• Haunted:

    Stel je voor wat er zou gebeuren wanneer je wakker wordt in een dorp waar je nog nooit van hebt gehoord. Waar vreemde dingen gebeuren vlak onder je neus terwijl je machteloos toe staat te kijken. Deze RPG vertelt het verhaal van een groep mensen die uit hun bedden worden ontvoerd door een hogere macht en die gedwongen worden om, zonder dat ze het zelf beseffen, te buigen onder de zieke spelletjes van de dorpsbewoners. Wat niemand echter weet is dat het dorpje al meer dan eeuwen onbewoond is en dat het een toevluchtsoord is geworden voor de dode zielen die gevangen zitten op aarde. De geesten hebben er voor gezorgd dat mensen wel in het dorpje raken, maar niet kunnen vluchten. Net wanneer het groepje ten einde raad is, krijgt het dorpje bezoek van een hechte vriendengroep die het gewend zijn om op geesten te jagen. Het enige probleem is dat de geesten sterker dan ooit zijn en dit een gevecht op leven en dood wordt. Ze zijn ten dode opgeschreven.



    Regels:

    • Het liefst van al wat ervaren RPG'ers.
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.



    Meedoen kan altijd indien je de regels goed hebt gelezen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam: Is niet verplicht

    Leeftijd:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Hoe lang al dood: Alleen voor de geesten.
    Doodsoorzaak: Alleen voor de geesten.
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Ontvoerde mensen Max 11:

    Vrouwen:
    - Shae Harlow Clegane - Tyrion - (1,1)
    - Adelynn Destiny Prince - Traitor- (1,2)
    - Madison Alaine Quest - Assiduous - (1,3)
    -
    -


    Mannen:
    - Slice Christian Cramer - Infano - (1,3)
    - Jonathan Jerau - Vivoide - (1,4)
    - Lucien Henry Vaughn - Assassin - (1,6)
    -
    -
    -

    Vriendengroepje Max 3:

    Vrouwen:
    -Michelle Isabella Church - Vivoide - (1,2)


    Mannen:
    - David Hugo Grant. - VladiFerr - (1,2)
    - Thomas Stone - Assassin - (1,3)


    Geesten:

    Vrouwen:
    - Callista Aphrodite Lumina - Infano - (1,1)
    - Melissandre Darcy Compton - Tyrion - (1,1)
    - Susan Lily Reid. - VladiFerr - (1,2)
    -
    -


    Mannen:
    - Troy Richard Johnson - Skynight - (1,5)
    -
    -
    -
    -


    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 12:45 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Man in het vriendenclubje
    Naam: Thomas Stone
    Bijnaam: Tommy of Tom, niemand noemt hem Thomas.
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk mét foto:




