• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Justin Benjamin Smith
    Toen hij zijn hand weghaalde bleef het nog een tijdje door branden. Ook was ik verward hoe nuttig ik eigenlijk nog was in deze staat van doen. Ik hoopte alleen maar dat ik haar goed had gestuurt, anders voelde ik me straks heel erg schuldig. Het meisje ging snel weg toen ik klaar was en ik keek weer naar Cameron.
    Heb je anders zin zo wat te drinken te gaan halen? Ik denk niet dat deze twee snel uitgekeken zijn op de speeltuin." Ik kon de speeltuin zo vanuit de Brew zien en we konden ons drinken ook hier opdrinken. Op dat moment hoorde ik een plof. ik keek om en zag Aidan in het zand liggen. Nog voor ik ernaartoe kon gaan krabbelde hij op en liep hij terug naar de schommel. "Ik zei niet doen." hoorde ik dean zeggen. Ik grinnikte. Die had vast iets echt heel stoms geprobeert. Ik zag hoe Aidan weer op de schommel ging zitten en ik gaf hem een duwtje om hem weer op te starten voor ik me terug naar Cameron keerde.


    Bowties were never Cooler

    Julia Miller
    "Het kan gebeuren, iedereen heeft wel eens behoefte aan iets," zegt ze. "Niks voor mij, te druk," antwoord ze na mijn opmerking over Christian. "Een goede man maakt wel tijd voor je vrij," merkte ik op. "Dat denk ik tenminste."
    "Hoe gaat het op je werk trouwens? "vroeg ik aan haar.

    Rosie Vanderwaal
    Matthew knikte. "Ja, niet veel verder is mijn flat," zei hij glimlachend. Ik knikte. "Leuke buurt," zei ik, terwijl ik om me heen kijk, "Of niet?" Het leek mij wel heel leuk. Het was lekker rustig en er waren van die leuke, kleine zaakjes. "Mijn hotel staat echt in een druk gedeelte van de stad, het is wel leuk, maar dit ziet er veel leuker uit. In mijn hotel word ik echt behandelt alsof ik een prinses ben," zei ik zuchtend, "Hoewel ik moet toegeven dat dat niet zo heel erg is, maar na een tijdje wordt het wel vervelend."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hannah
    'Een goede man maakt wel tijd voor je vrij,' zegt ze dan en ik glimlach. Ik verwachtte niet dat hij dat zou doen, misschien later. 'Dat denk ik tenminste,' voegde ze er nog snel aan toe. Ik dacht al, niet iedere man is zo. 'Hoe gaat het op je werk trouwens?' De vraag kwam wat onverwachts, en ik antwoordde wat vaag. 'Prima,' zei ik. 'Niet erg speciaal.' Ik wou het liefst gewoon modellenwerk doen maar dat lukte niet met dit baantje.

    Cameron
    'Heb je anders zin zo wat te drinken te gaan halen? Ik denk niet dat deze twee snel uitgekeken zijn op de speeltuin.' Ik lachte even en keek toen naar de twee jochies die druk aan het spelen waren tot de een viel. Justin ging er gelijk heen en ik zocht een lantaarnpaal op om tegen aan te leunen wachtend tot die terugkwam. 'Ik ga wel met je mee,' zei ik toen. Ik had toch niks anders te doen. Mijn blik ging naar The Brew, waarschijnlijk zouden we daar wat drinken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julia Miller
    "Prima," zei ze. "Niet erg speciaal." Ik knikte even. Nu we het zo over werk hadden, werd ik er weer aan herinnerd dat ik nog een onderwerp moest verzinnen voor een nieuwe column. Ik zuchtte even. Meestal kwamen de onderwerpen vanzelf wel aanrollen, maar vandaag even niet. Ik nam een slok thee, waarna mijn glas echt leeg was en keek Hannah aan. "Je bent wel erg spraakzaam vandaag hè?" zei ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Justin Benjamin Smith
    Ik hurkte even neer bij de schommelende jongens. "Papa gaat even koffie halen. Blijf hier, pas goed op elkaar en ga niet met iemand mee, goed?" Ze knikten allebei. Dat zat wel goed.Ik stond op en liep terug naar Cameron. Soms was het wel lastig een vader te zijn, maar het geluk ervan maakte het meer dan de moeite waard. Een stralende glimlach verscheen op mijn gezicht toen hij zei dat hij mee ging. "Gezellig." zei ik vrolijk. Ik hoopte dat degene die achter de balie stond hem geen alcohol zou schenken, want ik wilde hem niet veel dronkener meer zien. Ik volgde zijn blik naar The Brew. "Zullen we gaan?" vroeg ik bijna rethorisch.


