• Het spel gaat zo:
    Iemand stelt je een vraag, bv. Durf jij je school in brand te steken? Dan antwoordt de volgende ja of nee en die stelt dan opnieuw een vraag met durf jij ..

    Ik zal beginnen
    Durf jij een spin in iemand zijn bed te leggen?


    16 - 09 - '17

    Dat hangt er van af hoe hoog de brug is. En of de persoon er vriendelijk uitziet.

    Durf jij een slang aan te raken?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    jep ook een keer gedaan. zowel de tuinslang als een konings python


    durf jij heel hard te gillen in het ziekenhuis?


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    nee

    durf jij te doen alsof je dronken bent en een seks-shop in te lopen?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Nee. Ik wil überhaupt geen seks-shop inlopen. Mag ik dat wel?

    Durf jij in een winkelstraat een leuk iemand op zijn of haar rug te tikken en te zeggen: 'Jij bent hem!'


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja :D

    Durf jij Justin Bieber te slaan als je hem zag?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Met boxsbeugels ja hahah


    Durf jij van een toren te springen aan een bungee touw? (Geen idee hoe dat heet)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee.
    Durf jij te zingen voor een heel groot publiek?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    ja (als eens gedaan haha)

    durf jij in het openbaar luid mee te zingen met je mobiel als die opeens afgaat?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Nee, wnat ik kan absoluut niet zingen.

    Durf jij express een boer te laten bij het kennismakings met de ouders van je mogelijk toekomstige man?


    -

    -of vrouw- Ofcourse hahahah


    Durf jij ineens uit het niet te gaan schreeuwen in een drukke winkelstraat en daarna weg lopen alsof er niets gebeurd is?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    duh, dat doen mensen toch altijd.

    Durf jij het snoer van een elektrisch apparaat van je ouder te snijden?


    -

    als het de upc horizon box is word ik er denk ik voor beloond dus ja

    durf jij tegen je leraar te zeggen dat zijn auto in de fik staat?

    ja

    Durf jij een random persoon aan te spreken op straat en te zeggen 'Je gulp staat open, je veters zitten los, graag gedaan' en dan gewoon droog door te lopen?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ja, op één april wel.

    Durf jij in de stiltecoupe van de trein te gaan schreeuwen?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 22:37 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nee, er klaagde al een vrouw toen ik alleen iemand de weg eventjes moest wijzen daarzo.

    Durf jij op een plein vol mensen in je eentje te dansen?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.