• Beginpost? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Jups, want toen mochten we gaan bij wis, waardoor ik voor niks een halfuur heb zitten wachten -_-
    haha poor you


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rydel schreef:

    een tomaat is wel een vrucht, maar geen fruit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik haat het zo als ik klaar ben met mijn examen en niet mag afgeven. Like, mijn volgende vak ligt gewoon op de stoel voor me, ik hoef niet eens recht te staan om iets te gaan halen!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Ik haat het zo als ik klaar ben met mijn examen en niet mag afgeven. Like, mijn volgende vak ligt gewoon op de stoel voor me, ik hoef niet eens recht te staan om iets te gaan halen!
    dat is irritant, maar wij krijgen wel onze twee vakken altijd samen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)dat is irritant, maar wij krijgen wel onze twee vakken altijd samen


    Huh? Krijg je dan direct nadat je het eerste hebt afgeven, het tweede van die dag? Zonder pauze of zo?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Huh? Krijg je dan direct nadat je het eerste hebt afgeven, het tweede van die dag? Zonder pauze of zo?
    jup dus als wij fysica en bio samen hebben krijg je die tegelijk en zonder pauze en je geeft ze gelijk weer af


    Sidera nostra contrahent solem lunamque



    I CAN'T STOP WATCHING THIS. LIKE SERIOUSLY.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 18:44 ]


    help

    Silverton schreef:
    (...)een tomaat is wel een vrucht, maar geen fruit


    Een tomaat is wel fruit. :')

    Ofwel heeft iedereen tegen mij gelogen.


    help

    Rydel schreef:
    (...)

    Een tomaat is wel fruit. :')

    Ofwel heeft iedereen tegen mij gelogen.
    tegen mij zeggen ze altijd tomaten zijn vruchten, maar geen fruit omdat het uit bloemen komt :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    That episode was the most awesome episode ever.


    help

    wikipedia zegt dit marthe : De tomaat is een populaire vrucht, afkomstig van de tomatenplant (Solanum lycopersicum, synoniem: Lycopersicon esculentum). De vrucht is culinair gezien een groente.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)jup dus als wij fysica en bio samen hebben krijg je die tegelijk en zonder pauze en je geeft ze gelijk weer af


    Dat lijkt me best erg. :/ Stel je hebt opeens verschrikkelijke honger, kan je niet eens even iets eten.
    Wij hebben dus eerst ons eerste vak om 8u30 (of studie) tot 10u10 dan kwartiertje pauze (meestal wat langer aangezien we een halfuur in de rij staan tot het stil is en we binnen mogen :3) en daarna krijg je je tweede deel tot 11u55. (:
    En je mag dus ofwel wel afgeven, dan ga je wat anders halen in je boekentas/je neemt het van de stoel voor je, of je mag niet afgeven en dan ga je meekijken met je buur. :Y) -en je dood ergeren omdat ie simpele dingen niet weet-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tomaat is een groente, denk ik. In de klas hebben twee geweldige mensen er eens een hele dag over gediscussieerd. Het begon het eerste uur, en 's avonds op fb waren ze nog bezig. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Silverton schreef:
    wikipedia zegt dit marthe : De tomaat is een populaire vrucht, afkomstig van de tomatenplant (Solanum lycopersicum, synoniem: Lycopersicon esculentum). De vrucht is culinair gezien een groente.


    Mij is altijd verteld dat het een fruit was. :x


    help

    David is ugly.


    help