• Beginpost? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Wat gebeurt er maandag?


    Ga ik voor mijn theorie-examen


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    (...)

    Ga ik voor mijn theorie-examen


    WHOOP WHOOP. Dat gaat je lukken, Eef! C:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I NEVEN WANT YOU BACK INTOOO MY LIIIIIFE.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    WHOOP WHOOP. Dat gaat je lukken, Eef! C:


    Ik hoop het, anders mag ik dinsdag niet meeten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    (...)

    Ik hoop het, anders mag ik dinsdag niet meeten.


    D:
    Dan gaat het je zeker lukken, als je wat druk op je hebt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nee :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Is het raar dat ik lachte door die smiley? x)
    Maar wedden van wel? :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga gewoon mn best doen, want als ik het een tweede keer moet doen, moet ik zelf betalen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    Ik ga gewoon mn best doen, want als ik het een tweede keer moet doen, moet ik zelf betalen.
    het zal je wel lukken :Y)


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    I hope so.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    I hope so.
    Je kan het eef !! om hoe laat moet je?


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    Ik mocht kiezen, omdat het dan niet zo druk is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Silverton schreef:
    (...)haha school suckt


    Jups, want toen mochten we gaan bij wis, waardoor ik voor niks een halfuur heb zitten wachten -_-

    Hey Marthe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.