• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Ik geef niemand de schuld. Ik vind het een stom huiswerkinstituut omdat het elk jaar linke soep is met boeken inleveren en dat dat dus onhandig is soms; ik moet alles al meenemen naar huis als ik de boekenlijst van school nog niet heb. Voorheen ging alles goed en nu niet. Dat is mijn eigen schuld. Ik heb nooit gezegd dat het de schuld is van het huiswerkinstituut. En ik mag er toch van balen dat het gebeurt? Ik wil geen boete, dat het mijn eigen schuld is klopt, maar niemand heeft zin om te betalen. Jij zou ook balen als je het had vergeten van je huiswerkinstituut.

    Ik zeg toch niet dat je niet mag balen? Zou ik ook doen. Maar ik vind het wel raar dat je hun de schuld geeft voor iets dat jij vergeten bent, dat haal ik namekijk uit je post. Zij gaan namelijk echt niet eerder open omdat jij wat vergeet ;p

    OT: Bijna thuis, finally.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anarose schreef:
    Ik haat het dat ik dingen soms zo opkrop, maar ik kan er potverdikke toch ook weinig van zeggen?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Lol why does it takes so long :')


    26 - 02 - '16

    I just don't want to care anymore, but I still do.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    So cuuute D:


    i put the fun in funeral

    Thanks a lot :')


    26 - 02 - '16

    Ik heb al de hele dag niks gegeten of gedronken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Is het dan zo'n grote moeite om gewoon te lezen. Faith in a lot of people destroyed T.T


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zeg toch niet dat je niet mag balen? Zou ik ook doen. Maar ik vind het wel raar dat je hun de schuld geeft voor iets dat jij vergeten bent, dat haal ik namekijk uit je post. Zij gaan namelijk echt niet eerder open omdat jij wat vergeet ;p

    OT: Bijna thuis, finally.


    Ik heb geen zin in deze discussie, want het heeft toch geen zin. Ik weet wat ik bedoel en daar gaat het om.

    OT: Nu je echt het huis uit zal gaan en studeren besef ik pas hoe ik je ga missen. Je gaat straks op vakantie en dan ik met papa en mama en dan ga je in de vakantie verhuizen en jeetje, wat zal het leeg zijn aakomende weken. I'll miss yu, big sis. :c

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:24 ]

    Ik wil echt huilen. Geen reden. ;(


    •*• Lululu •*•

    I miss you. Why do you have to love her, instead of me?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Verdorie, waarom woont mijn vriend niet naast me ._. Of nog beter; bij me.


    -

    Misselijkheid en stress... wat een goede combo. Not.

    Dat deed pijn :'c


    Caution first, always.

    Lekker sacherijnig weer.


    'Darling, just hold on'