• Hey (: ( Ik weet niet of dit goed staat )
    Ik zoek een persoon, of personen om gewoon gezellig mee te praten. Ik verveel me op dit moment heel erg maar het lijkt me ook gewoon gaaf om eens nieuwe mensen te leren kennen. Het zou vooral leuk zijn als we de zelfde hobby's zouden hebben of over dingen eens zijn. Ook zal ik het fijner vinden om te praten met iemand van ongeveer het zelfde leeftijd als ik. Om er achter te komen waar ik goed mee zou kunnen praten schrijf ik een klein stukje over mezelf. Het kan zijn dat ik me soms best bloot stel over hoe ik ben, dus ik zou het waarderen als jullie mij niet gaan uitlachen of uitschelden.

    Ik ben dus Henriëtte Hogenberg en ben 18 jaar. Ik woon in Nederland, provincie Groningen. Ik zit tijdelijk niet op school omdat het niet zo heel erg goed met mij ging en jeugdzorg + school het beter vond dat ik eerst er even tussen uit ging en de tijd nam om alles op een rijtje te zetten. Dat heeft erg geholpen en ben ik nu dus aan het uitzoeken wat voor opleiding ik weer zou gaan willen doen, wat ik best moeilijk vind. :Y)
    Ik vind het super om verhalen te schrijven (: Ook vind ik het fijn om mensen uit de put te helpen als ze er even niet uit komen. Ik ben redelijk onzeker, en zou het liefst willen dat iedereen mij mag. Maarja, dat kan niet ;p Ik heb niet een hele makkelijke tijd gehad, maar ik ga er goed mee om en probeer altijd het beste uit het leven te halen. Voor de rest kan ik goed luisteren en probeer zoveel mogelijk te steunen wanneer het nodig is.

    Paar series waar ik naar kijk en super gaaf vind:
    - The walking dead.
    - Goede tijden slechte tijden
    - Killer karaoke
    - Supernatural
    Oh en ik hou echt van horror films! (Geesten etc,)

    Muziek:
    Ik luister opzich heel veel, maar geen Nederlands gejank ;x

    Ik hou van uitgaan wanneer ik geld heb, en ook zeker shoppen!:Y)
    Ik weet even niet meer wat ik moet melden, er komt zo even niks in mijn op. Als dit niet de goede of genoeg informatie is kan je me altijd iets vragen ^^
    Iemand die het leuk lijkt om gewoon gezellig te praten? Plaats hieronder dan even wat informatie over jezelf, en dan ga ik kijken of ik met je wil praten. ( Aangezien ik al zei, ik zou het fijn vinden als we wat met elkaar gemeen zouden hebben.) Oke sommige dingen klinken volgens mij heel fout, maar ik bedoel het niet zo! Niet bang wegrennen uit dit topic ;p Ben gewoon opzoek naar vriendschap/gezelligheid :Y)
    Laat maar horen (:

    xoxo

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 22:52 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Oh, lijkt me leuk, een pennenvriendinnetje (maar dan met mails)
    Om te beginnen hebben we alvast onze leeftijd gemeen :)
    Shoppen doe ik ook graag, met dezelfde voorwaarde als bij jou.
    Op dit moment kijk ik geen series, dat is voor na de examens. Ik zit nu in mijn eerste jaar aan de universiteit.
    Qua muziek luister ik ook wel wat naar vanalles (behalve rap of hardcore)
    Over mezelf praat ik liever niet zoveel op openbare fora, maar je mag me altijd een pb'tje sturen als je iets wilt weten!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Hallo ^^

    Ik ben Noortje 19 jaar en woon in de buurt van Utrecht. Ik doe op dit moment een studie maar omdat ik niet zo lekker in mn vel zit moet ik daar zeker een halfjaar voor verlengen. Anders was ik al klaar geweest. Dus ik geniet nu van een gigantisch lange zomervakantie waarin ik hoop mezelf weer goed op te laden om mijn studie af te ronden.

    Ik houd ook ontzettend van goede horror films. Maar kijk vooral veel serie's Game of Thrones en Lost girl, zijn mijn favorieten op dit moment. Maar ik kijk er nog veel meer! Word alleen een lange lijst als ik die ga neerzetten hier.
    Verder houd ik veel van uitgaan en lekker feesten. Ik ben verder heel actief en sport ik vrij veel.

    Als je verder iets wilt weten moet je het maar vragen


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    That sounds nice! Ik zie dat we nogal wat gemeen hebben dus ga ik ook wat schrijven.

    Ik ben Nikki en ik ben 20 jaar, ik word alweer 21 over enkele maanden. Zelf ben ik ook tijdelijk gestopt met school door omstandigheden en begin ik volgend jaar weer, maar ik heb wel al een opleiding gekozen en me ervoor ingeschreven, ik wacht alleen nog op groen licht ervoor. Ik schrijf niet zoveel, maar ik hou er wel heel erg van omdat ik me er goed in uit kan drukken, wat ik met praten meestal niet zo heel goed kan.
    Verder hou ik wel van dezelfde dingen als jij, Supernatural en The Walking Dead zijn mijn favoriete series. :3 Ik hou echt heel erg van shoppen, hoewel ik geen geld heb haha. Daarbij heb ik op het moment een kleine obsessie voor sporten en gezond leven. Ik breng veel te veel tijd door op Tumblr tegenwoordig.

    Ik ben niet geweldig goed in stukjes schrijven haha, dus hou ik het hierbij.


    Your make-up is terrible

    Ik heb jullie een berichtje gestuurd ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Mijn naam is Sylvie, ik word op 18 juni 19. Ik ben van België en woon ergens in Limburg en nee ik praat niet zo traag zoals sommige mensen daar.
    Ik hou van dansen, schrijven, lezen, rpg'en, simsen en lachen waaronder plezier maken dus ook valt. Ik ben een redelijke zotte doos als ik het zo mag noemen en ben vooral heel erg vrolijk, zelfs als ik ziek ben zal ik nog een lach op mijn gezicht kunnen toveren. Ook ben ik een echte huismus als ik het eerlijk moet toegeven, ik ga wel een keertje met mijn nicht naar de bioscoop of een keertje shoppen met een vriendin, maar daar blijft het wel bij, ik ben nog maar een paar keer naar een fuif geweest, maar die dingen interesseren me niet echt. In vakanties en weekends ben ik vooral lang op de computer te vinden en ik ben dan ook nog eens zo een nachtmens, haha. Ohja, ik haat school enorm! Verder ben ik bang van spinnen en als het echt heel erg donker of stil is beeld ik me soms dingen en geluiden in waardoor ik mezelf bang maak, haha.

    Verder liggen mijn interesses vaak anders dan de meeste mensen die ik ken, maar op Quizlet zullen wel mensen te vinden zijn die eens dezelfde interesses hebben.
    Harry Potter, dansfilms, Desperate Housewives, Pretty Little Liars, andere spannende series of van die realityshows met make-overs enz, SpangaS, One Direction, Paramore, Nickelback, Avril Lavigne, Ashley Tisdale, Hilary Duff, Disney Channel (jaja schaam), Nickelodeon (hihi), MTV, horror, romantische films, Keeping Up Appearances (hilarusch met Hyacinth), enz ...

    Ik zal hier maar stoppen xp

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 23:10 ]


    16 - 09 - '17

    Normaal reageer ik echt nooit op dit soort dingen, maar we hebben best aardig wat gemeen, dus ik zal even kort wat over mezelf vertellen :3

    Ik ben Erica, 18 jaar en word in augustus alweer 19. Ik ben februari 2012 gestopt met mijn opleiding en werk omdat het niet zo goed met me ging en zit sindsdien thuis. Schrijven is natuurlijk ook iets wat ik graag doe, sowieso moet ik er elke dag even tijd aan hebben besteed haha (: Toevallig zijn TWD en SPN twee van mijn favoriete series die ik met veel plezier volg. :Y) Verder is mijn leven eigenlijk heel erg saai en weet ik niet zo goed wat ik hier nog meer neer moet zetten, dus kijk maar of je het wat vind, haha


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Hey, je hebt me al op facebook, maar je weet vast nog niet helemaal hoe/wie ik ben.

    Ik ben Erieka. Ik ben 17 jaar oud en ik heb een soort katten obsessie. Ik ben dol op dieren en ben dan ook een echte dierenvriend. Momenteel gaat het bij mij ook niet helemaal lekker. Ik heb een dysthyme stoornis en ben erg onzeker van mezelf. Ik wil alles perfect doen en dat iedereen mij mag. Hoe arrogant dat ook klinkt. Ik heb een redelijk goed gevoel voor humor. Ik heb de walking dead ook een tijdje gevolgd, maar ik was te lui om verder te kijken. Killer karaoke lijkt me ook erg grappig. Ik kijk ook graag naar Must love cats, Teen mom en dat soort dingen. Ik luister het liefst metal muziek. Ik vind het fijn als ik mensen kan helpen en dat doe ik dan ook graag, hoe slecht ik me ook voel. Ik heb ook een hoop meegemaakt waardoor ik wel aardig wat levenservaring heb opgebouwd. Ik kan ook wel redelijke adviezen geven en tips.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 12:52 ]


    26 - 02 - '16