• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          • Wolfheart | Jack Ryan Gather.
          • Macabre | Adelyn Raven Cavett 08.07 tot 21.07

    • Frodo | Samantha Lockwood 30.06 t/m 10.07
          • Lizor | Quinn Tereza Cole. 11.07 tot 26.07
          • Crave | Scarlett Bennett 14.07 t/m 11.08

    • Lolicia | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • TicTac | Timo Jefferson 11.07 tot 21.07
          • notyourhero | Matt Davidson Luhrs.
          • Pom | Désirée Aelita Winfrith.


    NEW TOPIC


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 20:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lizorrr, ik heb eindelijk gereageerd [:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Ik heb een stukje geschreven : ) Hoop dat je er wat mee kunt. zo niet, laat even weten dat pas ik het aan!

    Oke! Ik ga nu effe kijken :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oke! Ik ga nu effe kijken :Y).


    Top!! : )


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Top!! : )

    Oké, ik heb 'm gelezen, maar denk je niet dat de werknemers alle (gevaarlijke) spullen, zoals een pistool, van de patiënten hebben afgepakt? Voor de rest is 'ie goed hoor! Vind je 't erg dat ik nog even op een antwoord van Wolfheart wacht? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oké, ik heb 'm gelezen, maar denk je niet dat de werknemers alle (gevaarlijke) spullen, zoals een pistool, van de patiënten hebben afgepakt? Voor de rest is 'ie goed hoor! Vind je 't erg dat ik nog even op een antwoord van Wolfheart wacht? :].

    Dat heb ik ook vermeld, ja. Elke patiënt zijn kleding én spullen zijn afgepakt! Het enige wat ze hebben, is het ziekenhuishemd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oké, ik heb 'm gelezen, maar denk je niet dat de werknemers alle (gevaarlijke) spullen, zoals een pistool, van de patiënten hebben afgepakt? Voor de rest is 'ie goed hoor! Vind je 't erg dat ik nog even op een antwoord van Wolfheart wacht? :].


    Hij heeft geen pistool. Hij heeft een lat afgebroken van de lijst die op zijn kamer staat (zie foto). Die bedoelde ik met wapen. Maar dat heb ik allemaal beschreven in mijn eerste post : ) Maar als je daar niks mee kan of niet goed vind moet je het zeggen want dan pas ik het aan.
    En is goed hoor.. hahaha,


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Ik heb gepost (;


    26 - 02 - '16

    Iemand voor Quinn? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Iemand voor Quinn? (:


    Scarlett zit nog opgesloten met Quinn ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Scarlett zit nog opgesloten met Quinn ><

    Huh? ik dacht dat jij al weggehaald was, oeps my bad... ik ga nu reageren ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb het de komende dagen een beetje druk vandaar dat de kans groot is dat ik niet kon posten --'


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik weet dat het vakantie-tijd is, maar degenen die kunnen reageren, willen die dat doen? Of in elk geval rekening mee houden? :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gaat deze RPG nog verder...? Ik hoop echt van wel.. :]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    Gaat deze RPG nog verder...? Ik hoop echt van wel.. :]

    Dat is wel de bedoeling ja. Ik had hier geschreven dat er ook op de posts gelet moet worden, dus het ligt eraan of jullie schrijven of niet. Ik kan niet voor jullie personages schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat is wel de bedoeling ja. Ik had hier geschreven dat er ook op de posts gelet moet worden, dus het ligt eraan of jullie schrijven of niet. Ik kan niet voor jullie personages schrijven.


    Mijn personage is ook nog in afwachting van een reactie... ;]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.