• Ik heb een leuk spel!

    Bijvoorbeeld: Ik zeg>

    Toen je klein was...
    keek je ook naar druppels op het raam van de auto als het regende, en deed je alsof ze een race hielden.

    De ander zegt: Waar / Niet Waar
    Toen je klein was... blabla

    De laatste:

    Scorpia schreef:
    Niet waar.
    Toen je klein was, zoog je uit je duim.


    Some people are art and do art at the same time

    Niet waar xD

    Toen je klein was vond je jezelf heel erg stout en stoer als je heel snel en heel vaak "Heks" achter elkaar zei xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Waar

    toen je klein was was je echt heel populair als je een mobieltje had.


    May StarClan light your path.

    Niet waar, ik heb eigenlijk niemand gekend die al heel jong een mobiel kreeg.

    Toen je klein was wilde je altijd twee vijftig cent munten in plaats van een één euro munt, omdat je dan meer had.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Waar (cat)

    Toen je klein was vond je je middelvinger uitsteken heel stoer.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waar.

    Toen je klein was, vond je je tong uitsteken even beledigend als je middelvinger opsteken. xD


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Euh.. Nope..

    Toen je klein was, was je bang in het donker.


    • A dream is only a dream.. until you decide to make it real •

    Waar

    Toen je klein was ging je angstig onder je bed kijken nadat je een horror had gezien want anders zou er een monster onder je bed liggen

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 9:08 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ehm.. Ik heb een hoogslaper, dus ik weet niet echt :/ haha ^^ dat 'zie' je toch? Dus nee denk ik.

    Toen je klein was, was je cerslaafd aan zoet. Miss nu zelfs nog (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waar, nogsteeds (: (Hoe weet jij dat O.O xd)

    Toen je klein was deed je s'avonds het licht uit en sprintte je naar je bed, alsof iemand je wou vermoorden, en sprong op je bed zodat niemand je voet kon pakken.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 16:08 ]


    May StarClan light your path.

    Dat doe ik nu nog steeds :Y).

    Toen je klein was zong je maar wat niet-bestaande woorden zodra er een Engels liedje opkwam.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Waar! Als dat tegenwoordig bij mij gebeurt dan doe ik alsof ik een remix maak van t liedje ;)

    Toen je klein was zat je in een clubje, bijvoorbeeld 'De koele kids club' alleen beste vrienden mochten erin en als je erin wilde als buitenstaander/onbekende dan moest je een opdracht doen

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:29 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nope? Haha :') iemand anders wel dan? ;o

    Toen je klein was dacht je dat je 'hip' of 'cool' was, omdat je de 'rages' 'volgde', bv, Didle blaadjes, tattoo's, armbandjes, etc.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nope

    Toen je klein was dacht je dat Afrika en Amerika naast elkaar lagen door het liedje van K3


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Haha jaa ;)

    Toen je klein was hoopte je het einde van de regenboog te vinden zodat je een pot met goud had


    Everything is possible,you just had to believe

    Niet waar.

    Toen je klein was tekende je op alles wat je tegenkwam.


    wat was dit ookalweer