• Het is niet zo heel bijzonder, en verklaar dit maar voor onzin maar ik moest het gewoon kwijt.

    Justin Bieber heeft een nieuwe kitten. Na Mally, zijn aapje, en Pac, zijn hamster heeft hij besloten dat ie weer een nieuw huisdier wilde. Het is Tuts geworden, een superschattige kitten. Dit is Tuts.




    Ook heeft hij bekend gemaakt dat er snel een nieuwe song komt genaamd Heartbreaker. Hij is al uit maar er is nog veel twijfel of dit hem is of niet. Snel wordt Heartbraker bekend gemaakt en misschien komt er ook een videoclip van.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 10:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Assassin schreef:
    Arme kat.


    Haha, wat grappig. Justin verzorgt haar heel goed, en ze krijgt meer aandacht dan een kat nodig heeft. Positief, dus. Ik snap niet wat je er nou mee bedoeld.

    Ik vind Tuts echt heel schattig, ze is superlief.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ik ben volgens mij de enige die Tuts schattig vind HAHAHA :') and i'm excited for heartbreaker! (:

    Baloe schreef:
    (...)

    Haha, wat grappig. Justin verzorgt haar heel goed, en ze krijgt meer aandacht dan een kat nodig heeft. Positief, dus. Ik snap niet wat je er nou mee bedoeld.

    Ik vind Tuts echt heel schattig, ze is superlief.


    Je snapt inderdaad niet wat ik bedoel.
    Die kat is of heel veel alleen, of word constant meegesleept in vliegtuigen, tourbussen, etc. Dat vind ik gewoon zielig.


    Your make-up is terrible

    Baloe schreef:
    (...)

    Haha, wat grappig. Justin verzorgt haar heel goed, en ze krijgt meer aandacht dan een kat nodig heeft. Positief, dus. Ik snap niet wat je er nou mee bedoeld.

    Ik vind Tuts echt heel schattig, ze is superlief.


    Knap dat je kunt zien dat een kat lief is aan een foto.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Knap dat je kunt zien dat een kat lief is aan een foto.


    Ik denk dat ze bedoeld dat Tuts er lief uit ziet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Assassin schreef:
    (...)

    Je snapt inderdaad niet wat ik bedoel.
    Die kat is of heel veel alleen, of word constant meegesleept in vliegtuigen, tourbussen, etc. Dat vind ik gewoon zielig.


    Exactly. Het leven van een beroemdheid lijkt me echt een hel voor de huisdieren.


    26 - 02 - '16

    Mulford schreef:
    Dat kittentje, noem je dat schattig? Het kijkt alsof hij op het punt staat iemand te vermoorden.


    Bad decisions make good stories.

    Backfire schreef:
    Schattig? o.o Dat beest kijkt echt alsof hij de mensheid dood wil...
    En ik heb nog nooit iemand een hart zien braken, maar als daar een clip van komt, wil ik het zeker zien.


    wat wil je ook met een baasje als Justin?


    Sowwey Beliebers, het kwam in me op, en het moest er uit :P


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Wat een schatje van een kat !


    Pretty is just a pretty word.

    Die kat is wel een schatje, doet me denken aan die grumpy cat ;P


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    Arme kat.
    haha dit vond ik grappig en die kat is schattig, die hele soort kijkt zo he. Alleen vind ik het jammer waar hij terecht is gekomen xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Awhhh hoe bedoel je schattig(L) en omfg i can't wait anymore!!!! #WeWantHeartbreaker

    SecretlyACat schreef:
    (...)

    wat wil je ook met een baasje als Justin?


    Sowwey Beliebers, het kwam in me op, en het moest er uit :P


    Hahahah vond m wel leuk en maak niet uit hihi

    TeamKidrauhl schreef:
    Awhhh hoe bedoel je schattig(L) en omfg i can't wait anymore!!!! #WeWantHeartbreaker


    #NO


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    PUKKELxDING schreef:
    Die kat is wel een schatje, doet me denken aan die grumpy cat ;P


    Haha, dit !!!