• Na Pinkpop is het natuurlijk weer tijd om alle verstijfde spieren los te gooien en alle net hervatte stemmetjes weer volledig weg te schreeuwen op GMM - Nu nog maar een paar dagen verwijderd van een geweldig begin!
    Wie van Q gaan er ook allemaal en kan ik "taggen" op het veld of de camping? :Y)


    Til hug og blod.

    Ik wilde er naartoe, maar ik had geen geld. En ik ben ook nog geen 16 :l

    Lolnope, not going.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sofinite schreef:
    Ik wilde er naartoe, maar ik had geen geld. En ik ben ook nog geen 16 :l


    So? Ik heb ze veel jonger dan 16 rond zien lopen. :'D
    Maar zonder geld wordt het lastiger, ja. :Y)


    Til hug og blod.

    Nierika schreef:
    (...)

    So? Ik heb ze veel jonger dan 16 rond zien lopen. :'D
    Maar zonder geld wordt het lastiger, ja. :Y)


    Op de site staat dat je dan een begeleider van 18+ nodig hebt, het zou er ook niet moeilijk zijn om er een te vinden (mijn plan was om aan een random persoon te vragen of hij kon doen alsof ik bij hem hoorde) en ja, zonder geld wordt het moeilijk :')

    Sofinite schreef:
    (...)

    Op de site staat dat je dan een begeleider van 18+ nodig hebt, het zou er ook niet moeilijk zijn om er een te vinden (mijn plan was om aan een random persoon te vragen of hij kon doen alsof ik bij hem hoorde) en ja, zonder geld wordt het moeilijk :')


    Heh, ik zou het behoorlijk lachwekkend vinden als ik met een stoet van 20/25 kinderen aan zou kunnen komen lopen. 'Waar is dat feestje?'
    Goed opletten op de blik van de beveiliging, jongens. :Y)


    Til hug og blod.

    Bump - Omdat het nu bijna is en ik nieuwsgierig ben of er nog meer Q'ers gaan. :Y)


    Til hug og blod.

    Kon ik maar gaan.. Maar no moneyz.
    Ik ga al naar Londen en naar Turkije of Spanje. Dusja.. Verder zit ik zonder werk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Kon ik maar gaan.. Maar no moneyz.
    Ik ga al naar Londen en naar Turkije of Spanje. Dusja.. Verder zit ik zonder werk.


    Bitch, please... Ik ga mee! :Y)


    Til hug og blod.

    Late reactie maar goed :p ik was er :)


    Love your life

    Ik haat het dat ik geld uitgeef zodra ik het heb, dat ik geen baan heb en dat ik nooit van m'n ouders ga mogen.


    26 - 02 - '16