• Beginpost? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Dat lijkt me best erg. :/ Stel je hebt opeens verschrikkelijke honger, kan je niet eens even iets eten.
    Wij hebben dus eerst ons eerste vak om 8u30 (of studie) tot 10u10 dan kwartiertje pauze (meestal wat langer aangezien we een halfuur in de rij staan tot het stil is en we binnen mogen :3) en daarna krijg je je tweede deel tot 11u55. (:
    En je mag dus ofwel wel afgeven, dan ga je wat anders halen in je boekentas/je neemt het van de stoel voor je, of je mag niet afgeven en dan ga je meekijken met je buur. :Y) -en je dood ergeren omdat ie simpele dingen niet weet-
    bij moeten oom 8.45 in school zijn en vanaf een bepaalt uur mag je om het half uur afgeven, en je mag altijd water meenemen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rydel schreef:
    (...)

    Mij is altijd verteld dat het een fruit was. :x
    Vrucht dus maar geen fruit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    OH NOW I GET IT.


    help

    Ik moet typen -_-


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    HOW COME HUNTSMEN ARE ALWAYS SEXIER THAN PRINCE CHARMINGS?


    help

    Rydel schreef:
    HOW COME HUNTSMEN ARE ALWAYS SEXIER THAN PRINCE CHARMINGS?


    Wahaha, ouat aan het kijken?
    Moet het ook nog eens een keer helemaal gaan kijken. Heb wat te doen deze zomer. Got en Ouat kijken ^^


    Stenenlikker

    Silverton schreef:
    (...)bij moeten oom 8.45 in school zijn en vanaf een bepaalt uur mag je om het half uur afgeven, en je mag altijd water meenemen


    Wij mogen niet drinken in de zaal. :')
    Het lijkt me wel chill bij jou, haha. Bij ons hebben ze vandaag echt zitten zagen, niet te doen. "Ja, jij, ga daar maar zitten, zodat jullie niet kunnen afkijken!" "Hoezo heb je je so's niet mee?" "Ik wil ze niet in een bestekmapje, maar met een paperclip!" "Ja, jouw examen was echt slecht." "Ga je nog zwijgen?"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NOOOOOO HENRAAAAAAAY. DDDDDD:

    Ik hou van Jamie Dornan. WHY IS HE DEAD? WHY IS HE FRIGGING DEAD? D:


    help

    I KNEW IIIIIT.

    BUT HOW WILL THIS CONTINUE?


    help

    Melieke schreef:
    (...)

    Wij mogen niet drinken in de zaal. :')
    Het lijkt me wel chill bij jou, haha. Bij ons hebben ze vandaag echt zitten zagen, niet te doen. "Ja, jij, ga daar maar zitten, zodat jullie niet kunnen afkijken!" "Hoezo heb je je so's niet mee?" "Ik wil ze niet in een bestekmapje, maar met een paperclip!" "Ja, jouw examen was echt slecht." "Ga je nog zwijgen?"
    bwa ja valt mee, er is maar een leerkracht die zo erg klinkt als jij nu beschrijft, maar we mogen water mee in de zaal nemen in een doorschijnende fles en we worden gewoon naast een random vierdejaars gezet en we moeten onze elektrische apparatuur aan de tafelpoot leggen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Helleu mensjes.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OHMYGOD. GOLD.

    Belle is so pretty.


    help

    NOOOOOOOOOOOOOOOO


    help

    Hey.^^


    •*• Lululu •*•

    LIJNTJE !!!!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque