• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Greenlight • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Virago • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1,6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • Maluma • 1.1
    Naam • Status • Faceclaim • philocaly • Pagina
    Parker Thomas Smith • The Jock • Idk • Obeah • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Idk • Obeah • 1.2
    Naam • Status • Faceclaim • Epine • Pagina
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Vaiana • 1.5

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    Chardonnay Parker Sweetwather
    ''I'm a ``me`` person, not a ``whe`` person.''

    Chardonnay zat met haar benen over elkaar aan een kantine tafel, alleen. Nee, dat was niet omdat Char gepest werd of omdat ze niet gewild was. Ze deed het expres, elke keer weer. In het begin keken mensen haar raar aan, maar met één emotieloze blik waren de stemmen opgehouden. Char had zich zelf geleerd dat ze niet moest reageren op roddels, ze zou die mensen maar één keer zien. Ze zou ze later misschien nog tegen het lijf lopen, en als ze net de hoek om herinneren ze het moment dat ze over haar roddelden. Toch kon ze het niet laten om mensen een boze blik te schenken als ze haar naam hoorde. De middagpauze duurde het langst van allemaal, dit betekende dat ze vaker moest liegen tegen mensen. Ze had er geen hekel aan, ze vertelde de leugen al voordat de ander was begonnen. Dit terwijl ze naar haar telefoonscherm staarde en zoals altijd met dezelfde stem. Meestal was het ''nee, daar zit al iemand.''
    ''Wie?''
    ''Niet jij.''
    En dan verdwenen ze, net zo snel als ze gekomen waren. Char rolde dan iedere keer haar ogen, zodat ze in de namiddag met pijnlijke ogen thuis naar boven liep. Het leven is zoals het is, sommigen zijn populair, sommigen zijn de nerds, sommigen zijn de alleenzitters en sommigen zijn zoals haarzelf. Ze keek op, een hand sloeg op haar tafel en ze kreeg het gevoel dat iemand haar aanstaarde. Zonder op te kijken van het boek dat ze las vertelde ze al haar antwoord, ''de bank is bezet.''
    Lachende stemmen, van z'n vijf jongens. Nu keek Char wel op, ''wat valt er te lachen?'' Een jongen ging zonder pardon naast haar zitten. ''Jij, sweetheart.'' Char kokhalsde van binnen, maar ze liet het niet merken. ''Wat wil je van me?'' De jongen sloeg een arm om me heen en fluisterde: ''Je lichaam.'' Nu proefde ze écht de smaak van overgeefsel in haar mond. Zonder pardon sloeg Char hem vol in het gezicht en stond ze op. ''Zeg dat nooit weer.''

    Middag pauze, de eerste dag van de laatste maand. De jongens hebben het weekend al hun meisje gekozen (of nog niet, doe dat dan nog even in de praattopic). Het zou deze week voor de laatste jaars spannend worden, de examens komen er namelijk aan! Dit betekend spanning voor sommigen, maar tegelijkertijd lijkt er nog niets te veranderen.


    Iemand die wil mag op Char reageren, dat iemand het tafereel ziet aangezien hij/zij ook in de kantine zit.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 16:48 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mine :3


    El Diablo.

