• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    "Dankjewel," zeg ik glimlachend tegen Matthew, als hij een glas Cola bij me neer zet.
    Matthew knikt even, "Ja, maar vooral zoogdieren, van insecten en reptielen hoeft ze niets te weten," zegt hij met een glimlachje. Ik glimlach ook even. "Ik ben ook niet zo'n fan van insecten," geef ik lachend toe, "maar reptielen..." Ik haal mijn schouders op. "Reptielen zijn wel leuk, een aantal, van slangen moet ik sowieso niets hebben, maar leguanen en dat soort beesten vind ik wel leuk eigenlijk," zeg ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Dankjewel," zei ze toen ze haar cola kreeg.
    "Ik ben ook niet zo'n fan van insecten," gaf ze lachend toe en ik lachte ook even. "maar reptielen..." zei ze schouder ophalend. "Reptielen zijn wel leuk, een aantal, van slangen moet ik sowieso niets hebben, maar leguanen en dat soort beesten vind ik wel leuk eigenlijk," zei ze en ik grinnikte even.
    "Ja slangen zijn ook niet mijn lievelingsbeesten."zeg ik en neem een slokje van mijn glas.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Ja, slangen zijn ook niet mijn lievelingsbeesten," zegt Matthew. Ik zet Cat weer van mijn schoot en neem een slok van mijn Cola. "En je andere zusje? Is zij ook zo'n dierenvriend of is zij het juist niet?" vraag ik aan hem.

    (Sorry, ik had echt geen inspiratie voor meer haha)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie zette Cat weer van haar schoot."En je andere zusje? Is zij ook zo'n dierenvriend of is zij het juist niet?" vroeg ze ,nadat ze ook een slokje nam van haar cola.
    "Mabel? Niet echt ,ze vind alleen Cat wel aardig, ze houd wel van dieren ,maar niet zo heel veel. Ze is meer een uitgaanspersoon. "zeg ik.
    "Heb je zin om iets te doen?"vraag ik haar dan.


    (ik heb ook geen inspiratie ,maar misschien dat een van zijn zussen binnen kan komen ofzo? Ik heb echt geen inspi ._. )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Mabel? Niet echt, ze vind alleen Cat wel aardig, ze houdt wel van dieren, maar niet zo heel veel. Ze is meer een uitgaanspersoon," zegt hij. Ik knik.
    "Heb je zin om iets te doen?" vraagt hij dan. Ik knik weer. "Jawel hoor, heb je al iets in gedachten dan?" vraag ik glimlachend, waarna ik nog een slok Cola neem.

    (Haha, ja ik vind het goed hoor! :] )


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie knikte. "Jawel hoor, heb je al iets in gedachten dan?" vroeg ze en ik schud mijn hoofd. "Even denken."mompel ik .
    Ik hoorde de deur toeklappen en hoorde de vrolijke stem van Brianna. "Ben terug!" riep ze en ze keek dan naar Rosie en mij en glimlachte dan.
    "Oh hallo.Ik ben Brianna."zei ze vrolijk en ging naar Rosie toe om haar een hand te geven.
    "Bree ,dit is Rosie ,Rosie ,dit is dus mijn kleine zusje Brianna."stel ik ze dan aan elkaar voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    Matthew schudt zijn hoofd. "Even denken," mompelt hij.
    Ik hoor de deur dichtklappen. "Ben terug!" hoor ik een meisjesstem roepen. "Oh, hallo. Ik ben Brianna," zegt het meisje vrolijk als ze mij ziet. Ze loopt naar me toe en steekt haar hand uit, die ik schudt. "Bree, dit is Rosie, Rosie, dit is mijn kleine zusje Brianna," stelt Matthew ons aan elkaar voor. "Leuk je te ontmoeten," zeg ik tegen haar, "Matthew heeft al veel over je verteld." Ik kijk Matthew even lachend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Leuk je te ontmoeten," zei Rosie tegen haar en ze glimlachte. "Matthew heeft al veel over je verteld." zei ze en keek me lachend aan.
    "Ik dacht dat je bij een vriendin ging slapen."zeg ik tegen Brianna en ze haalde haar schouders op. "Ze moest weg in de avond ,dus ik kon toch niet blijven."legde ze uit en ik knikte even. "Maar ik laat jullie wel even alleen,als je me nodig hebt ben ik in de kamer."zegt Brianna dan ,ze neemt Cat op en gaat dan naar haar kamer.
    Ik ging even met een hand door mijn haar. "Ja dat was dus Brianna. "mompel ik en schud even lachend mijn hoofd.
    "Zijn er dingen die je graag doet? Dan kunnen we daar naartoe."vraag ik Rosie dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Ik dacht dat je bij een vriendin ging slapen," zegt hij tegen Brianna. "Ze moest weg in de avond, dus ik kon toch niet blijven," zegt ze. "Maar ik laat jullie wel even alleen, als je me nodig hebt ben ik in de kamer," zegt ze, voordat ze Cat oppakt en haar meeneemt naar haar kamer.
    Matthew gaat even met een hand door zijn haar. "Ja, dat was dus Brianna," mompelt hij, hij schudt lachend zijn hoofd. Ik lach ook even. "Ze lijkt me heel lief," zeg ik lachend.
    "Zijn er dingen die je graag doet? Dan kunnen we daar naartoe," zegt hij. Ik haal mijn schouders op. "De bibliotheek lijkt me niet echt leuk om heen te gaan," stel ik lachend vast. "Ik ga ook vaak naar het dierenasiel om daar te helpen de dieren te verzorgen, maar ik weet niet of je dat leuk vindt?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie lachte ook even. . "Ze lijkt me heel lief,"zegt ze lachend en ik glimlach even naar haar.
    Bij mijn vraag haalde ze haar schouders op. "De bibliotheek lijkt me niet echt leuk om heen te gaan," stelde ze lachend vast en ik grinnik even.
    "Ik ga ook vaak naar het dierenasiel om daar te helpen de dieren te verzorgen, maar ik weet niet of je dat leuk vindt?" vroeg ze dan en ik glimlachte even.
    "Ja lijkt me wel leuk ."zeg ik met een glimlachje. Misschien kon ik eens kijken voor een nieuw huisdiertje erbij ,ik denk dat Brianna ,dat wel leuk ging vinden.
    "Wat moet je daar dan doen dan?" vraag ik haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Ja, lijkt me wel leuk," zegt hij met een glimlachje. "Lijkt het je echt leuk of zeg je het uit beleefdheid?" vraag ik voor de zekerheid. "Ik wil niet dat je ergens met tegenzin heen gaat hoor." Ik glimlach even. "Wat moet je daar dan doen?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "De beesten voeren, wassen, dat soort dingen," antwoord ik. "En eigenlijk vooral met ze knuffelen," Ik lach even. Ik was er een keer binnengelopen, omdat ik me verveelde en sindsdien kwam ik er best vaak. Ze hadden van allerlei dieren, van katten, tot papegaaien, en elk dier vond ik leuk. De mensen die er werkten waren eigenlijk een soort familie voor me geworden.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmee Sophia Pearson
    Ik zeg Jake nog gedag en zeg dat ie maar een berichtje moet sturen of bellen als hij klaar is met werken. Ik wandel The Brew uit en loop richting de supermarkt. Onderweg kkm ik de jongen tegen die vanochtend met Felicity was. Wat was zijn naam ook alweer? Ik kan het niet zo 1,2,3 bedenken. "Hey, jij was toch met Felicity vanmorgen in The Brew?" Vraag ik dan. Ik herkende zijn gezicht, maar kon echt niet op zijn naam komen. Had ie die wel gezegd eigenlijk??

    Matthew Simon Collins

    "Lijkt het je echt leuk of zeg je het uit beleefdheid?" vroeg ze me. Oké deels uit beleefdheid ,maar ik had anders echt geen idee wat we konden doen.
    "Ik wil niet dat je ergens met tegenzin heen gaat hoor." zei ze en ik glimlachte even. "Ik moet toch ook eens iets nieuws proberen hé."zeg ik met een lachje.
    "De beesten voeren, wassen, dat soort dingen," antwoorde ze dan "En eigenlijk vooral met ze knuffelen," lachte ze en ik glimlach even.
    "Als je het zo zegt ,klink het nog leuker."zeg ik eerlijk en drink nog een slokje van mijn cola.

    Blake Austin Gabriëls

    Ik zit wat rond te wandelen in New York samen met Puck die vrolijk met me mee wandelt. Ik ging zo wel naar de supermarkt ,want veel te eten hadden we niet meer.
    "Hey, jij was toch met Felicity vanmorgen in The Brew?" hoorde ik naast me en ik kijk om,naar het meisje. "Oh ,hey ,ja inderdaad ik was daar."zeg ik met een glimlachje. "Esmée was het toch?"vraag ik haar voor de zekerheid. Ze was de nieuwe vlam van Felicity's broer Jake.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Ik moet toch ook eens iets nieuws proberen hè," zegt hij met een glimlachje. Ik knik. "Maar als je het niet leuk vindt, moet je het zeggen hè!" Ik kijk hem even quasi-streng aan.
    "Als je het zo zegt, klinkt het nog leuker," zegt hij. Ik glimlach even en neem net als Matthew, nog een slok Cola. "Dus, gaan we naar het dierenasiel of heb jij toch nog een beter idee?" vraag ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    'Gezellig.' Mijn blik ging richting Justin en hoorde hem vervolgens zeggen. 'Zullen we gaan?' Ik knikte wat afwezig en keek toen weer naar the Brew. Ik had altijd behoefte aan drank en Justin leek er ook geen probleem mee te hebben. 'Ja,' zei ik nog iets later aangezien ik net maar wat afwezig had geknikt. 'Heb je Zoë nog gesproken?' Vroeg ik aan hem. Ze was immers gister met hem mee gegaan.


    Justin Benjamin Smith
    Ik zag hem knikken en begon rustig met hem richting The Brew te lopen. Ik keek op bij zijn vraag. "Eventjes, maar op zich over niets belangrijks." Bij de deur hield ik die voor hem open en ik keek even rond of ik bekende gezichten zag zitten. Daarna keek ik het park in of ik de twee doerakken nog zag, en ja hoor, vrolijk bovenop het klimtoestel wat ze van mij nooit mochten. Ik schudde grijnzend mijn hoofd en glimlachte weer naar Cameron. Ik zou hem echt graag sober zien, maar toch ook gaf zijn dronkenschap weer een obstakel minder. Ik was dus in dubio.


    Bowties were never Cooler