    Tommy is een relatief slanke jongeman. Hij is niet breed, maar wel lichtelijk gespierd. Hij is ook niet zo heel lang met zijn 1,83. Zijn blanke huid heeft meestal een licht tintje vanwege de zon, waarin hij graag rondloopt. Hij heeft geen enkele tatoeages of piercings, op een kleine oorbel in zijn linkeroor na. Sommigen vinden het ouderwets, maar Tommy vind het geweldig en een beetje eigenzinnig. Het is dan ook geen grote nep diamant zoals je ze vaak ziet, maar een ringetje met een klein, zilveren balletje eraan. Het liefst loopt hij rond in bleke spijkerbroeken en leren jasjes.
    Verder heeft Tom bruin haar, een doodnormale tint. Het is iets langer waardoor hij zijn hand er vaak doorheen haalt. Zijn ogen hebben een diepe, chocoladebruine kleur. Het zijn ogen die spreken, de toegang tot zijn ziel. Zijn ogen lachen altijd mee en Tommy lacht vaak nogal wat af. Hiermee kan hij ook enorm serieus kijken als het moet, je merkt gelijk als er iets is. Hij heeft een redelijk hoekige kaaklijn en een rechte neus. Zijn lippen zijn ietwat aan de smalle kant.
    Innerlijk: Tommy is vaak een echte rebel. Hij houd ervan om expres tegen dingen in te gaan. Hierbij is hij ook vaak onrealistisch en een echte dromer. Hij houd er wel van om wat te filosoferen onder de sterren, bij wijze van spreken. Af en toe kan hij behoorlijk wat macho gedrag vertonen, zeker als hij in de buurt is van meisjes. Vaak haalt hij van alles uit de kast, gewoon om ze te imponeren. Toch is hij wel bijna altijd oprecht. Hij flirt niet met meisjes omdat het kan, het heeft altijd een reden en vaak vind hij ze gewoon erg leuk.
    Over het algemeen is Tom dan ook een vriendelijke jongeman, vooral als hij met vrienden is. Hij houd ervan om ze een beetje uit te dagen of wat extreme dingen te doen en neemt niet snel 'nee' voor een antwoord. Toch is hij heel betrouwbaar en laat hij je niet zomaar vallen. Hij is meestal heel vrolijk, in een goed humeur en erg energiek. Hierdoor wilt hij ook constant dingen doen. Hij praat soms erg veel en word snel erg enthousiast over dingen. Hij is ook echt een doener, soms meer dan een denker, op zijn filosofische momentjes na.
    Natuurlijk heeft hij ook zijn serieuze momenten en als je aan hem vraagt of hij serieus wilt doen, doet hij dat ook. Zelf heeft hij ook zo zijn problemen en word hij af en toe goed chagrijnig. Op zulke momenten mokt hij vooral en praat hij niet zoveel. Hij is heel erg ongezellig en totaal niet actief zoals eerder. Hij is niet bepaald agressief, maar af en toe in zijn verkeerde enthousiasme kan hij verkeerde dingen uitlokken die uitkomen op een gevecht.
    Familie: Thomas heeft gescheiden ouders. Zijn vader heeft een vriendin en zijn moeder is enkele keren getrouwd geweest, maar nu weer alleen. Verder heeft hij nog een oudere zus, iemand die precies tegenovergesteld is van hem. Ze was een cheerleader, haalde altijd goede cijfers en een rustige jongedame. Tommy vind het absoluut niet erg om niet zoals zijn zus te zijn en vind de aandacht die hij hierdoor misloopt van zijn ouders ook niet zo verschrikkelijk. Het geeft hem de ruimte om te doen wat hij zelf leuk vind.
    Extra: Thomas heeft zijn high-school diploma nooit gehaald en verder niet geleerd. Hij werkt zelf als bijbaantje in de supermarkt en woont samen met een paar anderen jongens samen. Hij heeft er wel spijt van, maar kan zo ook leven. Verder heeft hij een voorliefde voor techniek, iets wat hij met zijn baantje niet kan betalen. Hij weet letterlijk alles van de techniek en spullen af die ze gebruiken bij hun onderzoeken.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 18:04 ]


    Your make-up is terrible

    Johnny! :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga toch maar niet meer meedoen, want ik ben weer 's té over enthousiast bezig. Anders verwaarloos ik m'n personage's en dat wil ik niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tyrion schreef:
    Johnny! :Y)


    Yes! Ik kon niets vinden en was al twee dagen aan het zoeken en toen dacht ik; maar een jonge Johnny is overal het antwoord op!


    Your make-up is terrible

    Klaaaar. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Klaaaar. :Y)

    Je staat er bij (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Slice Christian Cramer
    ––––––––––


    Rol: Ontvoerde Jongeren
    Geslacht: Mannelijk

    Naam: Slice
    Roepnaam: Sli, Slice, Cramer
    Volledige Naam: Slice Christian Cramer

    Leeftijd: 21
    Geboortedatum: 3 Augustus 1992

    Familie: Slice wil vrijwel niets van zijn familie weten.

    Innerlijk
    Wanneer andere personen Slice op het allereerste gezicht bekijken, zullen ze hem direct beschrijven als een bad – guy, waar je beter bij uit de buurt kan blijven. Dit komt zowel tot stand door Slice's uiterlijk, maar vooral door de uitstraling die hij om zich heen heeft hangen – alsof hij de gehele wereld aan kan en dat hij voor niets of niemand bang is. Hierdoor lijkt Slice's persoonlijkheid een uit duizenden – kil en gevaarlijk.
    Echter, niets zou minder waar kunnen zijn wanneer personen Slice's persoonlijkheid daadwerkelijk leren kennen. Het afweringssysteem wat hij over zichzelf heeft gehangen is namelijk slechts ontworpen om andere personen van zich af te houden – zodat hij niet nogmaals gekwetst kan worden, wat zijn familie hem verschillende keren heeft gedaan. Hierdoor probeert hij zichzelf te beschermen door zich af te sluiten van andere personen en hun goede bedoelingen – waardoor het voor hem ontzettend moeilijk is om een relatie op te bouwen en deze in stand te houden.
    Slechts een handje vol personen heeft Slice's vertrouwen gekregen – iets wat ze direct kwijt zullen zijn wanneer ze er verkeerd mee omgaan, 'sorry' en 'het spijt me' hebben geen enkele betekenis voor Slice – waar hij dus ook niet voor zal zwichten. In zijn ogen is vertrouwen het allerbelangrijkste wat twee personen met elkaar kunnen delen, waardoor niemand het recht heeft om dat van hem te schaden.
    Wanneer een ander persoon Slice's vertrouwen echter uiteindelijk heeft gekregen, zal hij of zij de daadwerkelijke Slice leren kennen. Op dit moment zal hij namelijk veranderen in een rustig, bezorgd en behulpzaam persoon die alles over heeft voor de personen in zijn nabije omgeving. Slice zal nooit of te nimmer geheimen door vertellen en wordt ontzettend vaak gezien als een 'grote broer'.



    Uiterlijk
    De daadwerkelijke persoonlijkheid van Slice komt in geen enkel opzicht overeen met zijn uiterlijk – wat meer een typische bad – guy uitstraling heeft en hierdoor personen van zich afduwt, maar ook hongerige tienermeisjes naar zich toe trekt. Echter, hier heeft Slice geen enkel oog voor omdat hij van mening is dat een relatie alleen maar kan leiden tot pijn en verdriet.
    De typische bad – guy uitstraling van Slice komt op het eerste gezicht ontzettend naar voren zetten in zijn gezicht – met zijn harde kaaklijn, lichte stoppelbaard van drie dagen en helder, instense blauwe ogen die direct in je ziel lijken te kijken. Dit gaat gepaard met een warrige bos, donkerbruine haren die altijd een out – of – bed look hebben, wat hem verrassend genoeg goed staat en waar hij vrij weinig moeite hoeft te doen. Ten slotte maakt Slice's kledingsstijl zijn imago als bad – guy helemaal af, doordat hij niet te scheiden is van zijn zwarte, leren jack dat precies naar zijn schouders gevormd lijkt te zijn. Daarnaast draagt hij vaak modieuze spijkerbroeken met een wit of zwart shirtje of blouse erop.
    Alhoewel Slice geen persoon is die ontzettend veel aandacht aan zijn uiterlijk besteedt – lijkt hij er op de een of andere manier ieder moment van de dag perfect gestyld uit te zien. Dit geldt ook voor zijn lange, gespierde lichaam – dat hij heeft verworven doordat hij in zijn kinderjaren in een football team heeft gezeten en op top niveau aan het spelen was.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 12:49 ]


    •

    Even een vraagje.
    Ik zat te denken, omdat geesten bijzonder zijn. Kunnen ze dan ook aura's zien??
    Niet dat mensen dat niet kunnen, maar dat ze het echt perfect zien. Iedere kleur. Want sommige mensen zien het vaag. Of voelen allen de aanwezigheid.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 9:54 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Infano schreef:
    Leeftijd: 21
    Geboortedatum: 3 Augustus 1990


    Ik heb een foutje ontdekt. Sorry als je het niet wilt hebben.
    Maar Slice kan niet 21 zijn als hij uit 1990 stamt.
    Dan zal hij 23 moeten zijn. Ik dacht ik zeg het even XD

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 10:27 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:
    (...)

