• Hier kan je een brief schrijven aan je toekomstige zelf, die je dan kan laten verzenden over een jaar, of hoelang je het zelf ook wilt. Ik vind het wel een gaaf idee en ik denk dat ik dat ook eens ga doen, de tijd ervoor nemen. Over een jaar ben ik het waarschijnlijk weer vergeten en het dan lezen lijkt me echt gaaf. Of misschien over drie jaar of langer.


    Your make-up is terrible

    Dit vind ik echt mega vet. Als ik dit wekelijks doe, dan lees ik terug over mijn idiote fases en gedachtegangen. Lijkt mij best interessant! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik ga dit ook elke week doen. lijkt me inderdaad wel cool


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Dat is echt gaaf! Zal er wel even over moeten nadenken wat ik m'n toekomstige zelf wil schrijven..


    You are beautiful, you are love.

    Dit ga ik zeker eens doen.


    Miep

    Mijn topics! Ik wil er eentje schrijven na mijn diploma-uitreiking volgende week :]


    The truth may be orange!

    Eentje gestuurd ik krijg hem over 2 en een halve jaar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mijn topics, ik wil dit onthouden.


    26 - 02 - '16

    Dit moet ik echt een keer doen. Super leuk idee.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik ben het morgen al vergeten ~(*.*)~


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Donoghue schreef:
    Dit ga ik zeker eens doen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    gingercheeks schreef:
    Wat gaaf! Ga hier binnenkort wel even goed voor zitten.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Héél gaaf. Dit ga ik zeker doen!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    awesome :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Dat is echt heel gaaf, en dat ga ik zeker een keertje doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nice, ga ik zeker doen! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.