• Volgens mij was er nog geen topic over deze geweldige serie, dus ik vond dat het tijd was om er maar eens één aan te maken. :Y)



    Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel Sherlockians er hier op Quizlet rondzwerven en of ze er eigenlijk wel zijn, daarom maak ik even dit topic aan. ^^
    Voel je vrij om hier van alles en nog wat over Sherlock te dumpen!

    Iemand enig idee wat het meest recente nieuws over seizoen 3 is?





    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ehm ik ben geen sherlockian (mijn zus heeft me letterlijk verboden het te kijken omdat het al haar favoriete serie is) maar ik heb een tumblr dus ik weet dat seizoen 3 iop 24 november uitkomt, en dan sherlock toch niet dood is ;P en er zijn mensen die zeggen dat John getrouwd is.. maar ik weet niet of dat waar is.. en verder weet ik het niet echt :S


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Sherlockian meldt zich. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ChetUbetcha schreef:
    ehm ik ben geen sherlockian (mijn zus heeft me letterlijk verboden het te kijken omdat het al haar favoriete serie is) maar ik heb een tumblr dus ik weet dat seizoen 3 iop 24 november uitkomt, en dan sherlock toch niet dood is ;P en er zijn mensen die zeggen dat John getrouwd is.. maar ik weet niet of dat waar is.. en verder weet ik het niet echt :S


    Nee, dat begreep ik wel van de cliffhanger, dat Sherlock niet dood was ;p. Maar 24 november dus? Man, wat duurt dat nog lang. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Square schreef:
    Sherlockian meldt zich. *O*



    Yaaaaaaay! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ChetUbetcha schreef:
    ehm ik ben geen sherlockian (mijn zus heeft me letterlijk verboden het te kijken omdat het al haar favoriete serie is) maar ik heb een tumblr dus ik weet dat seizoen 3 iop 24 november uitkomt, en dan sherlock toch niet dood is ;P en er zijn mensen die zeggen dat John getrouwd is.. maar ik weet niet of dat waar is.. en verder weet ik het niet echt :S


    Ik val mijn zusje juist altijd net zo lang lastig met mijn favoriete series tot ze zelf ook gaat kijken. :'D
    Maar inderdaad, voor zover ik weet staat het begin van het derde seizoen vast op 24 november dit jaar.
    Per aflevering is er een woord als spoiler gegeven (rat, wedding, bow). Er is ook een foto getweet die bij de tweede aflevering zou horen met de tekst "lovely day for a wedding". Bovendien heet die tweede aflevering The Sign of Three en in ACD's originele canon is The Sign of Four het verhaal waarin John zijn toekomstige vrouw ontmoet, Mary Morstan. Het is dus best mogelijk dat hij trouwt. Ik hoop alleen echt dat Molly niet Mary blijkt te zijn, zoals sommige theorieën voorstellen. Molly is awesome, maar dat lijkt me een beetje vreemd. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yaaaaaaay! ;D




    Voor twee volwassen mannen die zich bezighouden met seriemoordenaars giechelen ze toch best wel veel. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaaaa Sherlock 8D Het werd eens tijd :')
    Mijn duizenden Sherlock gifs staan op mijn laptop en die werkt slecht, dus meh :l


    Caution first, always.

    Square schreef:
    (...)

    Ik val mijn zusje juist altijd net zo lang lastig met mijn favoriete series tot ze zelf ook gaat kijken. :'D
    Maar inderdaad, voor zover ik weet staat het begin van het derde seizoen vast op 24 november dit jaar.
    Per aflevering is er een woord als spoiler gegeven (rat, wedding, bow). Er is ook een foto getweet die bij de tweede aflevering zou horen met de tekst "lovely day for a wedding". Bovendien heet die tweede aflevering The Sign of Three en in ACD's originele canon is The Sign of Four het verhaal waarin John zijn toekomstige vrouw ontmoet, Mary Morstan. Het is dus best mogelijk dat hij trouwt. Ik hoop alleen echt dat Molly niet Mary blijkt te zijn, zoals sommige theorieën voorstellen. Molly is awesome, maar dat lijkt me een beetje vreemd. :/


    Dat heb ik ook gezien ja, die spoiler woorden. Ik vind alleen niet dat John moet trouwen. (cat)


    @ de gif. Oh die scène was echt hilarisch, ik kwam niet meer bij. XD 'Are you wearing any pants?' 'No.'


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 15:32 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eindelijk een topic! Sherlock is awesome :Y)

    Ik ben net klaar met season 1. And I love it!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Yaaaay nog meer fans! *O*
    So, wat is jullie favoriete episode? :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hehe, ik heb er al wel 's van gehoord en ik wilde ermee beginnen om te kijken, maar heb het nog steeds niet gedaan. Ik vergeet het telkens. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SHERLOOOOOCK
    *hyperventilatie*
    Jupp hier is iig 1 sherlockian. Omg en ik ship Johnlock

    .
    Ik zat net te denken om een Johnlock ship topic te maken... weet alleen niet of die vol zou komen.

    O en mijn favo aflevering is waarschijnlijk the Hounds of the Baskervilles.
    Daar zijn Sherlock en John zo lief :3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 10:51 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    I am Sherlocked!!!
    niet zo'n beetje ook, ik heb alle twee de series binnen een maand meerdere keren gezien (4 :$)
    op youtube kan je allemaal filmpjes kijken van de acteurs die dan iets zeggen over de nieuwe serie, zoals molly die zegt dat ze belangrijker gaat worden in het verhaal en dat John inderdaad misschien gaat trouwen...
    maar ook in de boeken maakt dat niet veel uit, alleen in de films van RDJ is Mary ook echt belangrijk.
    Dit maakt Johnlock natuurlijk wel onmogelijk...
    John: "If anyone would want to believe me: I am not actually gay"
    Irene: "Well I am, and look at us both."
    -Sherlock 2x01


    She might be just a few planks and a sail, but she's mine - Captain Hook (ouat)