    Bowties were never Cooler

    Matthew Simon Collins

    Ze knikte. "Leuke buurt," zei ze "Of niet?"vroeg ze. "Oh ,jawel hoor ,het is hier erg leuk, iedereen kent elkaar bijna."zeg ik met een glimlachje.
    "Mijn hotel staat echt in een druk gedeelte van de stad, het is wel leuk, maar dit ziet er veel leuker uit. In mijn hotel word ik echt behandelt alsof ik een prinses ben," zuchtte ze.
    "Hoewel ik moet toegeven dat dat niet zo heel erg is, maar na een tijdje wordt het wel vervelend." vervolgt ze en ik knikte even. "Ik zou echt niet kunnen leven zo,dan kun je bijna niets meer doen ,omdat ze het doen in jou plaats."zucht ik. "Heb je anders zin om naar mijn flat te gaan nu we toch in de buurt zijn?"stel ik dan voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Oh, jawel hoor, het is hier erg leuk, iedereen kent elkaar bijna," zegt hij met een glimlach. Zo'n buurt leek me echt leuk. In het dorpje waar ik woonde, kende ook iedereen elkaar, en ook iedereen kon goed met elkaar over weg.
    "Ik zou echt niet kunnen leven zo, dan kun je bijna niets meer doen, omdat ze het doen in jouw plaats," zucht hij. Ik knik. "Inderdaad, voor een tijdje is het wel leuk, maar na een jaar begint het me wel te vervelen, ik zou veel liever gewoon een eigen appartement hebben," zeg ik. "Heb je anders zin om naar mijn flat te gaan nu we toch in de buurt zijn?" stelt hij voor. Ik knik. "Ja, is goed!"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Inderdaad, voor een tijdje is het wel leuk, maar na een jaar begint het me wel te vervelen, ik zou veel liever gewoon een eigen appartement hebben," zegt ze. Daarna knikte ze. "Ja, is goed!" stemde ze dan in en ik glimlachte. Ik nam haar pols lichtjes vast en nam haar mee richting het appartement.
    "Het is niet zo heel groot ,maar je went er wel aan."zeg ik tegen haar als ik het gebouw binnen ga en de deur voor haar openhoud. Zodra ze binnen is ,gaan we de trappen op ,tot we bij verdieping 3 zijn en haal ik mijn sleutels uit ,om vervolgens de deur open te doen en haar binnen te laten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hannah
    'Je bent wel erg spraakzaam vandaag hè?' Zei ze en lachtte. Ik staarde haar even aan en negeerde toen haar opmerking. 'Hoe zit het met jou werk? Jij hebt het ook vaak druk of niet,' zei ik toen tegen haar om van onderwerp te veranderen. Ik was misschien niet zo spraakzaam, maar dat had ik de laatste tijd wel vaker.

    Cameron
    'Gezellig.' Mijn blik ging richting Justin en hoorde hem vervolgens zeggen. 'Zullen we gaan?' Ik knikte wat afwezig en keek toen weer naar the Brew. Ik had altijd behoefte aan drank en Justin leek er ook geen probleem mee te hebben. 'Ja,' zei ik nog iets later aangezien ik net maar wat afwezig had geknikt. 'Heb je Zoë nog gesproken?' Vroeg ik aan hem. Ze was immers gister met hem mee gegaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Rosie Vanderwaal
    Matthew pakt mijn pols lichtjes vast en neemt me mee richting zijn appartement. "Het is niet zo heel groot, maar je went er wel aan," zegt hij. Hij gaat het gebouw binnen en houdt de deur voor me open. We lopen een aantal trappen op, tot we bij de derde verdieping zijn. Matthew doet de deur open en laat me binnen. Eenmaal binnen kijk ik om me heen. Het is inderdaad wel klein, maar niet zo klein dat je je kont er nauwelijks kunt keren. "Het is leuk," antwoord ik. Het ziet er heel gezellig uit.

    Julia Miller
    Hannah staart me na mijn opmerking even aan, maar gaat er niet op in. Ik frons mijn wenkbrauwen even. Ze doet vreemd vandaag.
    "Hoe zit het met jouw werk? Jij hebt het ook vaak druk of niet?" vraagt ze. Ik heb zo'n vermoeden dat ze het alleen vraagt om van onderwerp te veranderen. Ik zucht even. "Goed," antwoord ik. "Jawel, een beetje, maar ik vind mijn werk leuk, dus ik vind het niet zo'n probleem," antwoord ik. "Is er wat?" vraag ik na een korte stilte. Ik kijk Hannah vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Het is leuk."zei ze en ik glimlachte. "Dankje."zeg ik. "Ja mag zitten hoor. Wil je wat te drinken?"vraag ik haar dan.
    Mijn kat had ons blijkbaar gehoord en komt de woonkamer in gewandeld. Ik heef haar een aaitje over haar hoofd en kijk Rosie vragend aan.
    Cat wandelt ondertussen naar Rosie en heeft een kopje aan haar been.

    (sorry voor het korte stukje )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Dankje," zegt hij. "Je mag zitten hoor. Wil je wat te drinken?" Ik knik. "Ja graag, doe maar iets makkelijks," antwoord ik glimlachend. Ik ga zitten en zie Cat aankomen wandelen. Ze geeft me een kopje aan mijn been en ik aai even lachend over haar kopje. "Ze is echt heel mooi," zeg ik tegen Matthew. Het was eerlijk waar één van de mooiste katten die ik ooit had gezien. "Hoe kom je aan d'r?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Ja graag, doe maar iets makkelijks," antwoord ze met een glimlachje. Ik ging richting de keuken ,die grenst bij de woonkamer en doe de koelkast open.
    "Is Cola goed ,of heb je toch liever iets anders?"vraag ik haar dan.
    We hadden limonade ,cola en nog ander frisdrank.
    "Ze is echt heel mooi," zei Rosie en ik keek even om. "Hoe kom je aan d'r?" ze had het over Cat ,die om haar aandacht vroeg. "Brianna had haar gevonden als kitten in central park. Sommige mensen zijn zo wreed om zo'n kleine beestjes te proberen te verdrinken. "zucht ik. "Cat was de enige die ,het heeft kunnen overleven en uit de zak is geraakt. Een eindje verderop bij het meer ,vonden we een zak met 3 andere katjes ,die het jammer genoeg niet gehaald hebben."mompel ik. Sommige mensen waren echt zo harteloos. Brianna ,was toen echt zo verdrietig dat ze heel erg graag het katje wilde houden om te verzorgen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Is Cola goed, of heb je toch liever iets anders?" vraagt Matthew vanuit de keuken, die aan de woonkamer grenst. "Cola is perfect," antwoord ik lachend.
    "Brianna had haar gevonden als kitten in Central Park. Sommige mensen zijn zo wreed om zulke kleine beestjes te proberen te verdrinken. Cat was de enige die het heeft kunnen overleven en uit de zak is geraakt. Een eindje verderop bij het meer, vonden we een zak met drie andere katjes, die het jammer genoeg niet gehaald hebben," mompelt hij. Ik kijk hem met open mond aan. "Wow, arme beestjes," zeg ik. Ik pak Cat op en zet haar op mijn schoot. "Is je zusje ook zo'n dierenvriend?" vraag ik aan hem, terwijl ik Cat over haar rug aai, waardoor ze begint te spinnen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Cola is perfect," antwoorde ze lachend ,waardoor ik glimlach en twee glazen neem,waarna ik er cola inschenk.
    Ik ga met de glazen naar de woonkamer en zet een glas bij Rosie neer en ,daarna ga ik naast haar zitten.
    "Wow, arme beestjes," zei ze en pakte Cat op haar schoot ,waarna ze haar begon te aaien en je duidelijk Cat hoorde spinnen ,waardoor ik zachtjes grinnik.
    "Is je zusje ook zo'n dierenvriend?" vroeg ze me dan en ik knik even. "Ja ,maar vooral van zoogdieren ,van insecten en reptielen hoeft ze niets te weten."zeg ik met een glimlachje. Brianna was zo'n typisch meisje ,meisje . Ze hield van schattige dingen ,houd van roze en kan niet zonder make up.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH