• I'm a killer FT Malik



    "Don't judge my choices if you don't understand my reasons"


    "I want to spent every socond with you"




    Prologen:

    *Scarlett*

    Vandaag was er zo een familie diner gepland. Mijn vader vond dat zo belangrijk. Hij wou per se dat iedereen kwam. Eenmaal in het restaurant at ik aan mijn gerecht. Heel chique allemaal. Netjes sneed ik mijn kip. Ik was opgegroeid in een rijk gezin. Dus ik heb ook allemaal geleerd hoe ik netjes moet eten en moet gedragen. Ik vond het niet zo fijn. Wie eet er nou boontjes met mes en vork? Het kon echt niet meer. Na een half uur te hebben geworsteld met mijn kip en met mijn mes en vork nam ik een besluit. ‘Vader, ik ga naar buiten voor frisse lucht’ zei ik deftig. Ik moest mijn vader altijd zo aanspreken. Hij knikte kort. Ik liep naar de deur om naar buiten te gaan. Buiten was het donker. De lantarenpalen, sterren gaven licht. Er stonden veel auto’s geparkeerd. Mijn lange bruine haren waaiden uit model door de wind. Wat me opviel bij de hoek zag ik een jongen. Niet zo maar een jonen. Een jongen dat straalde al het donker was, wat me deed voelen dat hij iet voor me betekende. Hij rookte. Wat me opviel is dat hij helemaal alleen was. Voor dat ik het wist keek hij me aan. Zijn ogen bleven in de mijne haken.
    Dit was het begin van mijn leven.


    $Zayn$

    Het was frisse avond, de jongen en ik hadden geld gestolen van een oma die met een rollator reed. Ik zie het helemaal voor me, De vrouw viel op de grond. Ik moest zeggen voor een oude vrouw was ze best wel rijk. Met het geld wat we hebben gejat besloten we om uit eten te gaan. Gewoon naar een restaurant. Lekker herrie schoppen bij al die deftige mensen. De enige wat ze doen is zich aanstellen over hun haar, over kleding echt alles. In het restaurant hadden we iets simpels gehaald, omdat alles heel duur was. Mijn vrienden Jamal,Aqib,Zakaria waren naar de cafe gegaan om meisjes te regelen voor hu zelf. Ik was niet geïnteresseerd in meisjes alleen geld. Geld is belangrijk. Geld is alles. Ik nam plaat op een hekje. Ik stak een sigaretje aan. In mijn andere hand telde ik het geld wat ik vandaag gewonnen hem. Ik deed heel vaak mee aan poker en aan gokken. Ik was de beste! Het waaide opeens heel hard. Ik draaide me om en zag een meisje, haar haren waaide alle kanten op door de enorme wind. Een aantal seconden bleef ik haar strak in der ogen aankijken

    -
    He doens't know that i exist • Malik




    I think about us a lot...... even when us doesn't exist



    Proloog:


    Yasmin



    My live is always the same
    I am just a shy girl
    Talk to no one
    be unhappy
    Always alone
    People laugh
    I am quit
    Just a normal shy girl

    Everyday it's the same..


    Live is what you make, so make it beautiful