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Kantine w. Char




    Lachend loop ik met mijn vrienden de kantine in, waarna we aan onze vaste tafel gaan zitten. Ik hoor Thomas vol trots vertellen over zijn verovering van het weekend. Het weekend dat ik ook mijn dame kon kiezen. Nou ja... Kiezen... Ik was laat door nogal... Leuke omstandigheden.. Hierdoor was er nog een dame over, Chardonnay. Niet dat ik haar niet wou, ik bedoel.. Ze is heel aantrekkelijk en ze heeft vast wel een leuk karakter, als ik tot haar door weet te dringen dan. Dat wordt nog het moeilijkste denk ik zo. Ze had een bepaalde reputatie en als ze echt zo moeilijk is zou het een hele klus kunnen worden. Maar goed, I like a challenge.. En eerlijk is eerlijk, ik ben moeilijk te weerstaan. Dat heb ik al meerdere keren gehoord, ze zou wel een keer toegeven. Hoop ik, anders heb ik een probleem aan het einde.
    Ik kijk even de kantine door en mijn blik valt al snel op de roodharige schoonheid. Ik grijns lichtjes maar die lichte grijns maakt plots voor een frons tussen mijn wenkbrauwen als ik de jongens bij haar zie. Ik lach zachtjes als ze een van hen recht in het gezicht slaat. Een meid met wat pit, me likey. Als ik zie dat de jongen weer dichterbij komt, minder blij dan daarvoor en daarnaast ook met de andere 4, sta ik op. Wat een kans, als ik het een beetje goed speel. Oké goed, en het was ook wel weer het juiste om te doen. I guess.
    Ik loop snel naar het groepje toe tot ik achter Chardonnay sta. 'Problemen boys?' zeg ik, mijn wenkbrauw wat opgetrokken. Ze kijken op en grijnzen als ze mij zien. Ze zaten in het team waar ik tot vorig jaar captain was en dachten waarschijnlijk nog dat ik altijd aan hun kant zou staan. Maar goed, idioten.. 'Deze chick hangt de bitch uit, maar dat regel ik wel verder.' grijnst Max, de jongen waarvan de wang steeds roder wordt door de klap die hij opving. Ik stap voor Char als hij een stap naar haar toe zet. 'Ai... Dat is geen manier om een dame te behandelen toch? Dat je eruit ziet als een kruising tussen een wolf en een zwijn wisten we, maar dat je ook daadwerkelijk zo was opgevoed.. Die had ik niet verwacht.' De grijns valt langzaam van zijn gezicht en hij wil net wat zeggen als ik hem onderbreek. 'Ik denk dat het tijd is om weer te gaan, hmh?' zeg ik, een wenkbrauw licht opgetrokken en mijn lippen gekruld in een grijns. Hij kijkt me nog kort aan maar draait zich dan toch om om weg te lopen. Hmh.. Een goede status heeft toch nog voordeel. Ik draai me om naar Char en hou mijn hoofd wat schuin. 'Gaat het?' vraag ik haar en glimlach wat.


    El Diablo.

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • Kantine • Alleen • Outfit


          De bel klinkt schel door het lokaal en het is tijd om naar de kantine gaan om te genieten van het middageten. Ja, dat was sarcasme, omdat het eten wat ze je geven in de kantine er soms net uit ziet alsof het zo op wil springen om de benen te nemen. Vandaar dat ik altijd een lading koekjes, zelfgebakken brood of soms zelfs taart bij me heb. Voornamelijk om uit te delen en daarom ben ik dol op de middagpauze. Ten eerste om mijn vrienden te laten genieten van mijn baksels, en ikzelf ook, win-win zeg maar. En ten tweede omdat mijn zware tas dan een stuk lichter zou worden.
          Met een zwaai, til ik de hengels van mijn rugzak, de enige tas die er sterk genoeg uitziet om vier lunchboxen te dragen, over mijn linkerschouder. Een piepend geluidje ontsnapt aan mijn lippen als mijn lange goudbruine haar onder de band beland en mijn hoofd met een ruk opzij zwenkt. Vlug vis ik mijn haar eronderuit en loop met een ferme pas naar de kantine. Met mijn kin in de lucht en rechte rug, paradeer ik de ruimte binnen en neem zo snel mogelijk een tafeltje in beslag om de zware last eindelijk van mijn schouders te halen.
          Ik neem plaats op een bankje en sla mijn benen over elkaar terwijl ik een elastiekje van mijn pols trek. Met een vlugge geoefende handbeweging draai ik mijn haar in een losse knot zodat mijn haar me niet in de weg zit. Vanochtend had ik geen tijd gehad om meer te doen dan een borstel er doorheen halen en een elastiekje om mijn pols te doen. Ik had mijn chocolate chip cookies verkeerd getimed en ze moesten iets langer in de oven dan ik gedacht had. Gelukkig was ik door de rijkunsten van mijn chauffeur op tijd aangekomen op school, anders zou mijn perfecte presentielijst niet meer zo perfect zijn.
          Ik zucht zachtjes en haal mijn mobiel erbij om de tijd te doden tot mijn vrienden aangetrokken worden door de geur van versgebakken koekjes. Maar plotseling werd haar aandacht getrokken door een ferme klap van huid op huid. Een meisje met rood haar staart een jongen, van wie zijn wang een ongezonde rode kleur heeft, woedend aan. Vanonder mijn wimpers volg ik wat er gebeurt, maar ben vastbesloten om me er niet in te mengen. Totdat ik Roman in haar richting zag lopen. Prompt verlies ik mijn interesse in mijn telefoon en zie ik dat hij een beschermende houding aanneemt voor het roodharige meisje. Mijn hart fladdert even in mijn borst en ik moet mijn ogen los scheuren van het tafereel om een glimlach op mijn gezicht te plakken omdat ik een bekende stem mijn naam hoor roepen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2017 - 11:02 ]


    I have seen my own sun darkened


    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, Outside, With Cel



    Het was een mooie zomerdag en haast één van de laatste weken van mijn highschool bestaan. Iets wat me zowel enthousiast al bang maakte. Ik had namelijk nog absoluut geen idee wat ik met mijn leven wilde doen, en veel tijd had ik namelijk ook niet meer. Iedereen die ik kende ging gaan studeren of sommige zelfs al werken, maar ik? Ik had nog geen idee, mijn plan was om een gap year te gaan nemen en daarna nog wel te zien, maar of mijn ouders daarmee akkoord zouden gaan... dat was nog af te wachten. Nu moest ik namelijk mijn gedachten in het nu houden, zeker met het doel die ik voor ogen had. Lichelle. Het prachtmeisje, waar ik dit jaar al een aantal keer mee gepraat had, was namelijk al sinds het begin van dit schooljaar mijn doelwit geweest, maar nu pas was het tijd om mijn handen uit de mouwen te gaan steken. Ergens was het wel een zieke gedachte, een meisje in het bed krijgen zodat je geen staf moest uitvoeren, maar haast iedere jongen van onze school deed het en ik wilde namelijk niet als loser gaan bestempeld worden, daarbij was Lichelle ook een mooie meid, dus zo'n ramp zou het ook niet gaan worden. Maar dit betekende ook dat ik mijn tijd ook deels aan Celeste moest besteden, alle meisjes van deze school waren doelwit en ik zou niet toelaten dat één of andere breinloze Jock mijn beste vriendin zou gaan misbruiken. Wie Celeste dan ook had gekozen had dan ook het hoogste niveau gekozen waar hij sowieso veel te laag voor was, maar toch.
    Ik sloeg mijn kluisje dicht na mijn geschiedenis boek erin gedumpt te hebben en baande me een weg richting de uitgang. Met dit mooi zomer weer zou je me niet binnen in de kantine gaan vinden, oh nee. Celeste en ik hadden als sinds het derde jaar ons eigen bankje geclaimd, waar mooi met alcohol stift onze namen op stonden, dus ja ze was van ons. Daarbij had ik nog pasta mee die mijn moeder gisteren had gemaakt, dus veel zin om eten te gaan halen in de kantine had het ook niet. Wel liep ik er langs en stopte even toen ik wat rep en roer hoorde. Niewsgierig gleden mijn ijzige kijkers door de ruimte tot deze vielen op een groepje ergens middenin. Het was dan ook niet moeilijk om de 'hoofdpersonen' te gaan herkennen van dit sappig nieuwtje. Max, Jason, Ryan, Tyler en Collin stonden er aan een tafeltje, met een kwade redhead die ik meende te herkennen als Chardonney en voor haar stond Roman verrassend genoeg. Het voor haar opnemend, wat me even deed fronsen. Hmm wat hebben we hier, Roman die het voor die rosse vos opnam tegen zijn oud football teamleden, wel wel wel... De enige redenen waarom hij dit zou doen dat in me opkwam, was omdat het misschien een lief meisje was -maar het was Chardonney dus ik betwijfelde dit zeer- of omdat de latino deze dame als target had. Aaah dat zou wel eens kunnen. Mijn mondhoekejs krulden even omhoog, dit was interessant nieuws, die ik zeker kon gebruiken. Daarna viel mijn blik weer op Max, welke ik nu liever zou ontwijken, voordat hij me hier nog bij zou gaan betrekken, en daarna gleed mijn blik iets verder door naar de kantine waar ik Lichelle vond. Ik twijfelde even of ik niet gewoon naar haar toe zou gaan, maar dat was te obvious, daarbij wilde ik niet dat Roman wist wie ik moest in bed krijgen. Daarom draaide ik me dan ook gauw weer om om mijn weg verder te zetten naar buiten toe, waar Celeste misschien al op me zat te wachten. We hadden in de voormiddag namelijk een ander lessenrooster, waardoor ik haar vandaag nog niet gezien had, maar iedere maandag zagen we elkaar weer aan ons tafeltje. Eens buiten snoof ik de frisse lucht op, veel beter dan die stoffige geschiedenis boeken en liep ik naar ons tafeltje toe waar ik twee eerste jaars wegjaagde. "Zoek een andere tafel wil je?" was mijn knorrige antwoord geweest, waarop de twee me even een geïrriteerde blik toewerpen, maar inderdaad weg gingen. Mooi zo, nu nog wachten op Cel terwijl ik van het zonnetje genoot.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2017 - 11:31 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chardonnay Parker Sweetwather
    ''There is a reason why they say,``She is hard to get.``''

    De jongen weet niet van ophouden, zo één is hij dus. De jongeman komt gevaarlijk dichterbij met een idiote blik in zijn ogen, en opnieuw zou Char hem een mep willen verkopen.
    'Problemen boys?' een jongeman komt achter me staan, het is Roman. Nog zo één, o wat haatte Char jongens. De lastpakken grijzen als ze Roman zien, geen goed teken. Toch was Char niet bang, ze kon ze met beide handen aan. 'Deze chick hangt de bitch uit, maar dat regel ik wel verder.' de ergste grijnst bij zijn woorden, misselijkmakend. Waarom had ze nog niet uitgehaald? Opeens gebeurt er iets vreemds, Roman stapt voor Char als die idioot een stap naar haar toe zet. 'Ai... Dat is geen manier om een dame te behandelen toch? Dat je eruit ziet als een kruising tussen een wolf en een zwijn wisten we, maar dat je ook daadwerkelijk zo was opgevoed.. Die had ik niet verwacht...Ik denk dat het tijd is om weer te gaan, hmh?' zegt Roman, een wenkbrauw licht opgetrokken en zijn lippen gekruld in een grijns. De jongens lopen een beetje verbijsterd weg. Verbijsterd en het gevoel dat ze bedrogen zijn. Ineens herinnert Char zich dat het oude voetbal spelers waren. Char stond versteld, dit deed bijna nooit iemand voor haar. Het was een korte versteldheid, ze pakte al snel haar oude karakter op wanneer Roman zich naar haar omdraait. 'Gaat het?' Zijn hoofd schuin en met een klein glimlachje. 'Het gaat best, wat wil je?' Bot laat ze zich terug op de bank vallen. Ze ruimt haar spullen op en kijkt met een schuin hoofd naar hem.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2017 - 18:14 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Kantine w. Char



    'Het gaat best, wat wil je?' zegt ze bot en een kort zacht lachje rolt over mijn lippen. Ik kijk kort om me heen en mijn blik valt voor een kort moment op Lichelle. Ik glimlach naar haar en knik lichtjes, voor ik me al snel weer op de roodharige dame voor me richt. Ik trek de stoel tegenover haar naar achter en ga zitten, waarna ik mijn blik nog kort over haar laat gaan. Ik kon zeker niet klagen. 'Weet je.. Dat botte mag bij iedereen hier werken, maar je bent eigenlijk veel te interessant om weg te gaan..' zeg ik en grijns kort.
    'Wat ik wil is simpel... Ik wil je leren kennen, that's all.' zeg ik en haal lichtjes mijn schouders op. 'Om eerlijk te zijn heb je altijd wel mijn interesse gewekt,' zeg ik met een zacht lachje en ik neem een slok van mijn cola die ik had meegenomen. 'Niet dat je daar wat aan hebt, nu ik erover nadenk. But that's all I want, je gewoon leren kennen. Niet meer.' Ik hou mijn hoofd weer wat schuin en grijns speels. 'Tenzij jij dat wilt, geen probleem.'

    [ bericht aangepast op 19 sep 2017 - 18:17 ]


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    Her attitude kinda savage
    But her heart is gold

    'En dan nog iets...' ging meneer White weer verder, weer verder ja hij was nu al zeker twee minuten te lang aan het praten. Twee minuten leken niet veel, maar voor Celeste leken ze oneindig op dit moment. Wanneer Celeste om zich heen keek leek ze ook niet de enige te zijn die wel een beetje klaar was met de oneindige Economie les die meneer White hun wou geven. De informatie zijn klas gaf leek niet te kunnen wachten tot de volgende les, want elke keer dat iemand ook maar een etui in zijn tas duwde leek de man weer helemaal panisch te worden. Celeste wou maar al te graag haar hand op steken en de man te vertellen dat hij beter gewoon zijn mond kon houden, maar besloot dat dit haar wellicht geen extra punten op zou leveren en dus bleef ze stil. Tot de man uiteindelijk toch leek te beseffen dat de bel voor de pauze al een paar minuten geleden had geklonken. Snel pakte Celeste haar spullen bij elkaar, ze had veel betere dingen te doen.
    Het duurde maar enkele seconden voordat Celeste eindelijk buiten stond en bijna boven op Valentine neer plofte. 'Yeez ik heb een hekel aan economie, maar mijn leraar denkt volgens mij dat iedereen zijn les geweldig vind. Echt de volgende keer dat hij net weet wat pauze inhoudt ren ik gewoon dat fucking lokaal uit.' zei Celeste terwijl ze in haar tas graaide opzoek naar de appel die ze mee had gebracht naar school. 'Hey trouwens.' zei ze terwijl ze haar hoofd op Valentine zijn schouder legde. Ze wist niet wat ze zonder hem moest. 'Kill me now, het is nog maar één maand, maar ik denk niet dat ik deze maand nog overleef. Ik ben zo klaar met school en alle mensen hier.' zei ze terwijl ze haar voeten op de tafel die bij hun bankje stond legde. 'Behalve jou natuurlijk.'
    Cheer captain | 18 years | Bench outside | With Valentine | Outfit

    [ bericht aangepast op 19 sep 2017 - 19:03 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Chardonnay Parker Sweetwather
    ''There is a reason why they say,``She is hard to get.``''

    Een kort zacht lachje rolt over zijn lippen, waardoor Char opnieuw de misselijkheid voelt opborrelen. Zijn blik gaat even naar Lichelle, hij glimlacht ent knik lichtjes,waarna hij zich al snel weer op haar richt. Hij trok de stoel tegenover haar naar achteren en ging zitten, de eerste fout die Roman maakte. 'Weet je.. Dat botte mag bij iedereen hier werken, maar je bent eigenlijk veel te interessant om weg te gaan.. Wat ik wil is simpel... Ik wil je leren kennen, that's all.' Zijn stem dreunde op haar in, haar blik ging op zij en ze zuchtte, weer zo één. Waarom heb ik dit nou weer. 'Om eerlijk te zijn heb je altijd wel mijn interesse gewekt,' met een zacht lachje neemt hij een slok van zijn cola. 'Niet dat je daar wat aan hebt, nu ik erover nadenk. But that's all I want, je gewoon leren kennen. Niet meer. Tenzij jij dat wilt, geen probleem.' Char kokhalsde fake links van haar. 'Roman, dit zou een liefgebaar kunnen zijn als JIJ niet JIJ was.' Ze onderdrukte de jij's, dit om haar punt te maken. Ze schoof over de bank naar de rand. Ze stond op en zette haar handen stevig op de bank. 'Vertrouw me, je wilt me niet kennen.' Flexibel stond ze klaar om weg te lopen, maar toch draaide ze zich voor de laatste keer om naar de jongen aan de bank. 'Speel niet met me Roman, want zoals je weet speel ik niet eerlijk.'


    ''With all due respect, which is none...''

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Kantine w. Char



    'Roman, dit zou een liefgebaar kunnen zijn als JIJ niet JIJ was.' zei ze en ik haal geamuseerd mijn wenkbrauw op. Ik had nou eenmaal een bepaalde reputatie maar ik wist heel goed dat heel veel mensen met me zouden willen ruilen. Maar ik amuseer me nog teveel om dit op te geven. Ik kijk op als ze opstaat en laat mijn blik op haar branden. 'Vertrouw me, je wilt me niet kennen.' ze draaide zich om en stond op het punt weg te lopen, toen ze nog een keer omdraaide. 'Speel niet met me Roman, want zoals je weet speel ik niet eerlijk.' zei ze en ik knik lichtjes, terwijl ik opsta. 'Oh dat heb ik gehoord ja.. Maar volgens mij ben je echt niet zo slecht als je zelf denkt..' zeg ik en glimlach lichtjes. 'Trouwens.. Spelen met dames als jij, ik zou niet durven.' zeg ik speels en lach zachtjes.
    Ik loop wat dichter naar haar toe maar behoud nog enigszins wat afstand. 'En ik vertrouw je, maar ik weet ook dat ik je wel wil kennen.' ik haal mijn schouders lichtjes op. 'Dus... Wat als we gewoon wat koffie gaan halen ofzo, of wat je dan ook drinkt. Leren elkaar een beetje kennen en als ik dan echt zo slecht ben zal ik je voor altijd met rust laten.' zeg ik en hou mijn pink wat omhoog. 'I'll pinky promise if you want too?' lach ik speels.



    El Diablo.

    Chardonnay Parker Sweetwather
    ''There is a reason why they say,``She is hard to get.``''

    Hij knikt lichtjes, en ook hij staat op. 'Oh dat heb ik gehoord ja.. Maar volgens mij ben je echt niet zo slecht als je zelf denkt..' hij glimlach lichtjes, opnieuw die verdomde grijns. 'Trouwens.. Spelen met dames als jij, ik zou niet durven.' Hij loopt wat dichter naar me toe maar, tegelijk is hij afstandelijk. Precies zoals mij. 'En ik vertrouw je, maar ik weet ook dat ik je wel wil kennen.' zijn schouders gaan droogjes omhoog. Een vlotte beweging die het verschil dreigt te maken. 'Dus... Wat als we gewoon wat koffie gaan halen ofzo, of wat je dan ook drinkt. Leren elkaar een beetje kennen en als ik dan echt zo slecht ben zal ik je voor altijd met rust laten.' zijn pink gaat omhoog, en beide ogen van de jongedame staren ernaar. 'I'll pinky promise if you want too?' er verschijnt een speelse glimlach op zijn gezicht. Char zuchtte en liep op de jongeman af, hun gezichten waren nog maar een paar millimeter van elkaar verwijderd, en Char zei haar laatste woorden. 'Blijf bij me uit de buurt.' Daarna draaide ze zich om en verdween, zonder iets te zeggen.


    ''With all due respect, which is none...''

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Kantine w. Lichelle



    Ze zuchtte en liep op me af, tot haar gezicht slechts enkele millimeters van de mijne verwijderd was. Even dacht ik dat ik haar zover had. 'Blijf bij me uit de buurt.' Ik trek mijn wenkbrauwen wat op en kijk haar na, waarna ik het niet kan laten om mijn blik even te laten afdwalen. Geen wonder dat ze als laatste overbleef, de chick had sociale skills waarvan zelfs een baby het beter zou doen. Ach, misschien is ze geen aandacht gewend. Maar dan kan ze die verwaarlozing wel goed verbergen. Oh well. Het was een uitdaging en ik gaf me niet zomaar over. Ik verlies nooit wat, dus als ik het nu ook goed moet spelen. So be it. Al snel kreeg ik een idee en ik grijns lichtjes. Er was een geschiedenis project en laat het nou net zo zijn dat haar 'partner' nog bij mij in het krijt staat. Mooi zo, waar is die jongen.
    Ik kijk de kantine rond en spot hem dan ergens aan de rand, waarna ik met grote passen op hem af loop. 'Ethan! Buddy...' grijns ik en hij kijkt op. 'Ik had nog iets van je tegoed.' vervolg ik en hij knikt. 'Uh ja.. Wat is er?' Ik kijk hem aan en sla een arm om zijn schouder. 'Dat geschiedenis project.. We moeten even van partner wisselen.' zeg ik en hij kijkt me aan. 'Het moest toch een goed iets zijn? Je zit samen met Emily, die haalt altijd tienen met geschiedenis. Ik zit met... Dat ene geval.' ik knik lichtjes. 'Weet ik. Zeg maar tegen haar dat je een andere partner hebt. Dan regel ik de rest.' Hij knikt snel en pakt zijn telefoon erbij. Ik grijns als hij het berichtje naar Char verstuurt en geef hem nog snel een schouderklopje. 'Altijd fijne zaken met jou.' mompel ik en loop weer weg. Wederom valt mijn blik op Lichelle. Ach, waarom niet? Ook een leuke meid. Ik loop naar haar toe en laat mezelf naast haar neer vallen. 'Heya gorgeous.' zeg ik en knipoog snel naar haar, waarna ik mijn arm om haar schouder sla.


    [ bericht aangepast op 19 sep 2017 - 21:35 ]


    El Diablo.