• Haunted:

    Stel je voor wat er zou gebeuren wanneer je wakker wordt in een dorp waar je nog nooit van hebt gehoord. Waar vreemde dingen gebeuren vlak onder je neus terwijl je machteloos toe staat te kijken. Deze RPG vertelt het verhaal van een groep mensen die uit hun bedden worden ontvoerd door een hogere macht en die gedwongen worden om, zonder dat ze het zelf beseffen, te buigen onder de zieke spelletjes van de dorpsbewoners. Wat niemand echter weet is dat het dorpje al meer dan eeuwen onbewoond is en dat het een toevluchtsoord is geworden voor de dode zielen die gevangen zitten op aarde. De geesten hebben er voor gezorgd dat mensen wel in het dorpje raken, maar niet kunnen vluchten. Net wanneer het groepje ten einde raad is, krijgt het dorpje bezoek van een hechte vriendengroep die het gewend zijn om op geesten te jagen. Het enige probleem is dat de geesten sterker dan ooit zijn en dit een gevecht op leven en dood wordt. Ze zijn ten dode opgeschreven.



    Regels:

    • Het liefst van al wat ervaren RPG'ers.
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.



    Meedoen kan altijd indien je de regels goed hebt gelezen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam: Is niet verplicht

    Leeftijd:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Hoe lang al dood: Alleen voor de geesten.
    Doodsoorzaak: Alleen voor de geesten.
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Ontvoerde mensen Max 11:

    Vrouwen:
    - Shae Harlow Clegane - Tyrion - (1,1)
    - Adelynn Destiny Prince - Traitor- (1,2)
    - Madison Alaine Quest - Assiduous - (1,3)
    -
    -


    Mannen:
    - Slice Christian Cramer - Infano - (1,3)
    - Jonathan Jerau - Vivoide - (1,4)
    - Lucien Henry Vaughn - Assassin - (1,6)
    -
    -
    -

    Vriendengroepje Max 3:

    Vrouwen:
    -Michelle Isabella Church - Vivoide - (1,2)


    Mannen:
    - David Hugo Grant. - VladiFerr - (1,2)
    - Thomas Stone - Assassin - (1,3)


    Geesten:

    Vrouwen:
    - Callista Aphrodite Lumina - Infano - (1,1)
    - Melissandre Darcy Compton - Tyrion - (1,1)
    - Susan Lily Reid. - VladiFerr - (1,2)
    -
    -


    Mannen:
    - Troy Richard Johnson - Skynight - (1,5)
    -
    -
    -
    -


    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 12:45 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    VladiFerr schreef:
    Even een vraagje.
    Ik zat te denken, omdat geesten bijzonder zijn. Kunnen ze dan ook aura's zien??
    Niet dat mensen dat niet kunnen, maar dat ze het echt perfect zien. Iedere kleur. Want sommige mensen zien het vaag. Of voelen allen de aanwezigheid.


    Als je dat wilt mag dat van mij.
    Alleen zou ik persoonlijk zulke dingen niet beschrijven aangezien ik daar echt niets van ken.



    Nog 6 mannen voordat er weer vrouwen mogen meedoen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)

    Als je dat wilt mag dat van mij.
    Alleen zou ik persoonlijk zulke dingen niet beschrijven aangezien ik daar echt niets van ken.



    Nog 6 mannen voordat er weer vrouwen mogen meedoen.


    Dan schrijf ik dat in sommige stukjes. Ik weet er namelijk best veel van af omdat ik het vaag kan zien en voelen. :$


    "Rebellion's are build on hope"

    Ag ik geest man reseveren


    Mijn geheim is geheim

    Bbrother schreef:
    Ag ik geest man reseveren

    Als je ervaring hebt met RPG's mag dat ja (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Ontvoerde man
    Naam: Jonathan Jerau
    Bijnaam: J.J.

    Leeftijd: 28
    Uiterlijk mét foto:


    J.J. is 1,83 en daarmee niet heel erg lang. Hij is subtiel gespierd. Hij heeft een licht getinte huid. Zijn donkere haar zit altijd in de war.
    Innerlijk: J.J. is sociaal. Hij heeft een goed gevoel voor humor. Hij heeft een hekel aan autoritair gedrag en probeert ook zoveel mogelijk te voorkomen dat hij zich zo gedraagt. Hij is avontuurlijk aangelegd en is niet snel bang. Hij kan in de gevaarlijkste situaties kalm blijven. J.J. heeft een groot rechtvaardigheidsgevoel maar kan hier in doorschieten, hij heeft dan ook een strafblad omdat hij hierdoor al verscheidene keren in een gevecht terecht is gekomen.
    Hoe lang al dood: /
    Doodsoorzaak: /
    Familie: J.J. heeft een drie jaar oudere zus - Caroline - met wie hij een erg goede band heeft. Hoewel Caroline een heel goede band met hun ouders heeft J.J. die absoluut niet. De laatste keer dat hij zijn ouders zag vertelde zijn vader dat hij een hekel aan hem had en probeerde hem neer te schieten, sinds die kerst - zes jaar geleden - hebben ze geen contact meer.
    Extra: J.J. was oorspronkelijk een marinier maar door een verwonding die zijn werk onmogelijk maakte is hij zijn droom gaan volgen en docent geschiedenis geworden.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Tyrion schreef:
    (...)
    Als je ervaring hebt met RPG's mag dat ja (:
    ja ik heb ervaring


    Mijn geheim is geheim

    Rol: Geest man
    Naam: Xavier Gonzalez
    Bijnaam: Is niet verplicht

    Leeftijd:16
    Uiterlijk mét foto:


    Xavier ziet er een beetje uit als een nul maar hij is erg lief en zorgzaam.
    Xavier is met zijn bruine ogen heel dominant. Ook heeft hij bruin haar waardoor veel mensen zeggen dat hij slim is. Hij kleedt zich heel erg kleurig hij houdt van allerlei verschillende kleuren zijn lievelingskleur is oranje.
    Innerlijk: Xavier was heel lief maar sinds hij dood is is ie heel gemeen. Hij is toen hij geest was erachtergekomen dat veel mensen over hem roddelden. Hij is daarom zo kwaad geworden dat hij nu alleen maar mensen pijn wilt doen. Xavier reageert erg kortaf naar mensen toe. Hij is erg slim hij bedenkt steeds meer trucjes om mensen te mishandelen.

    Hoe lang al dood: 35 jaar
    Doodsoorzaak: Xavier was met een paar vriendinnen op stap. Toen ze eenmaal thuiskwamen was het licht kapot. En Xavier wou stoer doen door het wel eventjes te maken. Hij was alleen vergeten de stroom eraf te halen toen is hij geelektrocuteerd. Sindsien wilt hij niks meer met stroom te maken hebben ook niet als geest.
    Familie: Xavier is opgegroeid door zijn oma. Zijn ouders zijn omgekomen in een auto ongeluk toen Xavier 2 jaar was. Hij heeft 1 grote zus maar die was verhuisd naar Peru om bij haar nieuwe vriend te wonen.
    Extra: Xavier had een groot geheim hij was biseksueel hij heeft het tegen niemand verteld ook niet toen hij dood was

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 23:06 ]


    Mijn geheim is geheim

    Misschien een hele rare vraag, maar waarvoor zijn die (1,1) en (1,2)?


    What’s tasty in Busan?

    Foirne schreef:
    Misschien een hele rare vraag, maar waarvoor zijn die (1,1) en (1,2)?

    Het eerste cijfer staat voor het topic en het tweede cijfer voor de pagina.
    Zo kunnen de personages sneller worden teruggevonden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh op die manier. Slim, heb ik nog nooit bij andere topics gezien. :Y)


    What’s tasty in Busan?

    Foirne schreef:
    Oh op die manier. Slim, heb ik nog nooit bij andere topics gezien. :Y)

    Er zijn nog mensen die het doen hoor (:
    Ikzelf heb het ook afgekeken. :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Er zijn nog mensen die het doen hoor (:
    Ikzelf heb het ook afgekeken. :3


    Haha dat kan ik me voorstellen! Ik deed een tijdje geleden mee met een THG topic, echt een ramp om daar die goede personages terug te vinden >.< (kon ook aan mij liggen trouwens..)
    ik heb echt heel erg veel zin in deze RPG, ik heb nu 'officieel' vakantie, dus ik ga er helemaal voor. (: Starten we pas als alle rollen in zijn gevuld? Of wanneer er wat meer mannelijke ontvoerde mensen/geesten zijn? Anders wil ik me wel opofferen om ook nog een rol van een mannelijke geest op me te nemen, maar dan weet ik niet of de post zo spectaculair gaan worden..


    What’s tasty in Busan?

    kan ik een mannelijke geest reserveren? Maar dit zou ik alleen doen als de mannelijke geest een jong kind is...

    Skynight schreef:
    kan ik een mannelijke geest reserveren? Maar dit zou ik alleen doen als de mannelijke geest een jong kind is...

    Geen probleem, het is juist leuk dat er meerdere leeftijden zijn.
    Ik zet je er dadelijk, net als de anderen, er bij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Klaar c: staat op pagina 1


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.