• Nobody here knocking at my door.
    The sound of silence I can't take anymore.
    Nobody ringing my telephone now.
    Oh how I miss such a beautiful sound.

    And I don't even know how I survive.
    I won't make it to the shore without your light.
    No I don't even know if I'm alive.
    Oh without you now.
    This is what it feels like.


    Nothing to hold but the memories and frames
    Oh they remind of the battle I face
    Somebody save me I'm going down


    "Wil je dat ik blijf?''
    ''Nee, ik wil dat je voor eeuwig de mijne zult blijven''




    • Soundtrack •


    •Freya Katy van Asten
    •Start op 17-06-2013
    •Depressie, drama en veel romantiek
    •Gebaseerd op mijn leven
    •Luske


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Lees dit eventjes!

    Als jullie de bovenste link even willen klikken en dan die paar regeltjes even willen lezen.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Hoppa, een nieuw deel online.

    Klik voor het nieuwe hoofdstuk

    Nieuwe abo's, kudo's en reacties zijn motiverend!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik loop achter zie ik wel.
    Hier is hoofdstuk 8:

    Klikken maar ^^


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ook hoofdstuk 9 staat nu online:

    Klik hier voor hoofdstuk 9

    Als je hem wil lezen, neem dan een abo!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Niet zo erg lang hoofdstuk, maar de moeite waard om het te lezen! Het wordt leuker.

    Klik hier voor hoofdstuk 10


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Een nieuw hoofdstuk!

    Klik hier voor Hoofdstuk 11


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician