• Hier kan je een brief schrijven aan je toekomstige zelf, die je dan kan laten verzenden over een jaar, of hoelang je het zelf ook wilt. Ik vind het wel een gaaf idee en ik denk dat ik dat ook eens ga doen, de tijd ervoor nemen. Over een jaar ben ik het waarschijnlijk weer vergeten en het dan lezen lijkt me echt gaaf. Of misschien over drie jaar of langer.


    Your make-up is terrible

    Hhaha, cute


    -

    ;O Nice!


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    ;O Nice!


    16 - 09 - '17

    Wat gaaf! Ga hier binnenkort wel even goed voor zitten.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    O mijn God, dat is gaaf!
    Ik zet dit topic bij ''mijn topics'' en ik doe het later. Want ik wil wel de tijd nemen voor deze brief en er iets moois van maken. En zo laat op de avond zijn mijn hersenen niet in staat om iets moois te maken. Daarvoor had ik een te drukke dag en ben ik nu te moe. :p
    Maar wel kei nice!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit vind ik inderdaad ook echt een gaaf idee, ja. Ik ga me er van de week eens aan zetten. M'n tijd ervoor nemen en bedenken wat ik m'n toekomstige ik te vertellen heb ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat doe ik liever in een vergeten doos onder mijn bed, niet op internet, hahaha.


    Searching heavens for another earth

    Wow, lijkt me inderdaad leuk!
    In het begin van dit jaar moesten we op school ook een brief naar ons zelf schrijven,
    onlangs hebben we hem terug gekregen en zo zie je dat op nog geen jaar de tijd echt vliegt wat zullen 3 jaar dan wel niet geven (:

    gingercheeks schreef:
    Wat gaaf! Ga hier binnenkort wel even goed voor zitten.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Erg gaaf, maar ik wil een toekomstig facepalm moment verkomen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh wauw, dit is zo tof! Hier ga ik toch echt even de tijd voor nemen.


    ars moriendi

    Oh, dit is echt gaaf!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Handig dat ze daar een speciale website voor gemaakt hebben. (: Ik was sowieso al een keer zoiets van plan, maar ik denk dat ik het toch liever op papier doe, of desnoods in een Word document.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn topics even, want dit vind ik toch wel gaaf
    + dit wil ik even onthouden :Y)


    We need a bigger boat.

    dit lijkt me echt vet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'