• Heyy,
    Ik weet niet waarom maar ik zit er al jaren over te denken om eens latijns te studeren, en dan zie ik wel van die aantrekkelijke prijzen met "slaag garanties" staan maar zijn deze studies werkelijk het geld waard en leer je er ook echt iets nuttigs van?
    Ik had namelijk bij een site genaamd laudius zo een pakket gezien waar je en docentenhulp kon krijgen en echte boeken kon bestellen.
    Heeft iemand hier ervaringen met deze of andere talenstudies die ze online hebben genomen?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb een cursus Zweeds gedaan bij de NTI, zeer tevreden over. Wel prijzig, maar het is het geld zeker waard. Ik weet alleen niet of je daar ook Latijn kan doen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2017 - 17:06 ]


    oi, suzy

    Je eerste les: het is Latijn in plaats van Latijns. :Y)

    Ik heb verder niet veel ervaring met online cursussen, maar ik weet wel dat zo'n cursus echt niet makkelijk is. Het is toch een soort mini-studie waar je veel tijd aan kwijt bent. ^^


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Je eerste les: het is Latijn in plaats van Latijns. :Y)

    Ik heb verder niet veel ervaring met online cursussen, maar ik weet wel dat zo'n cursus echt niet makkelijk is. Het is toch een soort mini-studie waar je veel tijd aan kwijt bent. ^^


    Ik mag toch hopen dat er in de eerste les toch iets meer dan dat word geleerd xD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb goede ervaringen met de website voor taalcursussen van http://www.talendomein.nl/ daar hebben ze volgens mij ook een kleine cursus Latijn. Prijzen zijn een stuk lager. Je kan dan beoordelen of het je bevalt om deze taal te leren. Succes kasz.

    Ik gebruik een app van duolingo en memerise om Japans te leren, werkt prima zat en je hoeft er niks voor te betalen ook hihi


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Als je goed engels kan is het ook een tip om (ietwat illegaal) een " gratis" talencursus te donwloaden op piratebay? Of een andere/betere download website. Meestal gebruiken die als moedertaal engels.


    I can't stop 'til the whole world knows my name