• Sorry als het fout staat. :x

    Oké, ik heb voor het weekend dat gratis Sims geval gedownload. Ben daarna een weekend weggeweest blabla. En ik ben inmiddels weer terug, maar de laptop vertoont kuren. Aangezien het laatste ''rare'' wat ik gedaan heb, de Sims downloaden was, gok ik erop dat dat de boosdoener is.
    Dus wat wilde ik doen: De Sims verwijderen, daarna Silverlight en daarna dat Origin geval.
    De Sims verwijderen ging nog wel, maar Silverlight al niet meer. Origin heb ik nog niet geprobeerd. De laptop wil helemaal niet uit en andere dingen lukken ook niet. Het enigste wat ik nog kan is een virusscanner erover heen gooien en internetten. Meer dingen zijn gewoon niet mogelijk.

    Kan iemand me alsjeblieft helpen dit op te lossen? :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ga ermee naar de winkel, meer kan ik helaas niet zeggen :s


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    Ga ermee naar de winkel, meer kan ik helaas niet zeggen :s


    +Ik ga nu ook maar snel sims van mijn laptop afgooien, omdat dit me toch wel ergens bang maakt dat mijn laptop zo ook dood is. ;x

    Oh, ik bedenk nu dat je hem misschien naar 'fabrieksstand' of zo kan zetten? Dan gooit hij er volgens mij alles vanaf en is hij zoals je hem in het begin kreeg. Al vraag ik me af of je daar gelukkiger van word.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 15:26 ]


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    +Ik ga nu ook maar snel sims van mijn laptop afgooien, omdat dit me toch wel ergens bang maakt dat mijn laptop zo ook dood is. ;x


    Nouja, misschien dat jouw laptop het wel aan kan, maar die van mij niet.

    Mijn moeder zei ook al dat mijn zus om deze reden nooit de Sims op mama's computer mocht doen en dat ze er een speciale computer voor moest aanschaffen. :/ Hmpf.. Komt ze laat mee tegen mij, want ik wist dit dus niet, lol.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    +Ik ga nu ook maar snel sims van mijn laptop afgooien, omdat dit me toch wel ergens bang maakt dat mijn laptop zo ook dood is. ;x

    Oh, ik bedenk nu dat je hem misschien naar 'fabrieksstand' of zo kan zetten? Dan gooit hij er volgens mij alles vanaf en is hij zoals je hem in het begin kreeg. Al vraag ik me af of je daar gelukkiger van word.


    Fabrieksstand? Waar moet je dat doen?
    Weet je linksonderin die knop die ''startknop'' (ik gok dat het zo heet)? Helemaal NIETS van wat daar staat kan ik op klikken. Ik kan alleen op de dingen klikken die op mijn bureaublad staan... :/

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 15:28 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm, ik betwijfel dat dit komt door de Sims/Silverlight/Origin. Ik heb alles (behalve Sims) op mijn laptop staan en een spel dat een laptop kapot zou maken is een vreemd iets. Te vreemd zelfs.

    Ik raad je aan om de systeemherstelpunten te gebruiken om te kijken waaraan het nu echt ligt. Deze worden, normaliter, gemaakt zodra een programma wordt geinstalleerd. Hier kun je vinden hoe je het moet doen op Windows 7 (Windows 8 werkt hetzelfde).

    Gewoon net zo lang blijven doen totdat je laptop weer werkt zoals het hoort :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Hmmm, ik betwijfel dat dit komt door de Sims/Silverlight/Origin. Ik heb alles (behalve Sims) op mijn laptop staan en een spel dat een laptop kapot zou maken is een vreemd iets. Te vreemd zelfs.

    Ik raad je aan om de systeemherstelpunten te gebruiken om te kijken waaraan het nu echt ligt. Deze worden, normaliter, gemaakt zodra een programma wordt geinstalleerd. Hier kun je vinden hoe je het moet doen op Windows 7 (Windows 8 werkt hetzelfde).

    Gewoon net zo lang blijven doen totdat je laptop weer werkt zoals het hoort :Y)


    Ik zal eventjes kijken, dankjewel!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Fabrieksstand? Waar moet je dat doen?
    Weet je linksonderin die knop die ''startknop'' (ik gok dat het zo heet)? Helemaal NIETS van wat daar staat kan ik op klikken. Ik kan alleen op de dingen klikken die op mijn bureaublad staan... :/


    Dat weet ik eigenlijk ook niet meer. Mijn vorige laptop crashte echt totaal en toen kreeg ik een lichtblauw scherm waar ik op moest klikken of zo. Veel heeft het niet geholpen, ik was alles kwijt en mijn laptop was 2 dagen erna alsnog kapot. :c


    wat was dit ookalweer

    Papa zit momenteel achter de laptop te zoeken naar een probleem. Maar hij kan schijnbaar niet eens meer typen... :/

    Edit: hij kan gelukkig alweer typen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 15:39 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Dat weet ik eigenlijk ook niet meer. Mijn vorige laptop crashte echt totaal en toen kreeg ik een lichtblauw scherm waar ik op moest klikken of zo. Veel heeft het niet geholpen, ik was alles kwijt en mijn laptop was 2 dagen erna alsnog kapot. :c
    Dat heeft niks te maken met de software, maar met de hardware. Je harde schijf is waarschijnlijk kapot / kapot aan het gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sims kan je laptop alleen vertragen als het aanstaat. Zelf heb ik er geen last van. Wat ik wel vroeger had (2 weken geleden xd) is dat mn hardeschijf vol stond. Dat kan dus wel te maken hebben met die nieuwe sims download ;)


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Sims kan je laptop alleen vertragen als het aanstaat. Zelf heb ik er geen last van. Wat ik wel vroeger had (2 weken geleden xd) is dat mn hardeschijf vol stond. Dat kan dus wel te maken hebben met die nieuwe sims download ;)
    Een volle harde schijf heeft niks te maken met de problemen at hand.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Een volle harde schijf heeft niks te maken met de problemen at hand.


    Maar die sims download was 100% veilig dusja dat kan het niet zijn .

    Beschouw mn vorige comment maar als onzichtbaar xD


    Treat people with kindness

    Naar een reparateur brengen ;) Genoeg speciaalzaken heb je daarvoor


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mond tot mond beademing geven totdat hij weer gaat ademen.

    Sorry, maar ik heb totaal geen verstand van laptops of dingen in die richting. Ik hoop dat hij het snel weer normaal doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    een nieuwe kopen? :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Please_Charon schreef:
    Mond tot mond beademing geven totdat hij weer gaat ademen.

    Sorry, maar ik heb totaal geen verstand van laptops of dingen in die richting. Ik hoop dat hij het snel weer normaal doet.


    HAHAHA Omg ik lachte me stuk hierzo om die reactie van jou! :'D Hahahah


    @Iedereen
    Me pa is er mee bezig, dus het is eventjes kijken naar hoe of wat. Sowieso zegt hij dat er een fout/bug/whatever was bij dat ''startscherm''. Als dat zo wordt genoemd. Dat geval linksonderaan (windows 7) waardoor je zo'n startsgeval komt te zien en al je programa's etc etc.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •