus
    23 fireflower
    24 Ninuturu
    25 Alois
    26 Abstract
    27 Fennec
    28 Parachutes
    29 Rayvenious
    30 Lalaloveyaa
    31 Knight
    32 Liberacorpus
    33 Excito
    34 Lolicia
    35 Cherbourg
    36 Rydel
    37 Pezz
    38 Maniae
    39 Phantasticae
    40 Antagonistic
    41 Square
    42 xSunshineee
    43 Lizor
    44 Tortura
    45 Svale
    46 Dempsey
    47 Cymry
    48 Karev
    49 GhostCider
    50 bombersweet


    Lijst van stories:
    1 Daybreak revelation (Fantasy, 16+, Thriller, Actie, Drama)
    2 White feathers (Drama, Actie)
    3 De tijd is om (Drama, Fantasy, Actie, Avontuur, Romantiek)
    4 Levensruil (Drama, Fantasy)
    5 3 golden rings (Drama)
    6 The odd tea-parties from atypical Mrs. Johnson [Afgelopen]
    7 Birds (Drama)
    8 Hotel Atkinson (Horror)
    9 Sons Of War (Fantasy)
    10 Adventurer (Fantasy, Avontuur)
    11 A ghost, a human (Fantasy)
    12 Wolvenmeisje (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    13 The war against our death (Thriller, Fantasy)
    14 Winter falls (Drama, Fantasy, Romantiek)
    15 IJskristallen en ivoren knoopjes
    16 I'm coming home (Fantasy, Avontuur)
    17 Shaylon | Lesbian story (Actie, Romantiek)
    18 Ophelia (Fantasy, Historisch, Avontuur)
    19 Aurora (Fantasy, Romantiek)
    20 The Seasons (Fantasy, Avontuur)
    21 Fake smile (Actie)
    22 Pagina drie (Horror, Thriller, Drama)
    23 Gevallen lichten doven niet (Drama, Fantasy, Romantiek)
    24 Wolf at School (Fantasy, Stand Alone, Avontuur)
    25 Was it all just a dream (Fanfiction, Onbekende personen, Actie)
    26 The uncommon (Thriller, Fantasy, Romantiek)
    27 Once upon a vintage time (Drama, Fantasy, Avontuur)
    28 De huichelaar (Fantasy, Avontuur)
    29 Elven princess (Fantasy)
    30 Vlinder zonder vleugels (Science fiction/Fantasy, Drama)
    31 Criminal (Drama, Misdaad)
    32 The producer (Horror, Fantasy)
    33 Het verdict van de Maan (Fantasy, Romantiek)
    34 Pieces of time (Horror, Fantasy, Romantiek)
    35 The door (Thriller, Drama, Fantasy)
    36 Elusive (Drama, Romantiek, Historisch)
    37 Shattered (Drama, Actie, Romantiek)
    38 If I had known what I know now (Drama, Romantiek)
    39 Catch me if you can (Fantasy)
    40 Ignorance (Horror, Thriller, Drama)
    41 Killer whale (Fantasy, Waargebeurd, Avontuur)
    42 For the king (Fantasy, Avontuur)
    43 De ketens van Lucifer ( Horror, Drama, Fantasy, 16+)


    Als je een leuke story weet, zet hem dan in dit topic met de link en ik zet hem op de lijst. Vermeld a.u.b ook het genre. Als de story inactief is of afgelopen, meld het dan ook even. Ook zou ik het zeer waarderen als naamveranderingen ook gemeld worden (;

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 22:02 ]


    26 - 02 - '16

    Macabre schreef:
    Ééntje vraagt om 30 kudo's. Lame.
    Ja das wel heel expliciet er is een verschil tussen kudo's vragen en kudo's vragen er is het vragen als motivatie en dat heb je die soort die een aantal vraagt. Ugh dat soort haat ik echt , je schrijft toch wanneer jij wilt?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 0:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wrennah schreef:
    (...)

    Ja, en eentje om 75 om verder te schrijven.

    Ik kan dat echt niet uitstaan :/ beetje hoog in je bol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil heus geen ruzie of nog erger, Directioners wegpesten. Maar die hype ben ik echt beu nu. Alles draait om seks tegenwoordig en het begint mijn keel echt uit te komen.


    -

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Oke, ik volg het al de hele tijd. Net zoals al die indirects naar mij in het vorige topic.

    Ik wil alleen even zeggen dat ik het paar weken geleden aan twee mods heb nagevraagd en het toegstaan is om kudo's te vragen voor voor een nieuw hoofdstuk (wat ik overigens vandaag niet gedaan heb). Dus melden heeft niet veel zin.


    Dan mag er toch beter naar de regels gekeken worden, want daar staat toch echt expliciet dat er niet om kudo's gevraagd mag worden, waar dan ook.

    En kudo'en heeft niet met 1D te maken, ik haat het bij wat voor story dan ook er om gevraagd word.

    Lol. Ik bedenk me nu dat jij degene bent van Lust or Love, toch? (: je hebt een goedlopende story


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wrennah schreef:
    Ik wil heus geen ruzie of nog erger, Directioners wegpesten. Maar die hype ben ik echt beu nu. Alles draait om seks tegenwoordig en het begint mijn keel echt uit te komen.

    Ja, dat ben ik met je eens. :c het gaat alleen om kudo's, seks en 1D. Lang niet bij allemaal, maar bij een groot deel begint dat wel op te vallen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:
    (...)
    Hee,
    sorry... ik wil niet haterig over komen. Ik heb jou story namelijk ook gelezen en je schrijft echt goed.... maar we willen gewoon ook een keer OP's de kans geven, hopelijk begrijp je dit (:
    x
    Lizor


    Helemaal mee eens. Dit is een goed initiatief! OP's verdienen het ook zeker want het is zeker jammer dat die voorheen zo weinig aandacht kregen.
    Ik ga ook alweer weg van dit forum voordat er strijd, haat en ruzie komt, wat ik echt niet wil. Maar het begon me de keel uit te hangen dat er hier zo negatief word gedaan over mijn verhaal. Alsof ik het kwaad van Q ben. Ik ben ook ooit met 0 abo's begonnen.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Macabre schreef:
    (...)
    Ja, dat ben ik met je eens. :c het gaat alleen om kudo's, seks en 1D. Lang niet bij allemaal, maar bij een groot deel begint dat wel op te vallen.


    We begrijpen elkaar dus :Y)


    -

    Wrennah schreef:
    (...)

    We begrijpen elkaar dus :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens. Dit is een goed initiatief! OP's verdienen het ook zeker want het is zeker jammer dat die voorheen zo weinig aandacht kregen.
    Ik ga ook alweer weg van dit forum voordat er strijd, haat en ruzie komt, wat ik echt niet wil. Maar het begon me de keel uit te hangen dat er hier zo negatief word gedaan over mijn verhaal. Alsof ik het kwaad van Q ben. Ik ben ook ooit met 0 abo's begonnen.

    Ik snap je, het is niet de bedoeling geweest van ons - niet van mij in ieder geval - om je je zo te laten voelen. Sorry daarvoor :'3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens. Dit is een goed initiatief! OP's verdienen het ook zeker want het is zeker jammer dat die voorheen zo weinig aandacht kregen.
    Ik ga ook alweer weg van dit forum voordat er strijd, haat en ruzie komt, wat ik echt niet wil. Maar het begon me de keel uit te hangen dat er hier zo negatief word gedaan over mijn verhaal. Alsof ik het kwaad van Q ben. Ik ben ook ooit met 0 abo's begonnen.

    Lol dit is echt niet specifiek naar jouw story, maar de hele top.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Silverton schreef:
    (...)Ja das wel heel expliciet er is een verschil tussen kudo's vragen en kudo's vragen er is het vragen als motivatie en dat heb je die soort die een aantal vraagt. Ugh dat soort haat ik echt , je schrijft toch wanneer jij wilt?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Voor alle indirects naar mijn verhaal toe; ik vraag mijn lezers alleen een kudo of een reactie te geven als zij het leuk vonden, geen aantallen.
    Op de keer dat ik voor de grap om vijf miljoen vroeg, omdat mijn vriendinnen en ik het hier ook belachelijk vinden hoe het soms gaat.
    Bovendien, de volgende keer als ik "een indringer" word genoemd, weet dan ook dat ik met mijn "beste" verhaal meerdere malen gevraagd heb geen kudo's te geven, omdat ik wilde dat ook anderen in de top konden komen.
    En over de reacties dat de fanfiction schrijvers geen normale verhalen zouden kunnen schrijven; deze plaats ik gewoon liever niet meer hier, omdat meerdere malen mijn ideeën of zelfs verhalen gestolen werden.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    Voor alle indirects naar mijn verhaal toe; ik vraag mijn lezers alleen een kudo of een reactie te geven als zij het leuk vonden, geen aantallen.
    Op de keer dat ik voor de grap om vijf miljoen vroeg, omdat mijn vriendinnen en ik het hier ook belachelijk vinden hoe het soms gaat.
    Bovendien, de volgende keer als ik "een indringer" word genoemd, weet dan ook dat ik met mijn "beste" verhaal meerdere malen gevraagd heb geen kudo's te geven, omdat ik wilde dat ook anderen in de top konden komen.
    En over de reacties dat de fanfiction schrijvers geen normale verhalen zouden kunnen schrijven; deze plaats ik gewoon liever niet meer hier, omdat meerdere malen mijn ideeën of zelfs verhalen gestolen werden.

    Sorry... het was niet bedoeld als belediging... maar als grapje. Sorry als het verkeerd over kwam.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Seasons schreef:
    Voor alle indirects naar mijn verhaal toe; ik vraag mijn lezers alleen een kudo of een reactie te geven als zij het leuk vonden, geen aantallen.
    Op de keer dat ik voor de grap om vijf miljoen vroeg, omdat mijn vriendinnen en ik het hier ook belachelijk vinden hoe het soms gaat.
    Bovendien, de volgende keer als ik "een indringer" word genoemd, weet dan ook dat ik met mijn "beste" verhaal meerdere malen gevraagd heb geen kudo's te geven, omdat ik wilde dat ook anderen in de top konden komen.
    En over de reacties dat de fanfiction schrijvers geen normale verhalen zouden kunnen schrijven; deze plaats ik gewoon liever niet meer hier, omdat meerdere malen mijn ideeën of zelfs verhalen gestolen werden.


    Dat indringer was ook gewoon een grapje :') en voor dat laatste, als iemand plagiaat pleegt, kan je dat gewoon melden (: dan wordt diegene gewoon geband ^^ simpel zat.

    En nu ga ik slapen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jullie zijn een stelletje spammers :Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”