• Hey,

    Ik ben opzoek naar een cover voor een nieuwe RPG.
    Natuurlijk moet je het niet zomaar doen, ik geef de beste cover namelijk 9 credits.
    Het is omdat ik het echt nodig heb en er zelf behoorlijk in faal. Ja, ik heb al geprobeerd.
    Met de 9 credits kan je dus, indien je dat wilt, iets in de spotlight zetten of sparen, het maakt me dus niet uit.
    Ik geef jullie ook de kans om me te verrassen, dus je mag echt doen wat je wilt en zelf opzoek gaan naar geschikte afbeeldingen.

    Wat ik graag in mijn cover wil hebben:

    • Iets dat op een spookstad lijkt.
    • Een meisje dat angstig kijkt of vlucht.
    • Een geest.
    • De titel: Haunted.
    • En het moet een enge, lugubere sfeer hebben...Iets in de richting van horror.



    Er is echter wel een klein addertje, de deadline is vandaag om stipt 12 uur 's nachts.
    Ik zou zeggen, doe je best and make me happy :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.



    Oke heel erg mislukt maar nou ja :)

    & Ramsays : die is facking mooi D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb twee versies. De achtergrond is geen stad, maar ik vond dit ook wel leuk... als je écht een stad wilt, moet je het zeggen, want dan pas ik het aan!

    Versie 1:



    Versie 2:



    Ik zou graag willen weten wat je er van vindt. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    http://tinypic.com/r/332qx60/5


    Love is louder than the pressure to be perfect

    [url=http://pizap_gallery.s3.amazonaws.com/users/100005497804594/medium/pizap.com10.45760825136676431371668847885.jpg] Wat vind je van deze??[/url]


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...

    Wat voor leeftijd heeft het meisje? En wat voor kleur haar (en hoelang? Kan ik er rekening mee houden :)

    Laconiek schreef:
    Wat voor leeftijd heeft het meisje? En wat voor kleur haar (en hoelang? Kan ik er rekening mee houden :)

    Dat maakt echt niets uit, als het maar geen kind is, liever jongvolwassen



    .
    Ik heb twee versies. De achtergrond is geen stad, maar ik vond dit ook wel leuk... als je écht een stad wilt, moet je het zeggen, want dan pas ik het aan!

    Versie 1:



    Versie 2:



    Ik zou graag willen weten wat je er van vindt. :Y)

    Ik vind ze al wel leuk, net als sommige anderen die ik hier al gezien heb.
    Maar zoals ik al zei, wacht ik nog tot 12uur vannacht.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Ik vind ze al wel leuk, net als sommige anderen die ik hier al gezien heb.
    Maar zoals ik al zei, wacht ik nog tot 12uur vannacht.

    Okido, achtergrond dus zo houden? c:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 21:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Deze twee zijn mijn eerste covers.
    What do you think?



    and



    Kritiek is welkom! En wilt iemand mij een pb sturen met wie d'r heeft gewonnen?
    Cause i'm curious :Y)


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Ik ga ook nog wat proberen, hopen dat ik het voor 12 uur af heb


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Hoi! Ik heb twee versies voor je gemaakt:
    Met bloed:



    Zonder bloed:



    Ik hoop dat je ze mooi vindt, en ik kan altijd iets wijzigen zoals de tekstkleur of -lettertype.

    x Iris

    Edit: Er is iets misgegaan waardoor hij te licht is en de stad niet meer zichtbaar is. Ik zal kijken of ik het op kan lossen ;D

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 23:14 ]


    Nypmh > Yaspis

    Hier zijn de goede :)

    Met bloed:


    Zonder bloed:


    Nypmh > Yaspis


    Groot


    Groot


    Groot

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 0:09 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Het was niet gemakkelijk, maar ik heb na een moeilijk besluit toch gekozen voor de cover van DrunkenTiger


    Daarom krijgt dit topic trouwens ook een slotje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.