• Owkeey,,

    HELP MICHHH,,,

    IK heb met een jongen en iik wil het uitmaken,, maar het is de eerste waar ik me heb ,, en WEEETJUH we doen niet zo veel enzow,,

    MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAr...
    ik wil het uitmaken,, maar hoe zeg je dat zonder hem uit te schelden,, of my in elkaar te morzellen ,, en het BOTTIG te brengen,,,

    HELP(flower)

    REACTIELOOZHEID....

    Vertel hem de reden eerst, kijk hoe hij reageert, daarop verder gaan?


    Mew <3

    zeg ook de goeie kanten van hem =)

    danke JOELLIE(A)

    Gewoon zeggen: Ik wil dit niet meer omdat het gewoon niet lukt. Ik vind de link niet tussen ons. Maar ik wil nog wel vrienden zijn als dat kan.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    het vooral subtiel brengen. niet: "ik maak het uit. doei." vooral ook de reden zeggen en positieve dingen opnoemen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind juist dat je recht door zee moet zijn. x'D. ohja.. 1 GOEDE tip. Zeg NOOOOOOIT Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij. Want dat is gay.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Je zegt gewoon dat het niet lukt, en dat je meet vrijheid nodig hebt, of dat deze relatie toch geen toekomst heeft, en dat jullie misschien beter vrienden blijven

    Ik vind juist dat je recht door zee moet zijn. x'D. ohja.. 1 GOEDE tip. Zeg NOOOOOOIT Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij. Want dat is gay.

    Inderdaad :"] En daarmee bedruk je meestal nog erger dat het aan de ander ligt :']


    Mew <3

    (...)
    Inderdaad :"] En daarmee bedruk je meestal nog erger dat het aan de ander ligt :']

    idd. en dat is lullig


    The economy is suffering, let it DIE!

    don't know...

    good luck

    xxx


    If you're going to hell, keep going