    Ik heb een foutje ontdekt. Sorry als je het niet wilt hebben.
    Maar Slice kan niet 21 zijn als hij uit 1990 stamt.
    Dan zal hij 23 moeten zijn. Ik dacht ik zeg het even XD


    Neee super fijn juist dat je gewoon ales in de gaten houdt.
    Ik heb 't meteen aangepast.
    Rekenen is niet m'n sterkste punt op de zaterdagochtend >_____>.


    •

    Infano schreef:
    (...)

    Neee super fijn juist dat je gewoon ales in de gaten houdt.
    Ik heb 't meteen aangepast.
    Rekenen is niet m'n sterkste punt op de zaterdagochtend >_____>.


    Hahaha, de mijne ook niet. Maar lezen wel XD


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Ik kan helaas niet meer meedoen aan deze RPG.
    Ik mag vanaf volgende week niet meer op het internet, en stel dat ik het wel mag, is het maar voor 15 minuten. Aangezien ik nu actief ben op een andere RPG, wil ik graag de tijd die ik op Internet mag besteden hieraan besteden.
    Het is of helemaal niet meedoen met Haunted of slechte, korte posts. Dan kies ik voor het eerste.
    Het spijt me heel erg, ik ben te enthousiast geweest. Alvast veel RPG plezier toegewenst.


    I will keep watch.

    =( Ik snap het wel
    Veel plezier op je andere RPG Hael


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Dankje! Deze RPG wordt vast goed, dus veel plezer op deze RPG gewenst!


    I will keep watch.

    Rol: Ontvoerde vrouw,
    Naam: Madison Alaine Quest
    Bijnaam: Maddie, Peach (ze heeft een obsessie met perziken).
    Leeftijd: Madison is geboren op 7 februari 1993, ze is dit jaar 20 geworden.
    Uiterlijk mét foto:



    Met haar 1.70 heeft Madison een gemiddelde lengte. Ze is slank en heeft een normale, lichte huidskleur. Haar haar draagt ze iedere dag anders, ligt aan de kleding die ze aanheeft.
    Innerlijk: Madison staat erom bekend dat ze erg wispelturig is. Als ze zeker is van haar doel houd je haar daar niet vanaf, en ze heeft pit. Verder is ze nieuwsgierig en niet bang om mensen te vertellen wat ze denkt. Sommigen zijn blij dat Madison eerlijk is, maar dit kan ook in haar nadeel werken. En hoewel ze heel goed weet dat er mensen zijn die het haar niet in dank afnemen dat ze zo straight to the point is, besteed ze er geen aandacht aan.
    Madison vergeeft snel, maar vergeet nooit. Haar geheugen is uitstekend. Ze is een denker, maar deinst niet terug voor een uitdaging. Ook is ze realistisch, kan ze goed met stress omgaan en weet ze juist te handelen in bijna elke situatie.
    Behalve als er gevoelens mee gaan spelen. Dan heeft ze zichzelf niet meer helemaal in de hand en kan ze de meest onhandige opmerkingen eruit floepen.
    De minpunten van Madison zijn dat ze nogal eens jaloers kan worden, een wrok kan koesteren en dat ze een slecht besef van tijd heeft.
    Familie: Madison is opgegroeid in een rustig gezinnetje bestaande uit een vader, moeder, Madison zelf en haar momenteel twaalfjarige zusje, genaamd Felicity. Sinds bij haar zusje op haar 3e bloedkanker was geconstateerd, werd bijna alle aandacht van haar ouders naar haar toe getrokken. Daardoor is Madison erg zelfstandig en onafhankelijk geworden.
    Extra: Madison heeft geen baan, en daarom woont ze nog bij haar ouders, samen met haar zusje. Daarnaast spreekt ze vloeiend Spaans en Frans, en is de giraffe haar lievelingsdier.

    [Ik hoop dat ie goed is..?]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 14:45 ]


    What’s tasty in Busan?