• Ik heb gister mijn lip piercing laten zetten. Alleen zit er nu een 10mm staafje in. En dat ding is zo vervelend. En over 2 weken mag ik er pas een 8mm in. Weet iemand ook of ik volgende week er ook al een 8mm in mag? Want ik erger me dood aan dat ding. Hij schiet steeds tussen mijn tanden enzo...


    Music is the new sex

    Ik denk dat je er gewoon naar moet luisteren, zometeen is het slecht ofzo voor je :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wat julia zegt,.. En ik heb er geen verstand van.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik denk dat je er gewoon naar moet luisteren, zometeen is het slecht ofzo voor je :S

    Ik ga dan ook wel eerst terug naar die piercing shop. Maar of ze dat niet zullen weigeren ofzo


    Music is the new sex

    (...)
    Ik ga dan ook wel eerst terug naar die piercing shop. Maar of ze dat niet zullen weigeren ofzo

    Ja, ik denk ook dat je het beste er terug naar kunt gaan. Die mensen hebben er way meer verstand van als ik x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja, ik denk ook dat je het beste er terug naar kunt gaan. Die mensen hebben er way meer verstand van als ik x'D

    Jax'D Maar misschien weet iemand er hier wel wat meer van^^ Dus had ik er maar even een topic over gemaakt^^


    Music is the new sex

    (...)
    Jax'D Maar misschien weet iemand er hier wel wat meer van^^ Dus had ik er maar even een topic over gemaakt^^

    Ja, nouja, de meesten hebben er dnek ik geen verstand van, en dan is het ook nog wie je treft :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja, nouja, de meesten hebben er dnek ik geen verstand van, en dan is het ook nog wie je treft :P

    Jax'D Maar ik hoop er natuurlijk wel op^^ [/hoopt]


    Music is the new sex

    Er zitten hier niet zoveel met een lip piercing, kijk als het ene neus piercing was geweest had ik je graag willen helpen lieford


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.