• Hoi,

    Voor Nederlands moesten we weer eens een boekopdracht doen en dit keer heb ik De Test van Joelle Charbonneau gelezen. Nou moeten we voor die opdracht ook een gedicht of een songtekst meenemen naar school dat bij de sfeer van het boek past. Ik hoopte dus dat iemand misschien iets weet wat ik kan gebruiken?

    Voor degenen die het boek niet gelezen hebben: de sfeer is (vind ik) vooral spanning, het gevoel dat je niemand kunt vertrouwen, het gevoel dat je niet veilig bent en het gevoel dat één klein foutje fataal kan zijn.

    Alvast bedankt!


    ''I'm not apologizing for loving you.'' ~KellyHoranXx

    Ik heb het boek ook gelezen (geweldig boek btw) . Miss zou je de Hanging Tree kunnen gebruiken? Dat liedje begint ook mooi,maar een beetje raar en wordt steeds vreemder en spannender.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one



    En anders kun je altijd even de tracklists van Pretty Little Liars doorkijken!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2015 - 11:33 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een erg mooi boek inderdaad (:
    Ik vind Until the End van Breaking Benjamin er wel bij passen, gezien Cia doorgaat tot het eind etc.
    En ik vind BB gewoon fantastisch


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon