• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Crave schreef:
    (...)

    Kom jij uit Emmen? :]

    Nop! Hoezo?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Nop! Hoezo?


    Ah een vriendin van mij komt daar vandaan ^^ en zij zegt ook altijd ho 'sn even. ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Ah een vriendin van mij komt daar vandaan ^^ en zij zegt ook altijd ho 'sn even. ^^

    Ach, zo :3 Ik geloof niet dat dat typisch iets voor mensen in Emmen is, maar, ja 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik haat je echt. Om hoe je geworden bent. Ik kan niet eens geloven dat ik nog over je gedroomd hebt een paar dagen geleden, of eigenlijk wel. Ik verlangde naar hoe je was, niet naar hoe je nu bent. Ik haat je heel erg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nog 2 dagen dan heb ik ook eindelijk vakantie.

    Moeeeeeee.


    Your make-up is terrible

    Crave schreef:
    (...)

    Ah een vriendin van mij komt daar vandaan ^^ en zij zegt ook altijd ho 'sn even. ^^


    Dat zeg ik ook, en ik woon aan de andere kant van het land :]


    i put the fun in funeral

    Stomme hardeschijf.D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haat het dat ik dingen soms zo opkrop, maar ik kan er potverdikke toch ook weinig van zeggen?


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ik haat het dat ik dingen soms zo opkrop, maar ik kan er potverdikke toch ook weinig van zeggen?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Verdorie, waarom ga ik dan ook zo laat op de middag mijn boeken ontdoen van hun kaft en de lijst nakijken om er vervolgens achter te komen dat wiskunde antwoordenboek deel 1 nog op het huiswerkinstituut ligt die op 18:00 uur dicht gaat terwijl het 17:48 is en het toch een kwartier fietsen is. En het gaat weer op 09:00 uur open maar op 08:30 moet ik boeken inleveren, dus ik moet boete betalen en dan 's middags boekje inleveren en het geld niet eens terug krijgen, huiswerkinstituut kan niet vanwege mij een uur eerder open en ugh, hopelijk kan ik nog even bellen of met overleg regelen dat ik na toetsen bespreken het antwoordenboek van het huiswerkinstituut ophaal zodat ik het dan kan inleveren, maar straks krijg ik dikke vette boete terwijl ik dat ding alleen moet ophalen. Stom huiswerkinstituut. :c

    iSkyscraper schreef:
    Verdorie, waarom ga ik dan ook zo laat op de middag mijn boeken ontdoen van hun kaft en de lijst nakijken om er vervolgens achter te komen dat wiskunde antwoordenboek deel 1 nog op het huiswerkinstituut ligt die op 18:00 uur dicht gaat terwijl het 17:48 is en het toch een kwartier fietsen is. En het gaat weer op 09:00 uur open maar op 08:30 moet ik boeken inleveren, dus ik moet boete betalen en dan 's middags boekje inleveren en het geld niet eens terug krijgen, huiswerkinstituut kan niet vanwege mij een uur eerder open en ugh, hopelijk kan ik nog even bellen of met overleg regelen dat ik na toetsen bespreken het antwoordenboek van het huiswerkinstituut ophaal zodat ik het dan kan inleveren, maar straks krijg ik dikke vette boete terwijl ik dat ding alleen moet ophalen. Stom huiswerkinstituut. :c

    Ik vind niet dat je hun de schuld kunt geven. Moet je het maar niet vergeten...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cherbourg schreef:
    Skilllllls. I've got skills.


    Hahaha we stonden helemaal vooraan bij Mozes and the Firstborns ze waren heel gaaf (;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Anarose schreef:
    Ik haat het dat ik dingen soms zo opkrop, maar ik kan er potverdikke toch ook weinig van zeggen?


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind niet dat je hun de schuld kunt geven. Moet je het maar niet vergeten...


    Ik geef niemand de schuld. Ik vind het een stom huiswerkinstituut omdat het elk jaar linke soep is met boeken inleveren en dat dat dus onhandig is soms; ik moet alles al meenemen naar huis als ik de boekenlijst van school nog niet heb. Voorheen ging alles goed en nu niet. Dat is mijn eigen schuld. Ik heb nooit gezegd dat het de schuld is van het huiswerkinstituut. En ik mag er toch van balen dat het gebeurt? Ik wil geen boete, dat het mijn eigen schuld is klopt, maar niemand heeft zin om te betalen. Jij zou ook balen als je het had vergeten van je huiswerkinstituut.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:04 ]